۸۴۸۴۱۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زیدان به باشگاه صدتایی‌ها می‌پیوندد

سرمربی فرانسوی در دیدار رئال مادرید و ایبار صدمین بازی‌اش را در مقام سرمربی در لالیگا تجربه خواهد کرد.

ایسنا: به نقل از آس، زین الدین زیدان امروز (شنبه) به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی در لالیگا می‌رسد. این اتفاق در دیدار رئال مادرید و ایبار از هفته سی و یکم لالیگا رخ خواهد داد. سرمربی فرانسوی از نهم ژانویه ۲۰۱۶ کار خود را در این لیگ شروع کرد و توانست پیروزی ۵ بر صفر برابر دپورتیوو لاکرونیا را جشن بگیرد.

زیدان در حالی به رکورد ۱۰۰ بازی می‌رسد که دو فصل کامل (۱۷-۲۰۱۶ لالیگا را فتح کرد و ۱۸-۲۰۱۷) را در این رقابت‌ها تجربه کرد و در فصل‌های ۱۶-۲۰۱۵ (در ژانویه جایگزین رافائل بنیتس شد) و ۱۹-۲۰۱۸ (در مارس جانشین سانتیاگو سولاری شد) هم هدایت مادرید را بر عهده داشت.

او در ۹۹ بازی ۷۰ پیروزی (۷۰.۷۰ درصد)، ۱۸ تساوی (۱۸.۱۹ درصد) و یازده شکست (۱۱.۱۱ درصد) را به ثبت رساند. از این یازده شکست تنها سه تیم توانستند دو بار مادرید زیدان را شکست دهند؛ بارسلونا، سویا و والنسیا. خیرونا، اتلتیکومادرید، رئال بتیس، ویارئال و اسپانیول دیگر تیم‌هایی بودند که توانستند سفیدپوشان را شکست دهند. ۱۰ شکست با حداقل اختلاف گل رقم خورد. تنها باخت سنگین به دسامبر ۲۰۱۷ برمی‌گردد که بارسا ۳ بر صفر پیروز شد.

مادرید زیدان در این ۹۹ بازی توانست ۲۶۹ گل بزند و میانگین ۲.۷۱ گل در هر بازی را به ثبت برساند. این تیم ۱۰۵ گل دریافت کرد (۱.۰۶ گل در هر بازی). سفیدپوشان تنها در هفت بازی نتوانستند دروازه حریفانشان را باز کنند. از طرفی ۲۸ بار دروازه‌شان را بسته نگه داشتند. مادرید زیدان در ۴۹ بازی توانست ۳ گل یا بیش از آن به ثمر برساند. این تیم در ۲۹ بازی دو گل به ثمر رساند و در ۱۴ دیدار تنها یک بار گلزنی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج