۸۴۸۴۰۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

احتمال برکناری شفر بعد از بازی با الهلال

استقلال پس از دو بازی ضعیف در تعطیلات نوروزی، حالا هفته سرنوشت‌سازی در پیش دارد که به ترتیب باید مقابل الهلال و سپاهان بازی کند.

ایران ورزشی: استقلال پس از دو بازی ضعیف در تعطیلات نوروزی، حالا هفته سرنوشت‌سازی در پیش دارد که به ترتیب باید مقابل الهلال و سپاهان بازی کند. اولی تکلیف استقلال در لیگ قهرمانان را مشخص می‌کند و دومی مقابل تیم سوم جدول می‌تواند تاثیر زیادی در رتبه پایانی این تیم در لیگ برتر داشته باشد.

دو بازی اخیر نارضایتی هواداران را به اوج رسانده و باشگاه هم تحت فشار زیادی قرار گرفته، تا جایی که شنیده می‌شود مدیران استقلال ممکن است برای قطع همکاری با شفر تا پایان فصل هم منتظر نشوند و او را در صورت ناکامی در بازی‌های این هفته برکنار کنند.

اخراج مربی آلمانی آسان‌ترین راه برای کاستن از بحران استقلال است، ولی منطقی‌ترین گزینه نیست. باشگاه می‌تواند با قربانی کردن شفر فشار را از روی خودش بردارد، ولی در هفته‌های حساس باقی‌مانده تیم را به سمت هرج و مرج هل می‌دهد. در کادر فنی استقلال کسی که سابقه لیگ برتری داشته باشد دیده نمی‌شود. از طرف دیگر انتخاب یک مربی موقت که شناخت زیادی از تیم ندارد هم ریسک بزرگی محسوب می‌شود.

هرچند استقلال در این دو بازی نتایج ضعیفی گرفته، ولی عملکرد تیم در نیم‌فصل دوم خوب بوده. مجموع امتیازات استقلال در نیم فصل دوم از سپاهان و پدیده بیشتر بوده و تنها یک امتیاز کمتر از پرسپولیس گرفته. در این شرایط برکناری مربی آلمانی تصمیمی احساسی خواهد بود که می‌تواند شانس کسب سهمیه را هم از استقلال بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکنا عرضه ندارن ضربات پایانی رو بزنن باید سایپارو 8تا میزدن تقصیر مربی چیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هواداران عزیز خواهشن از شفر حمایت کنید بخدا مربی خوبی مدیر عامل و هیات مدیره هدفشون اخراج کردن شفر ولی ده تا هم از الهال خورد حمایتش کنید

      • بدون نام

        زکی

    • بدون نام

      شفر واسه چی اخراج بشه شفر بهترین مربی بعد از انقلاب استقلال باریکنا بی غیرتن باند بازن،...از همون اولش از رفتار هیات مدیره و مدیر عامل استقلال مشخص بود که زیر پای شفر خالی می کنن این کثافتای مافیا .....از اولشم هدفشون مربی داخلی بود ..اگر قرار کسی از استقلال بره مدیر عامل و نفرات هیات مدیره باید برن ..شفر بهترین مربی استقلال بد از انقلاب ولی متاسفانه یه ادمهای کثیف با کدورتهای کثیف می خان نابودش کنن خدا نابودشون کنه ....کسی که فوتبال حالیش نباشه همین میشه.ما هوادارها به حد اندازه خودمون فوتبال و می فهمیم ولی خدایی این نفهما تا بیشتر به فوتبال اهمیت بدن با کینه کدورت رفتار می کنن ..چه بدونم شاید هم با مربی خارجی منافشون در خطر چیزی گیرشون نمیاد

    • ─═हई╬ ηαrgεš.rpζ ╬ईह═─

      عامو بدبخت شفر خو کارشو بلده
      رحمتی رو بندازین بیرون
      همش زیر سر رحمتیه
      اگه رحمتی نبود الان امیرمافیا تو تیمتون بود تک تک داورا رو هم براتون میخرید
      به همین راحتی ...!

    • بدون نام

      استقلال شده پاتوق دوستاره ** شفر برتش دیگه * هیچ مربی خارجی بدرد بخور نمیاد مربی استقلال بشه * اینم بنده خدا هرچی میخواهد درسش کنه یه جای دیگه اش وا میده معلموم نیست کی رئیسه کی مرئوس حال گیریه باشگاه استقلال * کسی هم تو این باشگاه دیگه پا نمیگیره * حرمت ها ازبین رفت که رفت *

    • Seyed-1980

      لعنت برجدوآباد وپدرومادر حاشیه ساز و وکسی که پخشش میکنه.......!!!!!!!!!!الهی آمیییییین...!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج