۸۴۸۰۲۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بیانی: مدیریت کادر فنی استقلال ضعیف بود

هافبک پیشین استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی تیم باید حواشی پس از شکست برابر پرسپولیس را مدیریت می کرد، گفت: «وینفرد شفر» نتوانست اتفاقات تیمش را بعد از دربی مدیریت کند.

خبرگزاری مهر: هافبک پیشین استقلال با تاکید بر اینکه سرمربی تیم باید حواشی پس از شکست برابر پرسپولیس را مدیریت می کرد، گفت: «وینفرد شفر» نتوانست اتفاقات تیمش را بعد از دربی مدیریت کند.

شاهرخ بیانی در خصوص عملکرد ضعیف استقلال در دو دیدار گذشته برابر پرسپولیس و سایپا گفت: متأسفانه برابر پرسپولیس شکست خوردیم. هر تیمی که در این دیدار بازنده باشد از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار می‌گیرد و نیاز به یک ریکاوری خوب دارد تا بتواند خود را آماده دیدارهای بعدی کند.

وی تاکید کرد: طبیعی بود که استقلال با شکست برابر پرسپولیس از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشته باشد. من ۱۶ بار دربی را تجربه کرده ام و خوب می دانم چه حواشی بعد از شکست برای دو تیم بوجود می‌آید. بنابراین هنر مدیریت کادر فنی این است که بتواند یک ریکاوری خوب انجام داده تا بازیکنان به شرایط گذشته باز گذشته و آماده دیدارهای بعدی باشند.

بیانی با انتقاد از کادر فنی استقلال گفت: متأسفانه شفر و دیگر همکارانش نتوانستند بعد از باخت، تیم را مدیریت کنند. آنها باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان خود را آماده دیدار برابر سایپا می‌کردند اما ضعف آنها باعث شد تا این کار صورت نگیرد و استقلال نتواند برابر سایپا نتیجه قابل قبولی کسب کند.

وی افزود: کنار گذاشتن بازیکن، اخراج بازیکن و یا قهر آنها دردی را دوا نمی‌کند البته باید با بازیکنان خاطی برخورد شود و اگر خود من مدیرعامل باشگاه بودم مطمئناً هر بازیکنی را که کم کاری می‌کرد و شرایط تیم را به هم می‌ریخت اخراج می‌کردم. این بازیکنان باید بدانند چه پیراهنی را بر تن کرده که قبلاً بزرگان فوتبال بر تن می‌کردند.

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: بازیکنان بزرگی چون جباری، مرحوم حجازی، پورحیدری و دیگر کسانی که برای این پیراهن احترام قائل بوده و می‌دانستند چه پیراهن با ارزشی را پوشیده اند اما متأسفانه هنوز برخی بازیکنان نمی‌دانند کجا هستند و چگونه به استقلال آمده اند. میلیون‌ها هوادار چشمشان به عملکرد آنها است. در سرما و گرما کنار تیمشان هستند پس حق دارند که از نتایج بدست آمده عصبانی شده و ناراضی باشند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان در برابر سایپا گفت: استقلال فوتبال بدی بازی نکرد اما به لحاظ مشکلاتی که در دربی برای بوجود آمده بود شرایطش خوب نبود. متأسفانه بازیکنان از آمادگی کامل برخوردار نبودند و این به لحاظ فشار روحی بود که از شکست برابر پرسپولیس بجا مانده بود. آبی پوشان در نیمه دوم خوب بودند اما متأسفانه در زدن ضربات نهایی کم دقت بوده و نتوانستند توپ‌هایشان را به گل تبدیل کنند.

بیانی در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر برکناری شفر از سرمربیگری استقلال افزود: صلاح نیست کادر فنی تغییر کند. با رفتن آنها چه اتفاقی خواهد افتاد. شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده مطمئناً استقلال دیگر قهرمان نخواهد شد. حتی اگر تمام بازی‌های خود را با پیروزی به پایان برساند نمی‌تواند به قهرمانی برسد زیرا تیم‌های دیگر هم خواهند برد. اما رفتن شفر و آمدن یک مربی دیگر هیچ تغییر مثبتی برای استقلال نخواهد داشت. اگر قرار است کادر فنی تغییر کند باید یک مربی جوان جانشین شفر شده آن هم در پایان لیگ که بتواند با آرامش کارش را شروع کند.

وی در خصوص دیدار روز دوشنبه هفته آینده استقلال برابر الهلال عربستان گفت: الهلال امسال یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ قهرمانان است. بنابراین استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت و با این شرایط روحی که این روزها گریبانگیر استقلال شده است نباید خیلی به موفقیت استقلال امیدوار باشیم البته استقلال همیشه در سخت‌ترین شرایط کارهای بزرگ انجام داده و امیدواریم این بار هم چنین اتفاقی رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      تو دیگه حرف نزن غیرت راازبرادرت یادبگیرشاهین هنوز صحنه گل زدنت وبامشت سمت استقلالی هااومدنت یادمون است!

    • عبداله آذرنیوشه

      حقیقت داره

    • بدون نام

      خانه از پای بند ویران است * درو دروازه استقلال سالها بازه هرکی از راه میرسه میاد داخل باشگاه استقلال تبدیل شده به پاتوق ** دوستاره فقط داره پول حیف ومیل میشه * باید خصوصی سازی بشه همه رو بریزن بیرون* یه استقلالی دیگه از نو ساخته بشه یاعلی

    • بدون نام

      حق با شماست آقای بیانی.مربی باید سخت گیرباشد.بازی برابرپرسپولیس گفت پنالتی پاتوسی بزنه .اسماعیلی خودش توپ برداشت پنالتی زد.اصلا به حرف مربی گوش نکرد این بایداخراج میکردندازاستقلال تا عبرتی باشد برای دیگران زورش به جوانان می رسه چراقایدی رو اخراج کرد .اخراج حق اسماعیلی ورحمتیه.نه بازیکنان جوان آیند .به نظر من شفربه درد استقلال نمیخوره...ببینیدمربی پیروزی چقدرسختگیره واقعا حق باایشونه تیم هم قشنگ بازی میکنه قهرمانی هم حقشونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج