۸۴۸۱۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امام جمعه زنجان: در بحث سیل دنبال مقصر نگردیم

امام جمعه زنجان معتقد است در حادثه سیل اخیر نباید دنبال مقصر بود و در عین حال باید تخریب محیط زیست را عامل سیل قلمداد کنیم.

خبرگزاری مهر: امام جمعه زنجان معتقد است در حادثه سیل اخیر نباید دنبال مقصر بود و در عین حال باید تخریب محیط زیست را عامل سیل قلمداد کنیم.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با بیان اینکه دستاوردهای امروز حال حاضر کشور حاصل وحدت و همدلی و ایستادگی ملت ایران در مقابل خواسته‌های نامشروع استکبار جهانی بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا طی ۴۰ سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به شکل‌های مختلف بر علیه ایران اسلامی توطئه کرده است، گفت: نفرت و انزجار ملت ایران از آمریکا ریشه تاریخی دارد و دشمنی‌های آمریکای جنایتکار همواره بر علیه ایران وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه روز ۲۰ فروردین سال ۸۵ به عنوان روز هسته‌ای نامگذاری شده است، افزود: که ایران فناوری غنی سازی اورانیوم دست یافت درحالیکه دنیا این واقعیت علمی را باور نمی‌کرد.

خاتمی با انتقاد از برخی از افراد فریب خورده که از شعار مرگ بر آمریکا را زیر سوال می‌برند، افزود: شعار مرگ بر آمریکا عکس‌العمل ملت ایران به دشمنی‌های آمریکای جنایتکاراست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: طی ۴۰ سال گذشته آمریکا جنایات متعدد و بزرگی را علیه کشورمان انجام داده است ولی متأسفانه عده‌ای غرب‌زده چشم خود را بر این همه جنایات آمریکا بسته‌اند.

خاتمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) رابطه میان ایران و آمریکا را رابطه بین گرگ و میش تعبیر کردند، ادامه داد: تحریم‌ها فرصت ارزشمند برای اعتماد به داشته‌ها و دانش داخلی بوده است و ملت ایران بعد از فشارها و تحریم‌های آمریکا به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

وی با بیان اینکه عید بزرگ مبعث، عید بزرگ همه مردم جهان است، گفت: عید مبعث عیدی بزرگ و ارزشمند است و انبیا آمده‌اند تا انسان‌ها در برابر نعمات خداوندی شاکر باشند و استعدادهای بالقوه آنها شکوفا شده و به فعلیت برسد.

خاتمی با بیان اینکه روزهای بزرگی در ماهای رجب، شعبان و رمضان وجود دارد، افزود: رمضان ماه ضیافت الهی است که باید روزه این ماه را با عبادات ماه رجب و شعبان آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه روزهای پاسدار و جانباز روز یادآوری رشادت‌ها و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام است، ادامه داد: ماه شعبان، ماه ولایت است و میلاد با سعادت امام حسین (ع) بزرگ پرچم‌دار دین اسلام در این ماه بزرگ و مبارک است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) در روزهای نخست انقلاب سپاه پاسداران انقلاب را بنیان نهاد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طوری در راستای دفاع از انقلاب و نظام رشادت کردند که این روز را امام به عنوان روز پاسدار برگزید.

خاتمی در ادامه با اشاره به حادثه وقوع سیل در کشور، گفت: در حادثه سیل اخیر نباید دنبال مقصر بوده و باید تخریب محیط زیست را عامل سیل قلمداد کنیم.

وی با اشاره به اینکه در نخستین روز وقایع سیل با اتحاد و انسجام و دلسوزی کمک رسانی به آسیب دیدگان آغاز شد، افزود: باید همه برای رفع مشکلات ناشی از وقوع سیل تلاش کنیم.

خاتمی مدیریت صورت گرفته در زمینه مدیریت بحران در استان زنجان را مطلوب عنوان کرد و گفت: مسئولان استان زنجان در این ایام با حضور در پست‌های خود وضعیت استان را رصد و پیشگیری را در اولویت قرار دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج