جاباما
۸۴۸۵۴۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تیرانداز افسانه‌ای از «جوخه انتحار» حذف شد

به نظر می‌رسید بعد از خروج ویل اسمیت بازیگر نقش تیرانداز از پروژه «جوخه انتحار» ادریس آلبا جایگزین او شده است؛ گمانی که حال با تصمیم سازندگان فیلم برای حذف کاراکتر مورد بحث، زیر سوال رفته است.

خبرگزاری صبا: به نظر می‌رسید بعد از خروج ویل اسمیت بازیگر نقش تیرانداز از پروژه «جوخه انتحار» ادریس آلبا جایگزین او شده است؛ گمانی که حال با تصمیم سازندگان فیلم برای حذف کاراکتر مورد بحث، زیر سوال رفته است.

تیرانداز افسانه‌ای از «جوخه انتحار» حذف شد

به نقل از ورایتی، در تازه‌ترین خبر از پروژه «جوخه انتحار» مشخص شده است قسمت بعدی این فیلم بدون حضور یکی از کاراکترهای اصلی آن ساخته می‌شود.

«جوخه انتحار» فیلمی ابرقهرمانی و از تولیدات سال ۲۰۱۶ استودیوی برادران‌وارنر است که بر اساس تیمی به همین نام از ابرقهرمانان کمپانی دی‌سی کمیکز شاخته شد و بازیگرانی چون ویل اسمیت، جرد لتو و مارگو رابی در آن ایفای نقش کردند. فیلم در زمان خود اکرانی موفق داشت و نزدیک به ۷۵۰ میلیون دلار فروش کرد.

چندی پیش خبری منتشر شد که ویل اسمیت بازیگر نقش «ددشات»، شخصیتی خیالی با مهارتی شگفت‌انگیز در تیراندازی، به علت گرفتاری‌ در قسمت بعدی این پروژه حضور نخواهد داشت و ادریس آلبا جایگزین او خواهد شد. حال طبق اخباری که از سوی منابع موثق به گوش می‌رسد گویا سازندگان فیلم و از جمله جیمز گان، کارگردان کار تصمیم گرفته‌اند این کاراکتر را به طور کل را از نسخه جدید این داستان حذف کنند.

به نظر می‌رسد سازندگان «جوخه انتحار» بعد از هفته‌ها بحث و بررسی به این نتیجه رسیده‌اند که این تصمیم حرکتی درست است و حرمت ویل اسمیت را نیز نگه می‌دارد، بازیگری که اولین بار به این کاراکتر جان داد. از سوی دیگر گویا آنها هنوز کورسوی امیدی به بازگشت اسمیت دارند، خصوصا آن که جدایی ویل اسمیت از پروژه «جوخه انتحار» تداخل زمانی با دیگر پروژه‌های او بوده است و مشکل دیگری برای این همکاری وجود ندارد.

اولین بار ورایتی در فوریه (بهمن ماه) خبر جدایی اسمیت را منتشر کرد. بعد از این ماجرا جیمز گان بلافاصله با آلبا وارد مذاکره شد و توافق با او به زودی حاصل یافت، گرچه همان زمان هم دقیقا مشخص نشد آلبا نقش ددشات را بازی خواهد کرد یا یک عضو جدید تیم جوخه انتخار خواهد بود.

تاکنون تنها حضور سه کاراکتر هارلی کوئین با بازی مارگوی روبی، کاپیتان بومرنگ با بازی جی کورتنی و وایولا دیویس با نقش‌آفرینی آماندا والر در «جوخه انتحار» قطعی شده و قرار است با پایان یافتن مرحله انتخاب بازیگر، کار فیلمبرداری در پاییز سال جاری آغاز شود.

اکران فیلم برای ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۰ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدون ویل اسمیت یعنی چرت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج