۸۴۸۵۵۸
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

سودجویی دفاتر هواپیمایی از سیل در کشور

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از فروش ۴ الی ۵ برابری قیمت بلیت هواپیما توسط برخی آژانس‌های هوایی به مقصد استان‌های سیل زده مانند لرستان و خوزستان در ایام تعطیلات وبرخورد با این واحد‌های متخلف خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از فروش ۴ الی ۵ برابری قیمت بلیت هواپیما توسط برخی آژانس‌های هوایی به مقصد استان‌های سیل زده مانند لرستان و خوزستان در ایام تعطیلات وبرخورد با این واحد‌های متخلف خبر داد.

یاسر رایگانی در نشست خبری ارائه عملکرد گشت‌های مشترک تعزیرات در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: در حالیکه شاهد وقوع سیل در ایام نوروز در برخی استان‌های کشور و حضور جهادی مردم ارتش و سپاه برای کمک به سیل زدگان بودیم متأسفانه برخی دفاتر هواپیمایی بلیت‌های هواپیما به مقصد استان‌های سیلزده از جمله لرستان و خوزستان را ۴ الی ۵ برابر نرخ معمول به فروش می‌رساندند.

وی تأکید کرد: اگر سقف بلیت‌های هواپیما توسط سازمان هواپیمایی مشخص باشد دست تعزیرات برای برخورد و رسیدگی به این دست تخلفات باز خواهد بود، اما متأسفانه دست ما برای رسیدگی به این نوع سودجویی‌های غیرانسانی بسته است.

این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا نرخ مصوبی برای فروش گوشت در قصابی‌ها وجود دارد یا خیر، گفت: فقط برای عرضه مرغ نرخ مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ما اعلام شده است و تاکنون نرخ مصوبی برای فروش گوشت به جز گوشت‌های تنظیم بازار که در مراکز مشخص عرضه می‌شود اعلام نشده است.

رایگانی با اشاره به پرونده‌های تعزیراتی استان‌ها در ایام تعطیلات گفت: با توجه به اختلاف قیمت مرغ و گوشت تنظیم بازار با قیمت آزاد، برخی سودجویی‌ها در بازار گوشت و مرغ به ویژه در رستوارن‌ها در تعطیلات عید امسال بیش از سال‌های قبل وجود داشته است.

وی به معدوم کردن ۱۲ هزار کیلو گوشت چرخ کرده فاسد در یکی از رستوران‌ها در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: اختفا و انتفاع از فروش پیاز به قصد گرانفروشی به ارزش یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال و عرضه خارج از شبکه برنج به ارزش سه میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال از جمله پرونده‌های تعزیراتی مهم در طرح عید امسال بوده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی نظارت و عرضه بر بیش از ۳۰۰ تن مرغ و معدومسازی یک هزار و ۵۰۰ کیلو مواد غذایی و گوشت فاسد را از جمله اقدامات صورت گرفته در تعزیرات استان تهران در طرح نوروزی امسال عنوان کرد و افزود: همچنین در استان البرز یک کارگاه تولید تنباکو که با خاک اره «ام. دی. اف» مبادرت به تولید تنباکو می‌کرد کشف و پلمب شد و ۱۱ رستوران در جاده چالوس به خاطر تخلفات مختلف پلمب شده است.

رایگانی به پلمب کردن یک هتل و رستوران در خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: این هتل و رستوران به خاطر رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمب و مدیر آن ملزم شد مسافران را در مرکز اقامتی دیگری اسکان دهد.

به گفته وی اختفای ۳۵۰ تن پیاز به قصد گرانفروشی از جمله پرونده‌های مهم تعزیرات در استان فارس بوده و ۳.۵ تن مرغ فاسد نیز در یکی از رستوران‌های استان زنجان کشف و معدوم شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: تقریبا در طرح امسال در همه کشور عرضه گوشت و مرغ غیربهداشتی بیش از سال‌های قبل به چشم می‌آمد و متخلفان اعلام می‌کنیم که گشت‌های تعزیرات مناسبتی نیست و در طول سال ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بگیرید دو تا از این مسئولای دفاتر هواپیمائی رو ببرید تو مناطق سیل زده سوار خر لخت کنید و بگردونید. خدا لعنتشون کنه بی شرفا رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین خوب گفتی

      • بدون نام

        آفرین خوب گفتی

      • بدون نام

        آفرین خوب گفتی

    • بدون نام

      این تعزیرات خیلی بی عرضه تشریف داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ
        تعزیرات چیه؟
        کار خودشونه.
        بعدها تاریخ درمورد این خائنین چه خواهد نوشت.

    • بدون نام

      انسان نیستند

    • n.s

      سو استفاده نه .دزدی تو روز روشن.صد رحمت به دزد اینا غارتگر اند

    • hassn ehsani

      گشت تعزیرات همواره باید وجود داشته باشد در غیر اینصورت اگر فروشندگان مطمئن باشند که گشت ارشادی وجود ندارد حتما" مرغ مرده را بجای مرغ سالم به مردم می فروختند بخصوص در رستورانهای بین شهری. امیدوارم دستگاه بهداشتی کشور این بازرسیها را افزایش دهد.

    • بدون نام

      خدا لعنتتون کنه ای پولا برا چی هست چقد میخورین تا کی دزدی دزدی ...انشالا ب حق امام زمان یروز سیل میاد شماها را میبره...ب زودی زود....

    • بدون نام

      تعزیرات باهاشون شریک هست



      باید در ایرلاین شون را گل بگیرن تموم بشه

    • بدون نام

      سود جوی که چیزی عجیب نیست خودتتان باب کردین

    • بدون نام

      این افراد واقعا نه ایرانیند ونه انسان .آخهدر اینجور موارد حیوانها هم هوای همدیگر رادارند .ما که اسم خودمان را گذاشتیم انسان واشرف مخلوقات چرا باید سوء استفاده کنیم بجای کمک

    • نامرد

      روی هرچی نامرد و سفید کردن....تف به روتون بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج