۸۴۸۰۲۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

راه‌اندازی قطار امداد برای مناطق سیل‌زده

مدیرعامل راه آهن از تشکیل قطار امداد برای انتقال مواد غذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل زده در شهرها و روستاهای لرستان و خوزستان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل راه آهن از تشکیل قطار امداد برای انتقال مواد غذایی و مایحتاج مورد نیاز مردم سیل زده در شهرها و روستاهای لرستان و خوزستان خبر داد.

سعید رسولی با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص امداد رسانی به مردم عزیز سیل زده روستاهای شمال خوزستان و جنوب لرستان در مسیر شبکه ریلی گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین معاون آب و فاضلاب تهران مقرر شد تا حدود ۱۰ هزار قوطی کنسرو، ۴ تا ۵ هزار بطری آب، بیش از ۵۰۰ تخته پتو و سایر وسایل دیگر از ستاد اجرایی و ۱۰-۱۵ هزار بسته آب از آب و فاضلاب تهران دریافت و با تشکیل قطار امداد این وسایل و همچنین خودروهای بارگیری شده امداد جهاد دانشگاهی (خودرو با بار آذوقه و امکانات) به وسیله قطار به محل‌های سیل زده مورد نظر اعزام و بین سیل زدگان توزیع شود.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مدیرکل راه آهن تهران با صدور حکمی به عنوان مسئول این موضوع، کار خود را آغاز کرد و در اولین فرصت این وسایل به منطقه ارسال خواهد شد.

مدیرعامل راه آهن همچنین از ابلاغ مأموریت به مدیرکل راه آهن زاگرس (اندیمشک) برای تأمین مقداری امکانات مورد نیاز سیل زدگان خبر داد و گفت: مقرر شده تا این امکانات علاوه بر وسایل و امکانات تهیه شده توسط هلال احمر خوزستان که با هماهنگی مدیرعامل راه آهن با مدیرعامل هلال احمر خوزستان صورت گرفته، تأمین و در بین هموطنان عزیز سیل زده توزیع شود.

رسولی تصریح کرد: از زمان شروع سیل راه آهن زاگرس و جنوب با اسکان تعداد قابل توجهی از سیل زدگان در واگن‌های مسقف، مساجد و ساختمان‌های اداری ایستگاه‌های راه آهن، نسبت به تأمین مایحتاج ضروری و راه اندازی حمام و سرویس بهداشتی برای این عزیزان در خدمت هموطنان عزیز بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش می کنم به هر خانوار یک بسته بدهید
      فقط دادن و پرتاب کردن کفایت نمیکنه باید یک سری نیرو ها فقط کارشون توزیع کمکها باشه یا به هر خانوار کارت بدن
      مردم از نحوه توزیع ناراضی هستن
      در همه جا انسانهایی که حق دیگران رو می خورند وجود دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج