۸۴۸۶۴۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سازمان لیگ با تیم‌ها رفتار یکسان داشته‌ باشد

قائم مقام باشگاه پدیده گفت: امیدواریم رفتار سازمان لیگ فوتبال ایران با تیم های لیگ برتری یکسان باشد.

ایسنا: مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده در خصوص صحبت‌های مطرح‌شده در رابطه با تغییر ساعت دیدار پدیده شهر خودرو و فولاد خوزستان اظهار کرد: تا لحظه اعلام تغییر ساعت بازی، هیچ هماهنگی با باشگاه پدیده انجام نشده‌بود، البته که نمی‌خواهیم زیاد به این مساله که دیگر اتفاق افتاده و قابل تغییر نیست، بپردازیم اما از ابتدای لیگ تا به امروز همیشه درخواست ما از سازمان لیگ و فدراسیون، اجرای قانون و حرکت بر اساس یک قاعده مشخص و رفتارهای یکسان با سایر تیم‌ها بوده است.

وی افزود: متأسفانه در نیم‌فصل نخست، اتفاق بسیار تلخی را در خصوص زمان برگزاری دیدار با استقلال تهران تجربه کردیم و آگاه شدیم که زور و لابی، قدرت بسیار بیشتری نسبت به قانون‌گرایی دارند.

قائم‌مقام باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: واکنش اعضای باشگاه ما در رابطه با تغییر چندباره ساعت دیدار با فولاد خوزستان نیز ریشه در اتفاقات عجیب و غریب تغییر زمان بازی‌های تیم ما در هفته‌های قبل و به ویژه تغییر زمان بازی ما با استقلال در دور رفت دارد که به راحتی با یک دستور به بازی معوقه تبدیل شد و صد البته که دستور دهنده یا دستور دهندگان کاملاً به مراد و مقصود خود رسیدند و تیم پرطرفدار پایتخت با تغییر زمان مسابقه، به خوبی از بحران خارج شد.

سرآسیایی تاکید کرد: متأسفانه ذهنیت باشگاه ما نسبت به مسائل به گونه‌ای خراب شده که خیلی از مسائل و اتفاقات را سیاه می‌بینیم. امیدواریم در بازی‌های آینده که اتفاقاً شرایط حساس‌تر می‌شود، روند برنامه‌ریزی‌ها بهتر رقم بخورد.

وی با اشاره به نتایج خوب پدیده در لیگ هجدهم گفت: زحمات بسیار زیادی کشیده شده تا امروز نماینده خراسان یکی از شانس‌های قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی باشد. فراموش نکنید که پدیده در نیم‌فصل نخست چه مشکلاتی را تحمل کرد و چه خون دل‌هایی خورده شد تا این تیم به اینجا رسید. حمیداوی پس از نیم‌فصلی سخت، همچون یک ناجی به پدیده آمد و با حضور وی، مشکلات تیم به شدت کاهش یافت.

وی با اشاره به تساوی پدیده مقابل فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان و کادر فنی تیم خسته نباشید می‌گویم. آنها تمام تلاش خود را انجام دادند و قطعاً در بازی‌های آینده با حمایت هوادارانمان و عنایت امام رضا (ع) شرایط بهتری را رقم خواهیم زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      شما که اینقدر دادوفریاد میکنی وبازی با استقلال را پیراهن عثمان کردی وخودت ومربی ات ول کن نیستید چرا نمیگی تو همون بازی با لطف داور مساوی کردی؟

    • بدون نام

      کلا لیگ رو بر اساس منافع دو تیم تهرانی برنامه ریزی میکنن و در پشت پرده هم هرکاری برای این دو تیمانجام میدن حتی اگر به ضرر سایر تیمها تموم شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج