جاباما
۸۴۸۲۰۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

همه شبکه‌های ارتباطی خوزستان فعال هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال بودن همه شبکه‌های ارتباطی خوزستان به رغم جاری بودن سیلاب در این استان خبر داد.

خبرگزاری مهر: محمد جواد آذری، وزیر ارتباطات جهرمی عصر امروز در حاشیه بازید از سد کرخه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر به صورت مرتب با استاندار و برخی مدیران مدیریت بحران خوزستان به واسطه زیرساخت‌های ارتباطی که نقش مهمی در عبور از مرحله بحران دارند در ارتباط بودیم.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی و همکاری خوبی که بین مجموعه‌های مردمی، وزارت نیرو و مدیریت بحران در خوزستان شکل گرفت، سیلابی که از مناطق بالادستی به سمت خوزستان حرکت کرد به خوبی مدیریت شد و تبعات آن که می‌توانست بسیار مخرب باشد، کاهش یافت.

همه شبکه‌های ارتباطی خوزستان فعال هستند

آذری جهرمی تأکید کرد: به منظور حفظ جان مردم، حجم بسیار زیادی از آب و سیلاب جاری در سدهای خوزستان ذخیره شد تا مناطق بیشتری زیر آب نرفت. تالاب‌های خوزستان هم با وجود این سیلاب‌ها زنده شده اند و به نظر می‌رسد مشکلاتی مثل ریزگردها که مردم خوزستان را در چند سال اخیر به شدت آزار داده بود، کاهش چشمگیر می‌یابند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تمهیداتی که به منظور حفاظت از زیرساخت‌های ارتباطی در استان صورت گرفته است، بیان کرد: یکی از نگرانی‌های ما در سیل خوزستان به زیر آب رفتن سایت ارتباطی شهر بستان بود که یک سایت پشتیبان برای آن در نظر گرفتیم و در صورت بروز مشکل سایت پشتیانی به‌سرعت وارد عمل می‌شد و امکان بازیابی سایت بستان را فراهم می‌کرد.

آذری جهرمی ادامه داد: همه شبکه‌های ارتباطی استان خوزستان در حال کار هستند و ظرفیت‌های مازاد نیز در نظر گرفته شده است. همچنین سایت‌های ارتباطی سیار و اضطراری به استان خوزستان منتقل شده است تا شاهد مشکلی در بحث ارتباطات در خوزستان نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      ساعت ۱۱ ظهر توییت میکنه صبح بخیر... !!

    • BBBBBBBBBB

      الان در افغانستان اینترنت آنها چنان سرعت بالایی دارد که آدم کیف میکنه
      ولی در ایران همراه اول آشغال ترین شبکه است ما ۲۰ روز گیلان در سیاهکل بودیم از تهران که خارج شدیم دیگه خبری از اینترنت نبود و فقط ایرانسل خیلی به دادمان رسید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج