جاباما
۸۴۸۴۰۲
۲۴ نظر
۵۲۴۵
۲۴ نظر
۵۲۴۵
پ

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

به‌رغم اینکه حضور در مکان‌های شلوغ و پرتردد برای سلبریتی‌ها دردسر‌های زیادی ایجاد می‌کند باز هم گاهی اوقات چهره‌های سرشناس از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند و در میان مردم حاضر می‌شوند. چنین کاری ممکن است به این دلیل باشد که شهر‌های بزرگی مانند نیویورک، لندن و لس‌آنجلس ترافیک سنگینی دارند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: مهمانی‌های اشرافی، لباس‌های فاخر و گران‌قیمت، عمارت‌های بزرگ و مجلل و خودروهای شیک و لاکچری از چیزهایی هستند که وقتی به سلبریتی‌ها فکر می‌کنیم در ذهن‌مان تداعی می‌شوند. اما سکه زندگی سلبریتی‌ها روی دیگری نیز دارد و چهره‌های سرشناس هم مانند بقیه مردم گاهی اوقات زندگی معمولی و ساده‌ای را در پیش‌رو می‌گیرند.

حتی جالب است بدانید به‌رغم اینکه حضور در مکان‌‌های شلوغ و پرتردد برای سلبریتی‌ها دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند باز هم گاهی اوقات چهره‌های سرشناس از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند و در میان مردم حاضر می‌شوند. چنین کاری ممکن است به این دلیل باشد که شهرهای بزرگی مانند نیویورک، لندن و لس‌آنجلس ترافیک سنگینی دارند و سلبریتی‌ها برای اینکه ساعت‌ها در ترافیک گیر نکنند و سریع‌تر به مقصد برسند سوار بر وسیله‌های نقلیه عمومی می‌شوند.

جالب‌تر اینجاست که در بیشتر مواقع سلبریتی‌هایی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند مورد توجه مردم قرار می‌گیرند و به همین دلیل نیز عکس‌های زیادی از این سلبریتی‌‌ها سوار بر مترو یا اتوبوس در فضای اینترنت به‌چشم می‌خورد. گاهی اوقات سلبریتی‌ها نیز دست‌ به کار می‌شوند و با گرفتن سلفی با هواداران خود در وسایل نقلیه عمومی، از توجه هواداران به خودشان قدردانی می‌کنند.

از آنجایی که حضور سلبریتی‌هایی که عموما آنها را سوار بر گران‌ترین خودروهای دنیا می‌بینیم در وسایل نقلیه عمومی جالب به نظر می‌رسد، در ادامه برای شما فهرستی از این سلبریتی‌ها را در کنار عکس‌های جالبی از آنها در وسیله‌های نقلیه عمومی آماده کرده‌ایم.

جسیکا آلبا

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

جسیکا آلبا تنها ۱۳ سال بیشتر نداشت که پایش به هالیوود باز شد و با بازی در فیلم «کمپ‌ ناکجا آباد» خودی نشان داد و حضور او در سریال «فرشته سیاه»، جسیکا را به ستاره‌ای جهانی تبدیل کرد. جسیکا آلبا که فیلم‌های موفقی مانند «چهار شگفت‌انگیز» و شهر گناه را در کارنامه‌اش دارد در لس‌آنجلس خانه دارد و دست‌ بر قضا بسیاری از فیلم‌هایی که در آنها حضور داشته نیز در لس‌آنجلس فیلمبرداری شده‌اند. اما در کنار خانه‌اش در لس‌آنجلس، خانه‌ای در نیویورک هم دارد و از قرار معلوم علاقه زیادی دارد تا بیشتر زمان خود را در این خانه زندگی کند.

اگر زندگی شخصی جسیکا آلبا را دنبال کرده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که جسیکا آلبا ۳۷ ساله با کش وارِن ازدواج کرده و از او ۳ فرزند دارد. جالب اینجاست که جسیکا و کش بارها در متروی نیویورک دیده شده‌اند و حتی گاهی اوقات نیز جسیکا به‌جای اینکه بچه‌هایش را با خودرو به بیرون از منزل ببرد، به همراه فرزندانش سوار بر مترو می‌شوند.

الیزابت اولسن

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

الیزابت اولسن را بیشتر با بازی او در مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان» شناختیم و در کنار این فیلم‌ها، اولسن نزدیک به ۱۵ فیل دیگر نیز از سال‌ ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ بازی کرده است. اگر از طرفداران الیزابت باشید حتماً به خوبی می‌دانید این سلبریتی خواهران بزرگتری با نام مری کیت و اشلی اولسن دارد و حضور موفق خواهرهای او در دنیای طراحی و پوشاک باعث شد تا به نوعی الیزابت اولسن زیر سایه خواهرانش قرار بگیرد. اما چند سالی است که لیزابت ثابت کرده که حرف‌های بیشتری در دنیای هنر برای گفتن دارد و توانسته است خودش را از زیر بیرق خواهرهایش بیرون بکشد.

الیزابت اولسن فارغ‌التحصیل یکی از دانشگاه‌‌های معتبر نیویورک در رشته تئاتر است و در مسکو نیز تحصیل کرده. دوران تحصیل باعث شد الیزابت به‌رغم اینکه پول و ثروت زیادی داشت بارها در وسیله‌های نقلیه عمومی دیده شود و پس از فارغ‌التحصیل شدن نیز هواداران بارها الیزابت اولسن را در مترو مشاهده کرده‌اند.

پل مک‌کارتنی

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اگر به فهرست برترین موسیقیدان‌های سده بیستم میلادی نگاهی داشته باشید بدون شک چشم شما به سِر پل‌ مک‌کارتنی خواهد افتاد. مک‌کارتنی که نام او در کتاب گینس هم به دلیل فروش صد میلیون نسخه از آهنگ‌هایش ثبت شده است به یکی از ثروتمندترین هنرمندان در دنیای موسیقی تبدیل شده و گفته می‌شود ثروت خالص او چیزی نزدیک به یک میلیارد دلار است.

اگر زندگی این اسطوره دنیای موسیقی را مطالعه کرده باشید حتماً در جریان هستید که پل مک‌کارتنی در ساسکس‌ غربی (West Sussex) خانه دارد و در سال ۲۰۱۸ هواداران، او را در واگن قطار ارزان قیمتی که از لندن به ساسکس‌ غربی می‌رفت مشاهده کردند. جالب اینجاست که این اولین باری نبود که پل مک‌کارتنی برای مسافرت سوار قطار می‌شد و در سال ۲۰۱۷ نیز چشم هواداران به پل‌ مک‌کارتنی در قطار افتاد که البته در آن زمان در یک واگن اشرافی نشسته بود.

اندرو گارفیلد

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اندرو گارفیلد وقتی هنوز شانزده سال بیشتر نداشت متوجه شد که علاقه و استعداد زیادی در بازیگری دارد و پس از سال‌ها تمرین و کسب تجربه در تئاتر در سال ۲۰۰۷ در سریال معروف «دکتر هو» بازی کرد و درخشید. سپس راهی هالیوود شد و یکی دو نسخه از فیلم‌های مرد عنکبوتی نیز نقش اسپایدرمن را بر عهده گرفت و در فیلم ستیغ‌اره‌ای یکی از بهترین بازی‌های خودش را به نمایش گذاشت و نامزده جایزه بهترین بازیگر مرد در مراسم اسکار شد.

اندرو گارفیلد اکنون ۳۵ سال سن دارد و نزدیک به ۱۵ سال از عمر مفید خود در سالن‌های تئاتر و پرده‌های سینما حضور داشته است و ثروت خوبی برای خودش دست و پا کرده، اما به‌رغم چنین ثروتی به جای اینکه سوار خودروهای گران‌قیمت شود، گاه و بیگاه اندرو گارفیلد را در حال استفاده از وسایل نقلیه عمومی شاهد هستیم. مدتی پیش نیز هواداران تصویری از اندرو گارفیلد در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند که این هنرپیشه جوان را سوار در متروی نیویورک نشان می‌داد.

اما واتسون

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

هرمیون گرنجر دنیای هری پاتر با بازی در این مجموعه فیلم‌ها توانست راه صد ساله را در یک شب طی کند و به شهرت افسانه‌ای برسد. اما واتسون در حال حاضر ۲۸ سال بیشتر ندارد اما یکی از ثورتمندترین هنرپیشه‌های جوان هالیوود به‌حساب می‌‌آید به رغم سن و سال کم، نزدیک به ۲۰ اثر بلند سینمایی را در کارنامه‌اش شاهد هستیم.

اما واتسون که به دلیل بازی در نقش هرمیون گرنجر در فیلم‌های هری پاتر مجبور شده بود تحصیلش را کنار بگذارد پس از پایان این فیلم‌ها دوباره به دانشگاه بازگشت و در رشته ادبیات انگلیسی مشغول به تحصیل شد. در دوران تحصیل، اما واتسون از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کرد و جالب اینجاست که در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ تجربه حضور خود در مترو را با دیگران نیز به اشتراک می‌گذاشت و کتاب‌هایی در قسمت‌های مختلف ایستگاه مترو نیویورک و لندن قایم می‌کرد تا طرفدارانش این کتاب‌ها را پیدا کنند.

کلیر دینز

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اگر اهل سریال‌های جاسوسی باشید و مجموعه تلویزیونی «میهن» (HomeLand) را دیده باشید بدون شک کلیر دینز را به‌خوبی می‌شناسید. این هنرپیشه ۳۹ ساله که از سال ۱۹۹۴ تاکنون حضور فعالی در هالیوود دارد در بیش از ۳۰ اثر بلند سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و در گروه سلبریتی‌هایی قرار می‌گیرد که علاقه خاصی به استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی دارند. به همین منظور هواداران بارها کلیر دینز را در ایستگاه‌های مترو نیویورک دیده‌اند که منتظر رسیدن مترو بود. در ماه آگوست سال ۲۰۱۸ نیز تصاویر زیادی از کلیر دینز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که برای ایاب و ذهاب از مترو استفاده می‌کرد. در آن زمان کلیر دینز ماه‌های آخر بارداری‌اش را می‌گذارند و حتی چند روز مانده به وضع‌حمل‌اش نیز سوار مترو میشد.

کلیر دینز و همسرش، هیو دنسی، که در سال ۲۰۰۹ با او ازدواج کرده است به همراه فرزندان‌شان در نیویورک زندگی می‌کنند و انصافاً هم باید گفت با توجه به ترافیک سنگین خیابان‌های نیویورک، استفاده از مترو گزینه سریع‌تر و راحت‌تری برای رسیدن به مقصد است.

کیتی هولمز

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

کیتی هولمز چهره‌ای شناخته شده بود اما آشنایی او در سال ۲۰۰۵ با تام کروز، کیتی را به سلبریتی بسیار سرشناسی تبدیل کرد و پس از ازدواج او با تام در سال ۲۰۰۶ نام و آوازه‌اش بر سر زبان‌ها افتاد. این مراسم ازدواج چیزی نزدیک به ۲.۵ میلیون دلار روی دست تام کروز خرج گذاشت و گفته می‌شود دومین ازدواج پرخرج در تمام دنیا بود.

آتش عشق کیتی و تام چیزی نزدیک به ۵ سال بیشتر دوام نیاورد در ونهایت در سال ۲۰۰۲ کیتی از تام کروز طلاق گرفت و به نیویورک بازگشت تا دخترش سوری که ماحصل ازدواج با تام بود را تنهایی بزرگ کند. به این ترتیب کیتی هولمز و دخترش که چندین سال در ناز و نعمت زندگی می‌کردند و به لطف ثروت تمام نشدنی تام‌ کروز سوار بر بهترین خودروهای دنیا می‌شدند، با این سبک زندگی خداحافظی کردند و زندگی معمولی‌تری را در پیش گرفتند. به همین دلیل نیز از آن زمان به بعد طرفداران بارها کیتی هولمز در متروی نیویورک دیده شده است و در سال ۲۰۱۷ نیز عکسی از کیتی در فضای اینترنت دست به دست شد که در این عکس در حال چرت زدن در مترو بود.

تام هیدلستون

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

سینمای هالیوود هنرپیشه‌‌های زیادی را از سرتاسر دنیا دور هم جمع کرده است و در میان این هنرپیشه‌ها، تعداد زیادی از آنها انگلیسی هستند. جالب اینجاست که بسیاری از هنرپیشه‌های انگلیسی که در هالیوود بازی می‌کنند نقش‌های منفی و خلافکارانه را بر عهده می‌گیرند و در این زمینه به تام هیدلستون می‌توان اشاره کرد.

بدون شک اگر فیلم‌های «انتقام‌جویان» و نسخه‌های اول و دوم «ثور» را دیده باشید تام هیدلستون را که نقش لوکی (Loki) را در این فیلم‌ها بازی کرد را کاملاً می‌شناسید و در جریان هستید که هیدلستون با بازی در این نقش به شهرت جهانی رسید. ناگفته نماند شهرت تام هیدلستون تنها به این فیلم‌ها ختم نمی‌شود و این هنرپیشه انگلیسی از سال ۲۰۰۱ تاکنون در فیلم‌های زیادی بازی کرده و فیلم «اسب جنگی»، ساخته استیون اسپیلبرگ را به‌عنوان یکی دیگر از آثار درخشان تام هیدلستون می‌شناسیم.

جالب اینجاست که تام هیدلستون برای بازی در فیلم‌ها به آمریکا می‌رود و خانه‌ و زندگی‌اش در انگلستان است. به همین دلیل نیز هواداران بارها هیدلستون را در مترو دیده‌اند و عکس‌های زیادی را از هیدلستون در حال استفاده از وسیله‌های حمل و نقل عمومی در فضای اینترنت شاهد هستیم.

نیل پاتریک هریس

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

نیل پاریک هریس را اولین بار در مجموعه خنده‌دار «آشنایی با مادر» شناختیم و مطمئن هستیم شما هم همانند ما با دیدن بازی جذاب پاتریک هریس در این سریال حسابی خندیده‌اید. انصافاً باید اعتراف کرد ستاره نیل پاتریک هریس در مجموعه آشنایی با مادر نسبت به سایر بازیگران این سریال فروغ بیشتری داشت و به همین دلیل نیز پس از پایان آشنایی با مادر شاهد درخشش نیل پاتریک هریس در چند فیلم سینمایی و سریال معروف «مجموعه حوادث ناگوار» (A Series of Unfortunate Events) بودیم.

جالب است بدانید نیل پاتریک هریس ید طولایی در تئاتر نیز دارد و به همین دلیل هر از گاهی در تئاتر برادوی نمایشنامه اجرا می‌کند. از قرار محل محل سالن تئاتر برادوی در میان خیابان‌های شلوغ نیویورک واقع شده است و به همین دلیل نیز هنرپیشه‌های زیادی به جای استفاده از خودروهای شخصی، خودشان را با مترو به برادوی می‌رسانند. نیل پاتریک هریس نیز یکی از همین هنرپیشه‌ها است که هر وقت در برادوی اجرا دارد به جای سوار شدن بر خودروی شخصی‌اش با مترو به برادوی می‌رود.

نیکول شرزینگر

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اگر خاطرتان باشد گروه پوسی‌کت دالز (Pussy Cat Dolls) چندین سال پیش حسابی گل کرد و ترانه‌های خوب و زیبایی را از این گروه شنیدیم. نیکول شرزینگر یکی از خواننده‌های اصلی این گروه بود و موفقیت پوسی‌کت دالز، محبوبیت نیکول شرزینگر را به‌دنبال داشت.

شرزینگر تا سال ۲۰۱۰ با این گروه همکاری می‌کرد تا اینکه از پوسی‌کت دالز جدا شد و از آن زمان تاکنون یکی دو آلبوم منتشر کرده و در دو فیلم نیز حضور داشته است. نیکول شرزینگر مدتی دوست‌دختر لوییز همیلتون، راننده معروف فرمول‌وان بود و از آنجایی که داوری برنامه ایکس‌فکتور را بر عهده گرفته بود در کنار حضور در لس‌آنجلس و نیویورک، در لندن نیز حضور داشت. به همین دلیل طرفداران بارها در متروی این شهرها نیکول شرزینگر را دیده‌اند.

یکی از این موارد را می‌توان سال ۲۰۱۵ ذکر کرد که هواداران نیکول شرزینگر را در متروی لندن ملاقات کردند. جالب اینجاست که نیکول تا می‌توانست با هوادارانش در مترو عکس گرفت. جالب‌تر اینکه شرزینگر به‌رغم اینکه در مترو حضور داشت، لباس بسیار گرانما‌یه‌ای پوشیده بود و آرایش سنگینی هم داشت.

اولیویا وایلد

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اولیویا جین کاکبرن بازیگر ایرلندی تباری است که او را در صحنه‌های هنری با نام اولیویا وایلد می‌شناسیم. اولیویا در نیویورک بزرگ شده است و به همین دلیل نیز با ایاب و ذهاب با متروی نیویورک غریبه نیست. حتی وقتی اولیویا به شهرت جهانی دست پیدا کرد نیز مسافرت با مترو را کنار نگذاشت و به‌رغم اینکه سلبریتی سرشناسی بود باز هم بارها در مترو دیده شده است.

اگر از طرفداران اولیویا وایلد هستید بدون شک فیلم‌هایی مانند «کابوی‌ها و بیگانگان» و «ترون: میراث» را از این هنرپیشه ۳۵ ساله دیده‌اید. از قرار معلوم زمانی که در سال ۲۰۱۶ اولیویا فرزند دومش را باردار بود و ماه‌های آخر حاملگی را سپری می‌کرد سوار متروی نیویورک می‌شود و از بخت بد صندلی خالی گیرش نمی‌آید و کسی هم حاضر نمی‌شود از جایش بلند شود و به یک زن باردار اجازه دهد که به جای ایستادن در مترو، روی صندلی بنشیند. اولیویا نیز که از این قضیه خیلی ناراحت شده بود، ماجرا را در توئیتر با هوادارانش در میان گذاشت و از سیاه شدن دل انسان‌ها کمک‌نکردن آنها به یکدیگر گله‌گذاری کرد.

کیانو ریوز

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اگر اهل فیلم‌های هیجانی باشید به‌احتمال زیاد فیلم «سرعت» محصول سال ۲۰۰۴ را دیده‌اید. این فیلم دو هنرپیشه معروف و مطرح را به دنیا معرفی کرد که یکی از آنها ساندرا بولاک بود و هنرپیشه بعدی نیز کیانو ریوز. چیزی نزدیک به ۲۴ سال از آن زمان می‌گذرد و کیانو ریوز به هنرپیشه‌ای مطرح و جهانی تبدیل شده و به‌رغم اینکه ۵۴ سال دارد هنوز هم در فیلم‌های اکشن ترازاول حضور پیدا می‌کند.

کیانو ریوز که در چند سال اخیر مجموعه فیلم‌های جذاب و پر زد و خورد «جان ویک»‌ را از او شاهد هستیم یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که بارها در متروی نیویورک دیده شده و جالب است بدانید مدتی پیش کیانو داخل متروی شلوغ نیویورک روی صندلی نشسته بود که متوجه شد خانمی کنار او ایستاده، به گفته هواداران، کیانو با مشاهده این صحنه سریعاً از روی صندلی بلند می‌شود و جایش را به آن خانم می‌دهد تا بنشیند و ثابت کند جوانمردی هنوز زنده است و انسان‌دوستی در میان سلبریتی‌ها هنوز نفس می‌کشد.

تایرا بنکس

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

تایرا فعالیت حرفه‌ای خودش را به‌عنوان یک مدل در شهرهای بزرگی مانند پاریس، میلان، لندن و نیویورک شروع کرد و مدتی بعد نیز به مجری‌گری برنامه‌های تلویزیونی روی آورد و اسم و رسم خوبی برای خودش دست و پا کرد.

تایرا برنامه‌ای پر بیننده تحت عنوان «شو تایرا بنکس» را در کارنامه‌اش دارد که تاریخ پخش آن به سال ۲۰۰۷ باز می‌گردد. این مدل خوش‌‌تراش و زیبارو مجری و تهیه‌کننده برنامه «بهترین مدل آینده آمریکا»، (America's Next Top Model) نیز هست و به‌رغم پول و ثروتی که دارد از سوار شدن بر وسیله‌های نقلیه عمومی بدش نمی‌آید و هر از گاهی در متروی نیویورک دیده می‌شود و عکس‌های زیادی را از تایرا بنکس در حالی که سوار مترو شده شاهد هستیم.

هیو جکمن

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

چندین سال است که هیو جکمن به ولورین مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» تبدیل شده و کتاب جهانی گینس رکورد طولانی‌ترین حضور در یک شخصیت ابرقهرمانی را به نام هیو جکمن ثبت کرده است. هیو جکمن در کنار بازی در نقش ولورین در فیلم‌های مطرح دیگری مانند نسخه جدید «بینوایان» و «استرالیا» نیز هنرنمایی کرده است و چیزی بیشتر از ۳۵ اثر بلند سینمایی را در کارنامه هیو جکمن شاهد هستیم.

جکمن بارها توسط رسانه‌های جهانی به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین مردهای دنیا نیز انتخاب شده و مجله معروف امپایر (Empire)، او را جذاب‌ترین هنرپیشه تاریخ سینما می‌داند. جالب اینجاست هیو جکمن به رغم پول و ثروت افسانه‌ای که دارد به هیچ وجه از سوار شدن بر وسیله‌های حمل و نقل عمومی روی‌گردان نیست و به دفعات در متروی نیویورک دیده شده است. جالب‌تر اینکه هیو جکمن دو فرزند‌خوانده با نام‌های اسکار و اِیوا (Ava) دارد و گاهی اوقات بچه‌‌هایش را نیز همراه با خودش به مترو می‌آورد.

تام هنکس

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اگر بخواهیم یکی از بهترین هنرپیشه‌های چند سال اخیر را نام ببریم بدون شک نام تام هنکس به ذهن ما خطور می‌کند، تام هنکس در کنار اینکه یکی از بهترین هنرپیشه‌های دنیا است، شخصیت بسیار افتاده و خاکی دارد و با داشتن دو جایزه اسکار در کارنامه‌اش یکی از متواضع‌ترین بازیگران هالیوود است.

اگر زندگی شخصی تام هنکس را دنبال کرده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که او علاقه زیادی به ماشین‌تحریر دارد و به همین دلیل نیز کلکسیونی از ماشین‌تحریر در خانه‌اش نگهداری می‌کند. تام هنکس از طرفداران دو آتشه تیم فوتبال آستون ویلای انگلیس است و مبلغ هنگفتی از ثروتش را در شرکت‌هایی که مشغول به تولید فناوری‌های نوین هستند سرمایه‌گذاری کرده. در کنار این موارد تام هنکس به‌عنوان فعال محیط‌زیست نیز شناخته می‌شود و به همین دلیل نیز تا جایی که می‌تواند برای سفرهای درون شهری از وسایل نقلیه عمومی کمک می‌گیرد. در این زمینه می‌توان به عکسی در سال ۲۰۱۵ از تام هنکس اشاره کرد که او را در حالی که سوار خط یک متروی نیویورک شده بود نشان می‌داد.

کارلی کلاوس

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

کارلی کلاوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ یکی از فرشته‌صورتان ویکتوریا سکرت بود و مجله‌های مختلف مد و پوشاک بارها او را به‌عنوان یکی از بهترین مدل‌های چندین سال اخیر معرفی کرده‌اند. کارلی کلاوس که دستی در باله هم دارد و بر این باور است که رقص باله کمک زیادی به تناسب اندام و گام‌برداشتن او در صحنه‌ مد داشته، یکی از دوستان صمیمی تیلو سویفت و جیجی حدید به‌حساب می‌آید و علاقه‌مندان موسیقی بدون شک کارلی کلاوس را در موزیک ویدئوی ترانه «کینه» از تیلور سویفت دیده‌اند.

کارلی کلاوس به رغم اینکه در اوج صحنه مدلینگ بود و همکاری حرفه‌ای با ویکتوریا سکرت داشت در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، مدلینگ را کنار گذاشت و برای تحصیل در یکی از دانشگاه‌های نیویورک ثبت‌نام کرد. در نتیجه کارلی کلاوس برای اینکه در سر کلاس درس حاضر شود، از مترو استفاده می‌کرد و طرفداران عکس‌های زیادی از کارلی کلاوس در شبکه‌های اجتماعی در حالی که سوار مترو بود را منتشر کردند.

این روزها کارلی کلاوس که دستی در برنامه‌نویسی نیز دارد پروژه‌ای را برای پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دختران جهت آموزش برنامه‌نویسی به راه انداخته و به جای حضور در صحنه‌‌های مدلینگ، شاهد مجری‌گری او در برنامه «پروجکت رانوِی»، (Project Runway)، هستیم.

نایل هوران

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اگر به گروه ایرلندی وان‌دایرکشن (One Direction)، علاقه داشته باشید بدون شک نایل هوران، خواننده این گروه را می‌شناسید و خاطره‌های خوبی با ترانه‌های این گروه دارید. نایل هوران یکی از پرکارترین اعضای این گروه است و حتی پس از اینکه گروه وان‌دایرکشن اعلام کرد مدتی از صحنه‌های موسیقی کناره‌گیری خواهد کرد، نایل هوران به‌صورت انفرادی ترانه‌هایی را منتشر می‌کند تا ثابت کند که موسیقی در رگ و خون او جاری است.

نایل به‌رغم ثروت و دارایی که دارد، جوان بسیار افتاده‌ای است و گاه و بیگاه در متروی لندن دیده می‌شود. جالب است بدانید نایل هوران عکس‌های سلفی زیادی را از خودش در زمانی که سوار مترو است با هواداران به اشتراک گذاشته و یکی از سلبریتی‌های جوانی به‌حساب می‌آید که علاقه زیادی به سواری با مترو دارد.

هلن میرن

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

ایلینا واسلونا میرونوف، هنرپیشه بریتانیایی است که با نام هلن میرن در فیلم‌ها او را می‌شناسیم، پدر هلن روس بود و به همین دلیل نیز نام روسی برای دخترش برگزید. هلن میرن که در نقش ملکه الیزابت نیز بازی کرده و اشرافی‌گری در سبک و سیاق بازیگری‌اش موج می‌زند رگ و ریشه‌ای اشرافی دارد و پدر بزرگ هلن میرن از دیپلمات‌های دربار روس بود.

هلن میرن به رغم داشتن چنین تاریخچه اشرافی، بازیگر بسیار ساده‌زیست و متواضعی است. این بازیگر کهنه‌کار انگلیسی که ۷۳ سال سن دارد هنوز هم خودش را بازنشسته نکرده و بارها سوار بر مترو دیده شده و در سال ۲۰۱۵ زمانی که در متروی نیویورک حضور داشت بسیاری از مسافرین مترو متوجه او نشدند. وی مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفت به همراه یکی از دوستانش سوار متروی لندن بودند و به‌صورت کاملاً اتفاقی دست هلن در میان در مترو گیر می‌کند و جلوی حرکت مترو گرفته میشود. در این لحظه یکی از مسافرین مترو متوجه هلن میرن می‌شود و خودش را جلو می‌اندازد تا تقصیر هلن بابت اینکه دستش را میان در مترو نگه داشته بود را بر گردن بگیرد.

جیک جیلنهال

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

یکی از معروف‌ترین سلبریتی‌هایی که در متروی نیویورک به دفعات دیده شده جیک جیلنهال است، به همین دلیل نیز تا دلتان بخواهد تصاویر زیادی از جیک جیلنهال در اینترنت وجود دارد که این سلبریتی‌ را سوار بر مترو نشان می‌دهد.

جیک جیلنهال در بیشتر مواقع، زمانی که سوار مترو می‌شود سعی می‌کند تا لباس‌های مبدل بپوشد و ظاهری ناشناس داشته باشد به همین دلیل نیز بیشتر عکس‌های جیک جیلنهال در مترو با عینک‌آفتابی و لباس‌های معمولی است. جالب اینجاست که از قرار معلوم جیک جیلنهال به هر اندازه هم که استتار کند باز هم هواداران چهره او را تشخیص می‌دهند و به همین دلیل نیز هست که عکس‌های زیادی از جیلنهال در حال متروسواری وجود دارد.

عکسی که مشاهده می‌کنید مربوط به ژانویه سال ۲۰۱۵ است که از جیلنهال در متروی نیویورک گرفته شد. از قرار معلوم او در این عکس سوار مترو شده بود تا خودش را به سالن تئاتر برادوی برساند و در نمایش «صورت‌های فلکی»، (Constellations)، در کنار روث ویلسون، بازیگر انگلیسی، ایفای نقش کند.

مایکل شین و ریچل مک‌آدامز

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

مایکل شین بازیگری است که او را با مجموعه فیلم‌‌های «جهان زیرین» (Underworld) می‌شناسیم. او که در بیشتر از ۳۰ اثر بلند سینمایی بازی کرده و فیلم‌های مطرحی مانند «‌گرگ‌ و میش: ماه‌نو»، «آلیس‌ در سرزمین عجایب» و «ترون: میراث» را در کارنامه‌اش دارد، در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با ریچل مک آدامز، هنرپیشه زیباروی فیلم «دفترچه خاطرات» رابطه داشت و در اوایل این رابطه، هواداران بارها مایکل شین و ریچل مک‌آدامز را سوار بر متروی تورنتو مشاهده کردند.

از آنجایی که ریچل مک‌آدامز، ملیت کانادایی دارد و مایکل شین نیز برای حضور در نسخه بازسازی شده فیلم «یادآوری کامل» (Total Recall) به کانادا سفر کرده بود، این زوج بارها در مترو تورنتو دیده شدند. افرادی که مایکل شین و ریچل مک‌آدامز را در مترو دیدند مدعی شدند این دو در طول حضورشان در مترو چشم از یکدیگر برنمی‌داشتند و محو تماشای همدیگر بودند.

پیتر دینکلیج

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

در اینکه مجموعه بازی تاج و تخت، یکی از بهترین سریال‌های قرن بیست و یکم است هیچ شکی نداریم و موفقیت‌های این سریال باعث شد تا هنرپیشه‌هایش که شهرت زیادی هم نداشتند به آوازه‌ای جهانی برسند و حسابی معروف شوند. یکی از این هنرپیشه‌های خوش‌شانس و کاربلد پیتر دینکلیج است که به‌رغم قد وقامت کوتاهش این روزها یکی از معروف‌ترین هنرپیشه‌های هالیوود شناخته می‌شود و انتظار می‌رود پس از پایان سریال بازی تاج و تخت نیز همچنان شاهد هنرنمایی او باشیم.

تیریون لنیستر بازی‌ تاج و تخت پول و ثروت زیادی به جیب زده است اما در زندگی معمولی از اینکه سوار مترو شود هیچ ابایی ندارد و به همین منظور نیز بارها در متروی نیویورک دیده شده است. یکی از این موارد به سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد که یکی از طرفداران، عکسی از پیتر دینکلیج در متروی نیویورک را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک گذاشت. جالب است بدانید پیتر دینکلیج یک اسکوتر بسیار کوچک و جمع‌ و جور نیز دارد و عکس‌های زیادی را از دینکلیج سوار بر این اسکوتر در اینترنت شاهد هستیم.

متیو برودریک

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

اگر سن و سالی از شما گذشته است یا اینکه به فیلم‌های دهه ۸۰ هالیوود علاقه زیادی دارید به احتمال متیو برودریک را می‌شناسید و از فیلم «مرخصی فریس بولر»، خاطره‌های خوشی دارید. متیو برودریک بیشتر از ۲۰ فیلم در کارنامه‌اش دارد و مدتی است که نسبت به گذشته کم‌کار تر شده است.

این هنرپیشه کنه‌کار به همراه همسرش، سارا جسیکا پارکر مدت‌ها است که در منهتن زندگی می‌کنند و از آنجایی که متروی منهتن به نیویورک، بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند از منهتن به نیویورک بیایند، بارها متیو برودریک در مترو دیده شده است. گاهی اوقات هواداران متیو را تنها در مترو می‌بینند و بسیاری از مواقع نیز شاهد حضور متیو و سارا جسیکا پارکر به همراه فرزندانشان در مترو هستند.

تام دیلی

تصاویری جالب از سلبریتی‌ها در وسایل نقلیه عمومی

تام دیلی یکی از شناگران برجسته انگلیسی است و از سن ۱۳ سالگی در مسابقه‌های جهانی حضور داشته است. وی که در سال ۲۰۱۲ توانست مدال برنز المپیک را برای شیرجه از سکوی ۱۰ متر از آن خود کند، برای اینکه روحیه ورزشکاری خودش را به هوادارانش نشان دهد از هر فرصتی برای اینکه سوار مترو شود استفاده می‌کند. قهرمان شیرجه المپیک در کنار خانه و زندگی که در لندن دارد به لس‌آنجلس نیز زیاد رفت و آمد می‌کند و به همین دلیل عکس‌های زیادی را از تام دیلی در اینترنت می‌بینیم که سوار متروی لندن یا لس‌آنجلس شده است.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌هایی رسیدیم که از وسیله‌های نقلیه عمومی استفاده می‌کنند، از آنجایی که مترو و دیگر وسیله‌های نقلیه عمومی با توجه به افزایش ترافیک، گزینه بهتری برای سریع‌تر رسیدن به مقصد است و مطمئن هستیم تاکنون شما هم سوار مترو شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم اگر خاطره خوشی از متروسواری دارید، در قسمت نظرات برای ما و سایر خواننده‌ها از این خاطره‌ها بگویید.

منبع: hotcars

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطی کیک بوکسینگ

      خوب مترو اونا رو نگاه کن !!! الان یاد دروازه دولت خودمون بیفت ! میشه واقعا تو ایران ؟ :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینقدر که تهران جمعیت داره.اه

      • بدون نام

        مردم ایران بیش فعالند حتی بازیگرهای دست چندم رو هم میلیونی فالو می کنند بعد انتظار دارید تو خیابون راحتشون بذارند؟

    • من یه ایرانی

      نگاه سلبریتی ها خارجی کجا دارن فرهنگ استفاده ازوسایل عمومی تبلیغ میکنن یا هی.خودشون واقعا اعتقاددارن اینقد بافرهنگ هستن که باید ازوسایل نقلیه عمومی استفاده.کرد ولی توی ایران به عده سلبریتی بی هنر.وبی فرهنگ وبی سواد وغرب زده داریم.که لباس جلف بی حجابی سگ بازی تبلیغ فرهنگ غرب نمیدونم محافظ شخصی ماشین اخرین سیستم هزارتا بدبختی دیگه که بافرهنگ ناب ایرانی همخونی نداره تبلیغ میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      اونوقت تو ایران بازیگری که اصلا شناخته شده نیست باید با اسکورت اینور و اونور بره !!!!!

    • بدون نام

      هنربند های لمپن ایرانی یاد بگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • بدون نام

      چه ریاضی ضعیفی دارید از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۹ میشه ۲۴ سال؟!

    • بدون نام

      چی میگی فاطی کوماندو!

    • بدون نام

      کیانو ریوز عشق منه

    • Niloofar

      بعد سلبریتی های ما بدون بادیگارد نمیرن بیرن :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بسرشون

      • مریم

        بهاره رهنما خخخ

    • امیرشون

      نه زیرساخت لازم رو داریم نه اخلاقشو هم تو مردم هم هنرمندا

    • بدون نام

      میگم چطوری انقد عادی برخورد کرده بودن اونایی ک جسیکا البا تو واگنشون بود؟ انگار ی ادم عادی بود

      پاسخ ها

      • کیمیا سویفتییی

        اخه همه مثل تو ندید بدید نستن

    • بدون نام

      امیرشون تو با اون پیام بی ادبانه ای که تو بخش در اینستای ستاره ها نوشتی ،دم از فرهنگ نزن !

      پاسخ ها

      • کیمیا سویفتی

        اره واقعا دمت گرم

    • بدون نام

      چه جالب و عالی

    • فضول خان

      آقاجون متروی نیویورکه نه دروزه دولت !!! قاعدتاً شهری مثل نیویورک که پر از سلبریتی و آدمهای خاصه و در مناطقی بایستی از وسایل حمل و نقل همگانی استفاده بشه؛ اونها هم مجبور به استفاده هستند و این هیچ ربطی به خاکی بودن و تواضع افراد نداره و ارتباط مستقیمی با قانون و رعایت مسائل اجتماعی داره فقط همین.

    • Sali

      از 2004 تا الان میشه 24 سال ؟

    • سام وان

      واقعن مردم با فرهنگین مثلن خود من اگه نئو یا لوکی یا اسپایدی رو تو مترو میدیدم انقد جیغ میکشیدم تا بمیرم بعدم پا میشدم تو بغلم فشارشون میدادمو میچلوندمشون تا اونا بمیرن.همون بهتر که ایرانی نیستن یا من خارجی نیستم (دوستان نظرم صرفن جنبه فان داره لطفن نخورینم)

      پاسخ ها

      • کیمیا سویییفتی

        ما واسه چی باید تو رو بخوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج