۸۴۸۶۷۰
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

جنجال تلفنی منصوریان با کارشناس داوری!

سرمربی ذوب‌آهن شب گذشته با آمدن بر روی خط برنامه شب‌های فوتبالی انتقادات فراوانی را نسبت به کارشناسی سلیمانی مطرح و جنجال فراوانی به پا کرد.

ورزش سه: کادر فنی تیم ذوب‌آهن در بازی برابر سپیدرود نسبت به صحنه‌های داوری اعتراض فراوانی را انجام دادند و معتقد بودند دو پنالتی برای آن‌ها گرفته نشده و علاوه بر آن گل سالم ذوبی‌ها هم به اشتباه مردود اعلام شده است. به همین دلیل علیرضا منصوریان سرمربی این تیم شب گذشته بر روی خط برنامه شب‌های فوتبالی آمد و نسبت به کارشناسی غلامرضا سلیمانی اعتراضات فراوانی را مطرح کرد. این کارشناس داوری معتقد بود که هیچ کدام از صحنه‌ها خطای آن چنانی نبوده و کار موعود بنیادی فر با توجه به تصاویر موجود درست بوده است.

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به سخنان سلیمانی گفت: یک گله از دوستمان آقای سلیمانی دارم. ایشان کارشناس داوری هستند و باید اصول را می‌دانستند و قبل از حضور در برنامه ویدئو مسابقات را می‌دیدند. ایشان برای اولین بار بر روی آنتن پخش زنده این فیلم را دیده‌اند و مدام باید عقب و جلو کنید تا درست بوده است یا نه. تا این مدل کارشناسی است مطمئن باشید باید شاهد آن گونه داوری در بازی ذوب‌آهن و سپیدرود باشیم. خیلی راحت می‌گوید خطا بر روی اوساگونا انجام نشده است.

من نمی‌دانم داخل باکس باید چه خطایی باشد تا گرفته شود. با دست چپ بازیکن ما را هول داده و پنالتی اعلام نشده است. در صحنه گل مسلم ذوب‌آهن، شما اگر بخواهی پرش کنی و هد بزنی باید از دست‌های خود کمک بگیری و به صورت عمودی که نمی‌توانید بپرید.

جنجال تلفنی منصوریان با کارشناس داوری!

بازیکن ما بدون خطا توپ را به دروازه فرستاده و آقای سلیمانی خیلی ریلکس بدون اینکه فشاری را تحمل کند می‌آید کارشناسی می‌کند. می‌گوید من نمی‌دانم خطا بوده یا نبوده است؛ نکته جالب توجه این که می‌گوید لحظه آخر بر روی مطهری خطا پنالتی شده است که اصلا ما آن را خطا نمی‌دانیم و بحثی در موردش نداریم.

وی در ادامه گفت: اما بر روی اوساگونا و وحید محمدزاده خطا شده و جالب است ایشان به سراغ موضوع دیگر رفت. من می‌گویم اگر داوری مشکل دارد این هم وضعیت کارشناسی ما است. شما کارشناس را قبل از برنامه صدا کنید تا صحنه‌ها را ببیند و صرفا به عنوان کارشناس یک حرف روی هوا نزند. برای ما مهم نیست که آقای سلیمانی قانع می‌شود یا نه. این چیزی که اتفاق می‌افتد سرنوشت یک باشگاه و 500 بازیکنی است که در یک آکادمی هستند.

ایشان الان فقط نظرشان را می‌گوید. از دیشب تا امروز تمام کارشناسان فوتبال دیدند و گفتند دو پنالتی و یک گل صد در صد ما دیده نشده است. از همه چیز مهم‌تر اوساگونا پشت محوطه جریمه می‌چرخد و خطا بر روی آن می‌شود و مدافع سپیدرود باید کارت دریافت کند و چیزی نمی‌شود. ما برای داوران احترام زیادی قائل هستیم اما زمانی که فوتبال بازی می‌کردیم داوران هم روز بد داشتند.

فقط نمی‌دانم چرا قرعه روز بد داوری همیشه در فولادشهر اتفاق می‌افتد. من یک خواهشی دارم و می‌گویم که در برنامه خود یک کارشناس داوری نیاورید و دو کارشناس دعوت کنید که بین این دو بحث صورت گیرد. ما با تمام وجود به داوری احترام می‌گذاریم و فقط می‌خواهیم دقت بیشتری داشته باشند. این احترامی که ما به داوران می‌‌گذاریم که حداقل آسیب به ما نرسانند.

اما بعد از پایان صحبت علیرضا منصوریان چند دقیقه وقت در اختیار سلیمانی قرار گرفت تا از خود دفاع کند. او در واکنش به سخنان سرمربی ذوب‌آهن گفت:

به سخنان آقای منصوریان احترام می‌گذارم و تنها نظر کارشناسی‌ام را اعلام کردم. به هیچ عنوان قصد حمایت از تیم داوری یا باشگاه خاص را ندارم. ضمن اینکه مرجع رسیدگی به عملکرد داوران بنده به عنوان کارشناس و شبکه ورزش است. کمیته داوران و دپارتمان داوری هستند و اگر مستنداتی دارند بروند آنجا و اثبات کنند. من نیاز نبود اینجا ببینم. وقتی در منزل هستم اکثر مسابقات را می‌بینم. کل این صحنه‌ها را من از ظهر مرور می‌کنم. روی تصمیمم ایستادم و کسی نیازی نیست کارشناسی من را اثبات کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.خ

      اقای سلیمانی عزیز،عیبی نداره اون کچله نمیفهمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره برو از ...سلیمانی بخور بدرد تیمت میخوره...

      • بدون نام

        توهم بی ادبی و نمیفهمی

    • من و ما

      کسی نیست به این کچل خان بگه اگه اشتباهات داوری نبود سرمرلی ذوب اخراج نمیشد و تو هنوز آشپزی میکردی و پاچه مرغ میپختی
      هنوز که اخراجتو از استقلول از یاد که نبردی؟

    • .....

      داش منصوریان کارشناسان قبل از اینکه به شبکه تلویزیونی بیاد بهش توضیح میدن چی باید بگوید زیاد خودتتو نارحت نکن اگر کارشناس وظیفه اش و خوب انجام بده درست کارشناسی کنه وضعیت داوری ما اینطوری افتضاح نبود ینی دقیقا قصاوت.اشتباه داوران کپی میشه از نظر کارشناسان یا مردمو احمق فرض می کنن یا خودشون احمق هستن ... یکی نیس بگه چلمنها الان مردم واسه خودشون کارشناسن مردم فوتبال خیلی بهتر از شماها می فهمن این سبک کارشناسی بیشتر به داوری ضربه می زنه چرا اشتباه محرز داوری را عالی تایید می کنی چرا فوتبالمان و به کح و لجن می کشانید .درست کارشناسی کن اشغال .کم به شور مردم توهین کنید ...اونجا یک شبکه مردمی میلیونها بیننده داره

    • بدون نام

      بازم این لنگیهای آویزون حرف زدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج