جاباما
۸۴۸۲۲۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

عذرخواهی رئیس هلال احمر از مردم لرستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت:حتما گله مندی هایی در خدمت به سیل زدگان وجود دارد که ما باید عذرخواهی کنیم از مردم شریف قوم لر دلاور به خاطر خساراتی که وارد شده و اگرجمعیت هلال احمر کوتاهی داشته باید عذرخواهی کنیم.

خبرگزاری تسنیم: علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه ای که با وزیر کشور در پلدختر داشتیم، در جمع بندی کلی کارهای بسیار خوبی انجام شده است. متاسفانه نسبت به گلستان و مازندران سیل و سیلاب در استان لرستان اثر بیشتری را برجای گذاشته است.

وی افزود: زیر ساخت های بسیار زیادی، راه های مواصلاتی، پل ها و بعضی از زیر ساخت های ساختمانی خراب شده این از آسیبی که به بعضی از مردم و زمین های کشاورزی وارد شده است، جمعیت هلال احمر همگام با دیگر نیروهای امدادی تلاش کرده لحظات و ساعات اولیه در کنار مردم باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: مردم هم قدردانی می کنند از زحمات همه امدادگران و نجاتگران که واقعا شبانه روز تلاش کردند، کوشش کردند درامداد و نجات در اسکان اضطراری، تغذیه اضطراری در کنار مردم باشند و گوشه ای از مشکلات مردم را کم کنند.

عذرخواهی رئیس هلال احمر از مردم لرستان

وی تصریح کرد: توانستیم 3500 نفر و250 تن مواد غذایی و اقلام امدادی را جابه جا کنیم. خب سیل خیلی گسترده در استان لرستان است که 1800 روستا درگیر سیل بودند و200 روستا کاملا محاصره شده بودند و دو شهر پلدختر و معمولان دچارمشکل جدی هستند.

پیوندی گفت: تلاش جمعیت هلال احمر و همه عزیزان دیگر نیروهای امدادی و نیروهای مسلح سبب شد فاز حاد موضوع آرام آرام بهتر شود و بتوانیم پشت سر بگذاریم همه باید دست به دست هم بدهیم .مردم شریف و بزرگوار و همه مسئولان اجرایی و دولت،مجلس و همه با هم بتوانیم در واقع خرابی زیر ساخت های استان که مردم عزیز و شریف دلاوری دارد سوابق درخشانی در آزادی خواهی دارد و در جنگ تحمیلی بسیار مدافع میهن اسلامی بودند و در واقع بمباران زیادی که در پلدختر شده یادآور دلاوری های مردم اینجاست.

وی بیان کرد: امیدواریم که همه ما بتوانیم دین خودمان را به مردم این دیار و قوم عزیز عمل کنیم و ان شاءالله به زودی بتوانیم مشکلاتی که برای مردم عزیز با تلاش و کوشش همگانی جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی مسلح انجام دهیم وضعیت قابل قبول است مشکلات زیادی وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: ولی باید یک مقداری با صبر و تحمل برنامه ریزی کاری انجام دهیم که مشکلات مردم حل شود سیل آسیب زیادی به مردم رسیده خانه و اسباب و اثاثیه، کشاورزی، دام و طیور مردم زده و راه های مواصلاتی پل های بسیار زیادی تخریب شده است.

پیوندی تاکید کرد: حتما گله مندی هایی در خدمت به سیل زدگان وجود دارد که ما باید عذرخواهی کنیم از مردم شریف قوم لر دلاور به خاطر خساراتی که وارد شده و اگر کوتاهی جمعیت هلال احمر دارد باید عذرخواهی کنیم.

وی افزود: امدادگران ما نه تنها در استان بلکه در استان های دیگر هم تلاش زیادی کرده اند و استان های مجاور با اعزام نیروهای عملیاتی خودشان و ارسال موادغذایی اقلام امدادی این کار را انجام دادند. حتما نواقصی بوده که باید عذرخواهی کرد. امیدواریم بتوانیم با کمک مردم مشکلات را برطرف کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زودتر خدمت برسونید شرایط لرستان و میزان تخریب پلها و خونه ها از گلستانم بدتر شده

    • محمد

      هلال احمریا اصلا کار نمیکنن. فقط نیروها مسلح مثل ... جون میکنن

    • بدون نام

      زندگی ویران شده مردم لرستان را به آنها برگردانید تا به آرامش برسند

    • علیرضا

      رئیس جمعیت هلال احمر کشور سخنران خوبی است ...

    • بدون نام

      جناب پیوندی سری به رستورانهای لاکچری پلدختر هم بزنید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هلال احمر از کشورهای خارجی اجناس بگیر و کمک بگیر ولی مردانه به مردم سیل زده بده نفرستادی سوریه ولبنان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج