۸۴۸۱۷۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد گل‌محمدی از برگزاری بازی در گرمای اهواز

سرمربی پدیده مشهد از برگزاری بازی در ساعاتی از روز که دمای هوا در اهواز زیاد است، انتقاد کرد.

ایسنا: یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده مشهد پس از تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: شاهد بازی زیبا و فنی از جانب هر دو تیم بودیم. هم ما می‌توانستیم برنده باشیم و هم فولاد. اگر از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده می‌کردیم، قطعاً برنده می‌شدیم.

سرمربی پدیده مشهد افزود: به فولاد هم بابت این بازی زیبا تبریک می‌گویم. حریف فقط در دقایقی از بازی به خاطر گرمای هوا از نفس افتاد. کسب یک امتیاز از اهواز ارزشمند است. به بازیکنانم خسته‌نباشید و خدا قوت می‌گویم‌.

وی تصریح کرد: اینکه در این شهر و در این گرما، ساعت بازی از ۱۷:۴۵ به ۱۶:۰۰ موکول شد، باعث تعجب است. قبل از بازی اعتراضی نکردم چون نمی‌خواستم بازیکنانم تحت تأثیر قرار گیرند. باید آقایان جوابگو باشند که چرا در این گرما بازی ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و در سرمای تبریز، بازی ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

انتقاد گل‌محمدی از برگزاری بازی در گرمای اهواز

وی گفت: هدف ما گرفتن سه امتیاز بود، اما عملکردمان شاید آنطور که باید و شاید نبود. بازی تحت تأثیر گرمای زمین بود. هر دو تیم با این گرما مشکل داشتند. با توجه به شرایط جدول، یک امتیاز هم برای ما ارزشمند بود، اما به دنبال سه امتیاز بودیم. حتی تعویض‌هایمان هم هجومی بود.

گل‌محمدی در مورد یار دوازدهم تیم پدیده شهرخودرو و حضور گسترده هواداران تیمش در دیدارهای خانگی این تیم در لیگ هجدهم تصریح کرد: اطلاع کامل دارید که در نیم‌فصل نخست، شرایط سختی داشتیم و با توجه به نتایج خوبی که کسب کردیم، هواداران عالی از ما حمایت کردند و عاشق این تیم شدند. خیلی از مشکلاتی که در نیم‌فصل اول داشتیم، به خاطر پیگیری و حمایت هواداران حل شد و مسئولان مجاب شدند تا بسیاری از مشکلات را حل کنند. ثبت این نتایج را مدیون هواداران هستیم و از تک‌تک این عزیزان تشکر می‌کنیم. برای رسیدن آخر هفته و بازی درکنار هواداران، لحظه‌شماری می‌کنیم و عشقی میان پدیده شهرخودرو و هواداران شکل گرفته که بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: برای کسب سهمیه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدوارم در نهایت به این مهم دست یابیم تا هواداران خوشحال شوند.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد اکبر صادقی در پدیده شهرخودرو گفت: او یکی از بازیکنان محوری ماست و شرایط بازی ایجاب می‌کرد که در نیمه خودمان باشد و در پوشش به مدافعان کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      گرما ...!!!؟ کجاش را دیدی برج ۳ بیا تا ببینی گرما چیه

    • a

      انصافا هردو مربی باهوش و کاربلدی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج