جاباما
۸۴۸۲۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس در آسیا هم باید قدرتمند شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که از برانکو به خاطر جذب هموطنش می‌شود، گفت: برانکو نشان داده فقط به موفقیت تیمش فکر می‌کند و در این راستا وارد هیچ حاشیه‌ای نمی‌شود.

خبرگزاری مهر: بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان که منجر به تداوم صدرنشینی سرخپوشان در لیگ برتر فصل جاری شد، گفت: پرسپولیس دوباره به شرایط ایده آل تاکتیکی خودش بازگشته است. تأثیرگذاری مهره‌های جدید این تیم را می‌توان به وضوح دید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس راجع به شانس هت تریک قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر افزود: پرسپولیس شانس زیادی برای تکرار قهرمانی دارد. این تیم باید روند امتیاز گیری خود را ادامه دهد. با وجود اینکه تراکتورسازی و سپاهان حریفان جدی پرسپولیس هستند باز هم شانس شاگردان برانکو برای تکرار قهرمانی بیشتر است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: تیمی که به قهرمانی توجه می‌کند باید خودش را با شرایط فشرده مسابقات هم تطبیق دهد. اتفاقی که کادر فنی پرسپولیس برای این تیم رقم زده است تا آنها با تمام توان در تمامی بازی‌های خود شرکت کنند.

ذوالفقار نسب درباره دیدارهای حساس پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز تاکید کرد: شرایط این روزهای پرسپولیس در ایران با بازی‌های آسیایی قابل مقایسه نیست. تیم‌های ایرانی که در آسیا شرکت می‌کنند باید کلاس فنی بالاتری را نشان دهند. پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. این تیم باید قدرت خود در فوتبال ایران را با بالا بردن معیارهای فنی اش در آسیا هم نشان دهد.

وی که سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را دارد درباره عملکرد ماریو بودیمیر که سبب شده منتقدان برانکو او را محکوم به جذب هموطنش با سطح کیفیت فنی پایین کنند، اظهار داشت: من هم موافقم بودیمیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند اما دلیل نمی‌شود مشکلات را گردن برانکو ایوانکوویچ انداخت.

ذوالفقار نسب گفت: یک بازیکن جدید نیاز به زمان دارد. برانکو نشان داده است برای موفقیت پرسپولیس هر کاری حاضر است انجام دهد و از منافع شخصی اش نیز گذشته است. او اگر هموطن خود را به پرسپولیس آورده است تنها برای گرفتن نتایج بهتر چنین کاری را انجام داده تا پرسپولیس در آسیا موفق شود. برانکو اهل هیچ گونه حاشیه دیگری نیست. او مربی قابل احترام و بزرگی شده که همچنان می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج