جاباما
۸۴۸۳۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بدون رونالدو؛ بدترین رئال‌مادرید ده سال اخیر!

قهرمان اروپا یکی از معمولی‌ترین سال‌های تاریخش را پشت‌سر می‌گذارد.

خبرآنلاین: رئال مادرید بامداد پنجشنبه در یکی از مسابقات هفته سی‌ام لالیگا اسپانیا مهمان والنسیا بود و در پایان با شکست ۲-۱ مستایا را ترک کرد تا زیدان در سومین بازی بعد از بازگشت به رئال، بازنده باشد. هنوز ۸ بازی دیگر در لالیگا برای رئال مادرید باقی مانده و کهکشانی ها تا همینجای کار ۱۵ شکست را در تمامی رقابت های فصل جاری تجربه کرده اند. این در حالی است که مردان زیدان در سرتاسر فصل گذشته فقط ۹ بار شکست خورده بودند.

این ۱۵ شکست بدون کریستیانو رونالدو شامل ۹ شکست در لالیگا، ۳ شکست در لیگ قهرمانان اروپا، دو شکست در کوپا دل‌ری و یک شکست در سوپرجام اروپا می شوند. رئالی ها تنها یک فصل آماری بدتر از امسال داشته اند؛ همان فصلی که در نهایت کریستیانو به مادرید آمد. رونالدو در تابستان ۲۰۰۹ به رئال آمد و در طول ۹ فصل حضورش در مادرید، میانگین ۷ شکست در هر فصل را ثبت کرد.

البته که کهکشانی ها با رونالدو هم روزهای بدی را تجربه کرده اند. بدترین فصل رئال مادرید از دیدگاه شکست در تمامی رقابت ها در دوران حضور رونالدو در فصل ۱۳-۲۰۱۲ نام می گیرد. آخرین فصل ژوزه مورینیو در مادرید که رئال مادرید متحمل ۱۱ شکست شد. بعد از آن، بدترین رکورد رئال تحمل ۱۰ باخت در فصل ۱۵-۲۰۱۴ بوده است. در پایان آن فصل هم کارلو آنچلوتی از سانتیاگو برنابئو اخراج شد.

از مجموع ۱۵ شکست این فصل، ۸ باخت در دوران سانتیاگو سولاری ثبت شد، ۶ باخت هم سهم جولن لوپتگی بوده است. زیدان نیز در سومین حضور خود روی نیمکت رئال اولین شکست را تجربه کرد. شاید او مسیر دشواری برای بازگرداندن رئالی ها به روزهای خوبشان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج