۸۴۸۱۸۶
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

«رودبار» بحرانی‌ترین وضعیت را در لرستان دارد

 نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ۱۱ روستای منطقه «رودبار» در آب محاصره هستند و بحرانی‌ترین وضعیت را دارند.

خبرگزاری مهر: الهیار ملکشاهی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شامگاه جمعه در سخنانی با اشاره به وضعیت روستاهای «رودبار» اظهار داشت: وضعیت بسیار بحرانی در رودبار داریم، ۱۱ روستا در این منطقه در حاشیه سد «سیمره» به صورت کلی دارند به زیرآب می‌روند و تخریب می‌شوند؛ ما نگران هستیم در آنجا یک فاجعه انسانی رخ دهد، این منطقه ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارد، ‬یک راه به ایلام دارد که جاده را آب گرفته است، ‬از لرستان هم یک راه دارد که همین وضعیت را دارد.

وی با بیان اینکه امدادرسانی به اهالی «رودبار» از ایلام با قایق می‌شود، تصریح کرد: ‬امروز ۳۶۰ تخته چادر را تحویل دادیم تا مردم از منازل خارج شوند و اسکان پیدا کنند.

«رودبار» بحرانی‌ترین وضعیت را در لرستان دارد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احتمالاً از امشب بارندگی شروع شود و نگران وضعیت مردم هستیم، افزود: ‬۶ هزار رأس احشام دارند مردم این منطقه و هیچ راه ارتباطی ندارند؛ ‬دیشب فرماندار ما از طریق قایق رفته بودند به منطقه که به لحاظ اینکه راهنما هم نداشتند یک مقدار هم روی همین دریاچه سرگردان شده بودند.

ملکشاهی با اشاره به اینکه این موضوع نیاز به تصمیم گیری فوری دارد، به مسئولین انعکاس دادیم، الان بحرانی‌ترین وضعیت در «رودبار» است، ادامه داد: «روز کور» یک منطقه عشایری با ۷ روستا است؛ این هم هیچ راه دسترسی ندارد و از طریق هلی کوپتر یک مقداری مواد غذایی به آنجا بردند، ‬ کوهدشت شمالی هم همینطور، ۹ روستا دارد که هیچ ارتباط زمینی ندارند. ‬

وی با بیان اینکه بعد از ۶ روز برخی روستاها تنها یک بار امکانات گرفته‌اند، تصریح کرد: از هلال احمر گله مند هستیم به خاطر عدم حضور به موقع در کوهدشت، موضوع را ‬انعکاس داده‌ایم و در مجلس هم پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی که در گفت و گوی خبری سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه در حال حاضر گروه مهندسی سپاه در حال ترمیم محور دسترسی کوهدشت شمالی است، افزود: گروه مهندسی وزارت دفاع نیز جاده طرهان را بازگشایی می‌کند؛ ‬استانداری کرمانشاه کمک‌های خوبی داشتند، استاندار ایلام هم به صورت مرتب پیگیر بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م م

      ای جده سادات خودت به دادشون برس

    • بدون نام

      اقایوملکشاهی‌میگفتید‌متاسفانه‌سکونتشان‌غیرقانونی‌بوده‌واین‌روستانشینها‌زمان‌احمدی‌نژاد‌پول‌میلیاردی‌گرفتند‌ولی‌دوباره‌‌‍چندساله‌به‌دآمدآری‌روی‌اوردند‌وهمگی‌ا‌ماشینهای‌لاکچری‌ووضعیتشان‌بدنیست

    • بدون نام

      اقای‌نماینده‌چرابعدازچندروزپیدات‌شده‌به‌وضعیت‌سیلزدگان‌شهرهمبرسیدفقط‌استانها‌رابرای‌روستاهایی‌که‌رای‌بالایی‌داشتی‌بسیج.نکن‌ازخدابترس.خودشما‌سدمعشورهرا.مفت.ازدست.دادی.حلا‌مقصررافقط.دیگران.میدانی

    • بدون نام

      پس این همه امکانات ارتش وسپاه کجا است که به داد این بدبختها نمیرسند زمانیکه همگی مردند وحیوانهاشون تلف شد کمک به چه درد میخورد مردم عادی کاری از دستشون برنمیآد جز دست وپا گیر باشند کمکهای خارجی را سریع بکار گیرید کاغذ بازی نکنید وقت را تلف نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج