جاباما
۸۴۸۱۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرجیو: نگران سقوط صنعت نفت نیستم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید از بابت سقوط به دسته پایین‌تر نگرانی ندارد چرا که تیمش با آن منطقه ۶ امتیاز فاصله دارد.

ایسنا: پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: فکر می‌کنم تیمم بازی خیلی خوبی انجام داد. ما قوی‌تر از تراکتورسازی عمل کردیم. خیلی تلاش کردیم و مستحق نتیجه‌ای بهتر از این بودیم. به بازیکنانم به خاطر تلاششان تبریک می‌گویم. مقابل تیم خوب تراکتورسازی، بازی کردن ساده نیست. آن‌ها بازیکنان بین‌المللی در تیمشان دارند. با این اوصاف نتوانستیم نتیجه مناسب را کسب کنیم.

او درباره نتایج ضعیف صنعت نفت هم بیان کرد: دفعات زیادی درباره این موضوع صحبت کردیم. تیم امسال ما نسبت به سال قبل تغییر کرده است. تیم سال قبل ما کاملاً نابود شد. ما یک تیم جدید از بازیکنانی از لیگ‌های پایین‌تر ساخته‌ایم. ما روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کردیم که کیفیت کارشان را نشان داده‌اند. ۱۵ تساوی در این فصل کسب کردیم. اگر این بازی‌ها را بررسی کنید متوجه می‌شوید که برای تساوی به زمین نرفته بودیم. در بعضی بازی‌ها به خاطر اشتباهات ۳ امتیاز را از دست دادیم. در کنار آن اشتباهات داوری هم در این موضوع تأثیرگذار بوده است. البته در بازی امروز داور کارش را به درستی انجام داد. مسلماً نتایجی را که مستحقش بودیم کسب نکردیم.

سرجیو: نگران سقوط صنعت نفت نیستم

سرجیو در پاسخ به این پرسش که آیا خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند یا خیر، گفت: به بازیکنانم و کاری که انجام می‌دهیم اطمینان دارم. از منطقه سقوط ۶ امتیاز فاصله داریم. اگر مردم از این موقعیت ما عصبانی هستند، یک مساله طبیعی است. ما همیشه نگاه‌مان به تیم‌های بالای خودمان است نه تیم‌های پایین‌تر. به کاری که می‌خواهیم و کیفیت کارمان باور دارم. نیاز داریم جوانان تیم بازی به بازی تجربه کسب کنند.

کسب تجربه جلوی اشتباهات آینده را می‌گیرد. در بازی امروز و خیلی از بازی‌های گذشته بهتر از حریف کار کردیم اما نتیجه مطلوب را کسب نکردیم.

او درباره علت ناهماهنگی تیمش را هم اینگونه توضیح داد: کار گروهی و فردی توأمان با هم هستند. قطعاً با بالا بردن کیفیت کاری، گل زدن هم راحت‌تر خواهد بود. ما باید بیش از گذشته کار کنیم و باور داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج