جاباما
۸۴۸۳۸۱
۸ نظر
۵۰۲۵
۸ نظر
۵۰۲۵
پ

ندا قاسمی: برای بازی در «نون.خ» دف زدن یاد گرفتم

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نوروزی «نون.خ» اعتقاد دارد کمدین نیست، اما از تجربه بازی در این مجموعه رضایت زیادی دارد.

خبرگزاری صبا: ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نوروزی «نون.خ» اعتقاد دارد کمدین نیست، اما از تجربه بازی در این مجموعه رضایت زیادی دارد.

ندا قاسمی: برای بازی در «نون.خ» دف زدن یاد گرفتم

وی افزود: من معمولا برای نزدیک شدن به نقش هایم وقت زیادی می گذارم و در طول مدت کار با شخصیت درگیرم و سعی می کنم زوایای مختلف آن را بررسی کنم. مثل آن کاراکتر فکر می کنم، جهان پیرامونی و آدم ها را می بینم و در واقع تمام لذت بازیگری هم از نظر من همین شکل از برخورد با نقش است.

قاسمی که نقش دختری اهل هنر را بازی می کند، توضیح داد: جالب است بگویم این سریال باعث شد من دف زدن یاد بگیرم. هرچند قسمت های مربوط به دف زدن خیلی دیده نشد، اما برای من تجربه خوبی بود.

این بازیگر کرمانشاهی که فعالیت هنری خود در عرصه تصویر را در صدا و سیمای مرکز همین شهر آغاز کرده است، افزود: خیلی خوشحالم که شانس حضور در سریال «نون.خ» را پیدا کردم و به خودم می بالم که در اولین حضورم در شبکه سراسری در سریالی به زبان مادری و لهجه شهر و دیارم صحبت کردم و به بینندگان معرفی شدم.

وی با تشکر از سعید آقاخانی بابت اینکه چنین فرصتی را در اختیارش قرار داده و در طول تصویربرداری بسیار از او یاد گرفته است، بیان کرد: سعید آقاخانی خیلی به کارش مسلط است و تمام مدت حواسش به همه جزییات پروژه بود و عملکردی عالی داشت. در کل، این کار تجربه فوق العاده ای برای من بود.

بازیگر سریال «ساخت ایران ۲» در پایان گفت: من اصولا بازیگر کمدی نیستم، اما از تجربه بازی در سریال نوروزی «نون.خ» خیلی راضی ام. ضمن اینکه با توجه به نوع حضور شیرین در سکانس ها، دشواری خاصی برای ایفای نقش نداشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمدی لوس و بی مزه نون خ

    • بدون نام

      زبان مادری درسرزمین پدری میگن

    • بدون نام

      چه افتخاری هم میکنه. شرم بر شمایان باد

    • محمد

      فقط برلی نوژان نگاش میکردم!

    • بدون نام

      سلام سریالش عالی بود آقای آقاخانی دمش گرم

    • بهار

      منم بیام توهین به بی شخصیت هایی مثل شما کنم خوبه؟ دوست داشتی نظر نده برادر من کی زورت کرد نگاه کنی بی خاصیت فقط بلدن جنبه ی بدشو نگاه کنن بهترین فیلمی بود که در طول عمرم دیدم با اینکه کرد نیستم ولی از همه ی فیلم های بی سر و ته ایرانی صد درجه بهتر بود

    • فريبرز

      انصافآ بازيشون خوب بود ولي چيزي كه براي من قابل تامل هستش كه منظورشون ازلهجه شيرين واصالت مادريشون لهجه كورديه يا لهجه بي خاصيت به اصطلاحغلط فارسي كرمانشاهيه؟البته واقعآدرفيلم بموخوب درنقش يك پيشمرگه درخشيد.

    • فاطمه

      خیلی دوستت دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج