۸۴۸۶۶۳
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

پاسخ شهرداری به ناایمن بودن خط ۶ متروی تهران

در آستانه افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه عظیم شهری که با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری در روز یکشنبه برگزار می‌شود، اخباری مبنی بر ناایمن بودن خط ۶ مترو از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده که پاسخ مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را به همراه داشته است.

خبرگزاری ایسنا: در آستانه افتتاح و بهره‌برداری از سه پروژه عظیم شهری که با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری در روز یکشنبه برگزار می‌شود، اخباری مبنی بر ناایمن بودن خط ۶ مترو از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده که پاسخ مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران را به همراه داشته است.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران و برخی رسانه‌ها، اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

به اطلاع عموم شهروندان و رسانه‌ها می‌رساند، خط ۶ مترو که فردا با حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و دکتر حناچی شهردار محترم تهران افتتاح خواهد شد، طبق تمامی استانداردهای رایج و معمول مورد ارزیابی‌های لازم قرارگرفته و با تاییدیه مشاوران و مدیران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از هر لحاظ ایمن و مورد اطمینان کامل است.

بر اساس این گزارش، عصر امروز سند تاییدیه ایمنی شرکت گروه مهندسین مشاور و مجری، مبنی بر انجام تست‌های ایمنی خط ۶ مترو شامل تهویه و هواسازها، سیستم ایمنی و اطفا حریق، سیگنالینگ و… نیز تقدیم کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران شده است.

نخستین و بالاترین اولویت مدیریت شهری و شهرداری تهران امنیت شهروندان است و هیچگاه در راستای بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها امنیت، دقت و صحت فدای سرعت نخواهد شد.»

پاسخ شهرداری به ناایمن بودن خط ۶ متروی تهران

پاسخ شهرداری به ناایمن بودن خط ۶ متروی تهران

پاسخ شهرداری به ناایمن بودن خط ۶ متروی تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام برشما مدیر عامل محترم مترو. خط مترو پرند که هرسال وعده تمام کردن مترو را دادید هنوز هم هیچ کاری انجام نشده خواهشمند است جواب مارا در(اخبار داغ )رااعلام وتکمیل متروی پرند را بفرمائید. ممنون

    • بدون نام

      عزیزان با استناد به نامه نمی توان ایمن بودن یا نبودن را تائید کرد حتما قبل از اینکه مورد بهره برداری قرار بگیرد، باید تمام جوانب را در نظر گرفت چون اگر اتفاقی رخ دهد به بحران می خوریم

    • بدون نام

      غیر اصولی ساختن بوجه هدر دادن ینیهمین بی سوادا

    • سرابی

      پس چرو افتتاحش میکنید ؟.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج