۸۴۸۲۲۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جلالی: طرفداران نساجی حرمت مربیان را حفظ کنند

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سپاهان را خیلی خوب کنترل کردیم.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی، سرمربی نساجی پس از تساوی بدون گل برابر سپاهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: خیلی خوب توانستیم حریف قدرتمندمان را کنترل کنیم. شاید در نیمه اول روی کرنر به آنها موقعیت دادیم اما در جریان بازی آنها را کنترل کردیم و می‌توانستیم یکی دو موقعیت خودمان بسازیم.

وی ادامه داد: اگر نظری را برای این بازی داشتیم، حملات ما می‌توانست به نتیجه برسد. من از همه تیمم تشکر می‌کنم و تشکر ویژه، خالصانه و صمیمانه‌ای از هواداران دارم. آنها باعث دلگرمی من و تیمم هستند. همه ما به خاطر عشق به این هواداران تلاش می‌کنند تا آنها راضی باشند.

جلالی اظهار داشت: خواهش می‌کنم که برای بازی‌های بعدی حرمت مربیان دیگر را حفظ کنند. تماشاگران قائمشهری به عنوان متین‌ترین و مودب‌ترین هواداران مطرح هستند و دوست دارم این عنوان برای تماشاگران قائمشهری باقی بماند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد وضعیت محمد عباس‌زاده خاطرنشان کرد: ۲۰ دقیقه پایانی با او صحبت کردم و گفتم وضعیتت چطور است. او گفت نگران هستم، چون بازی سنگینی است. عباس‌زاده حق دارد نگران باشد، چون از هفته گذشته تمریناتش را آغاز کرد. امیدوارم هر چه زودتر عباس‌زاده را داشته باشیم، چرا که به او نیاز داریم.

جلالی درباره داوری حسین زرگر برای این دیدار عنوان کرد: داور خیلی خوب قضاوت کرد. دو صحنه داشتیم که اولی خطا بود ولی دومی فکر کنم، خطا نبود.

وی در رابطه با نگرانی هواداران از وضعیت مالکان باشکاه و اینکه مشکلات آنها چه زمانی حل خواهد شد، گفت: تمرینات‌مان فقط قبل از عید تعطیل شد. آن موقع وضعیت متشنجی داشتیم، اما از دوم فروردین تمرینات بدون وقفه برگزار می‌شود. روزی که به محل تمرین نرفتم، می‌دانستیم چه کار می‌کنم.

اصلا استعفایی در کار نبود و اگر بحث استعفا بود، می‌توانستیم پس از بازی با سایپا بگویم که قصد استعفا دارم. وقتی بازیکن پیش من می‌آید، مسئولیت دارم و باید حرکتی انجام دهم. من با استاندار صحبت کردم. ایشان با من تماس گرفت و گفت در حال حاضر درگیر سیل هستیم و اگر اجازه دهید اینجا را روبه‌راه کنم، سپس تصمیماتی را می‌گیرم. من با حدادیان و صنیعی‌فر نیز صحبت کردم و فکر کنم این هفته اتفاقات خوبی بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: اگر بتوانیم این دو بزرگوار را کنار هم بنشانیم و گلایه‌های‌شان را بگویند، این هفته وضعیت خیلی بهتر خواهد شد. همه نساجی را دوست دارند و از دوستان می‌خواهیم کمک کنند تا همه چیز به سود تیم باشد. ما اینجا هستیم که کمک کنیم، ممکن است یک روز ما نباشیم، اما نساجی همیشه هست. اگر همین تیم چهار بازیکن تاثیرگذار بگیرد، می‌تواند آقایی کند. حیف است که این تیم از بین برود.

جلای در خصوص دیدارهای پیش رو تیمش گفت: هر بازی در قائمشهر داشتیم، با تیم‌های مدعی بوده است. با پدیده هم اینجا بازی داریم. در بیرون با تیم‌هایی بازی داریم که پایین جدول است و شرایط را سخت می‌کند. من کاملا به تیمم امیدوار هستم. بارها به حدادیان و صنیعی‌فر گفتم اگر پای کار باشید این تیم همه را سربلند می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کامپیوترویروسی بدردافغانستان میخور نه ایران خذچه داندقیمت نقل ونبات

    • بدون نام

      کامپیوترویروسی بدردافغانستان میخور نه ایران خذچه داندقیمت نقل ونبات

    • بدون نام

      معلوم هست که به درد افغانستان میخوره ولی برای شما از سرتون هم زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج