جاباما
۸۴۸۴۶۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

استقرار موکب‌های اربعین در مناطق سیل‌زده

پس از پیام فرمانده نیروی قدس سپاه برای حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ادامه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی اربعین به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل خوزستان و لرستان، ستاد بازسازی عتبات عالیات از آغاز خدمات‌دهی موکب‌های اربعینی در این مناطق خبر داد و از عموم مردم دعوت کرد تا با اهدای کمک‌های نقدی خود، پشتیبان این موکب‌ها باشند.

خبرگزاری ایسنا: پس از پیام فرمانده نیروی قدس سپاه برای حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در ادامه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و استقرار موکب‌های خدمت‌رسانی اربعین به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل خوزستان و لرستان، ستاد بازسازی عتبات عالیات از آغاز خدمات‌دهی موکب‌های اربعینی در این مناطق خبر داد و از عموم مردم دعوت کرد تا با اهدای کمک‌های نقدی خود، پشتیبان این موکب‌ها باشند.

در بخشی از پیام سردار سلیمانی که روز گذشته منتشر شد، آمده بود: با توجه به پیش بینی‌ها در گسترش خطرات و آسیب‌ها برای مردم و افزایش دامنه نیازها در شرایط پیش رو، اینجانب و سایر فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با همکاری ستادهای عتبات عالیات و اربعین مراکز استان‌ها، بر خود وظیفه می‌دانیم سایر امکانات، ظرفیت‌ها و تجارب موجود از جمله در موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را با هماهنگی و همراهی مجموعه‌های مسؤول فعال و در صحنه، ساماندهی کنیم و با گسیل و استقرار آن از هفته آینده و به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل و تا هنگام عادی شدن وضعیت، به کمک مردم شهرهای پلدختر، سوسنگرد، بستان و دیگر نقاط بشتابیم.»

حسن پلارک، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در همین راستا گفت: در پی صدور بیانیه سردار سلیمانی برای گسیل موکب‌های اربعینی به مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان، هم‌اکنون تعدادی از این موکب‌ها در مناطق تعیین‌شده مستقر شده و خدمات‌دهی خود را آغاز کرده و تعداد دیگری نیز در حال اعزام هستند.

او با بیان اینکه تجربه و نیت خالصانه خادمان و مدیران موکب‌ها پشتوانه خوبی برای بهره‌گیری از این ظرفیت در شرایط بحرانی است، اظهار کرد: از آنجا که این ماموریت در پی شرایط اضطراری و غیرقابل پیش‌بینی‌شده به موکب‌ها سپرده شده است، نیازمند پشتیبانی مردمی هستیم.

به گفته او، این موکب‌ها یک ماه در مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان به هموطنان سیل‌زده خدمات خواهند داد.

پلارک که در جمع اعضای این ستاد سخن می‌گفت، افزود: اگرچه از روزهای آغازین بحران سیل، هموطنان عزیز اقدام به ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده کرده‌اند اما به اذعان مسؤولان از روز گذشته و در پی صدور بیانیه سردار سلیمانی، شاهد موج جدیدی از کمک‌های مردمی هستیم که نشان‌دهنده اعتماد عمومی به موکب‌های اربعین و خادمان اهل بیت علیهم السلام (ع) است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه قرارگاه شبانه‌روزی به‌منظور مدیریت و هماهنگی بین موکب‌ها و دستگاه‌های مختلف در ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکیل شده است، یادآور شد: پس از زلزله ویرانگر سال ۹۶ کرمانشاه نیز موکب‌های اربعین در مناطق زلزله زده مستقر شدند و با طبخ غذای گرم و توزیع میان‌وعده به هموطنان خدمات ارائه کردند.

بنا بر اعلام پلارک، اهدای کمک‌ها به موکب‌های مستقر در مناطق سیل‌زده با شماره‌گیری کد ستاره دویست و سی و سه مربع (#۲۳۳*) و انتخاب گزینه اربعین امکان‌پذیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب یه کار مفید انجام دادن

    • بدون نام

      برای اربعین برنامه دارند ولی برای بحرانهایی مثل سیل و زلزله هیچ

    • سهیل

      چه عجله‌ای؟

    • بدون نام

      مردم خودشون کمک کنن.‌موکب اربعین چه معنی میده

    • بدون نام

      اگه اشتباه نکنم سیل‌ تو چندتا استان دیگه هم اومده، تکلیف ‌اونا‌چیه ،برای کمکه یا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج