۸۴۸۷۱۲
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 19 فروردین به دنیا آمده ای،تولدت مبارک! شما شخصی مثبت اندیش، متواضع، وقت شناس، قابل اعتماد، خوش قول و دارای قدرت تمرکز بالا هستید. شما به شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف و به ویژه مشارکت در فعالیت های خیریه علاقه ی بسیاری دارید. با این همه شما باید سعی کنید به دمدمی مزاجی، بی حوصلگی و وسواس خود غلبه کنید. امسال شما باید به وضعیت سلامتی خود توجه بیشتری داشته باشید، در غیر این صورت زود به زود بیمار خواهید شد. کافی است در سبک زندگی خود برخی تغییرات کوچک را به وجود بیاورید تا سلامت جسمی و روحی شما به میزان قابل توجهی پیشرفت خواهد کرد. اگر در گذشته سرمایه گذاری هایی انجام داده باشید امسال بالاخره به سود مورد نظر خود خواهید رسید. چنانچه قصد داشته باشید برای آینده ی خود سرمایه گذاری کنید به شما پیشنهاد می شود که در بازار بورس و املاک سرمایه گذاری کنید. البته باید مواظب باشید که پیش از هر گونه سرمایه گذاری همه ی جوانب را به دقت سنجیده و بازار را مورد بررسی قرار دهید. عجله در انجام این کارها نتیجه ای جز متضرر شدن برای شما به همراه نخواهد داشت. در زمینه ی حرفه ای در تمام طول سال فرصت های زیادی در اختیار شما قرار خواهند گرفت، اما بهره مند شدن از این فرصت ها به تلاش و سخت کوشی خود شما بستگی دارد. متأهل ها امسال روابط خوبی با همسر خود خواهند داشت، عاشق ها تصمیم به ازدواج خواهند گرفت و مجردها هم عشق زندگی شان را پیدا خواهند کرد. اردیبهشت، تیر، مهر، دی و بهمن بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز شما شور و انرژی بیشتری در وجود خود احساس می کنید و تعجبی ندارد اگر بتوانید کارهایتان را با سرعت و کیفیتی بالاتر از معمول انجام دهید. از این قدرت درونی که در اختیارتان قرار گرفته است به بهترین نحو ممکن استفاده کنید و سطح عملکردتان را بالا ببرید. این فرصت بسیار خوبی است تا کارهایی که به انرژی و توجه بیشتری نیاز دارند را به انجام برسانید. شما امروز نه تنها در کار و مسائل حرفه ای، بلکه در هر زمینه ی دیگری که خودتان بخواهید انرژی مثبت فوق العاده ای را به میدان خواهید آورد و می توانید اوضاع را به همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد هدایت کنید. فقط مواظب باشید هیجانات خود را تحت کنترل داشته باشید!

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

چرا احساس می کنید که باید برای همه چیز یک توجیه منطقی داشته باشید؟! شما باید بپذیرید که برخی چیزها بدون آنکه بشود هیچ توجیه و توضیح منطقی و قابل قبولی برای آنها ارائه داد اتفاق می افتند. خوشبختانه این اتفاقات غیر منطقی و توجیه ناپذیر معمولا جالب ترین اتفاقات و تجربه های ممکن هستند که به زندگی شما طعمی متفاوت می بخشند و حال و هوایتان را عوض می کنند. ناشناخته ها را با آغوشی باز پذیرا باشید و کمی هیجان و دیوانگی به دنیای خودتان اضافه کنید. یکی از اطرافیانتان به کمک شما نیاز دارد اما خجالت می کشد این موضوع را با شما در میان بگذارد. کمی بیشتر به دور و بری هایتان دقت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما می توانید جادویی که در موقعیت های مختلف نهفته است اما دیگران قادر به دیدن آن نیستند را ببینید. امروز هم در موقعیتی که شاید به ظاهر چندان خوشایند نباشد به چیزهایی پی خواهید برد که درک آنها، حداقل در شرایط فعلی، برای بقیه غیر ممکن به نظر می رسد. شما در کارهایی به پیش پا افتادگی شستن ظرف ها یا انجام خریدهای روزمره ی خانه تان زیبایی های زندگی را ببینید. در وضعیت ذهنی فعلی شما احتمال اینکه بتوانید مفاهیم پیچیده ای که برای دیگران به راحتی قابل درک نیستند را خیلی خوب متوجه شوید بسیار زیاد به نظر می رسد. از این فرصت استفاده کنید و مخصوصا اگر قصد انجام پروژه ی خلاقانه ای را دارید همین امروز دست به کار شوید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما امروز قصد شرکت در یک دورهمی و یا فعالیت اجتماعی را دارید که هر چند برخی مکالمات ناخوشایند و موقعیت های معذب کننده در آن برایتان پیش خواهند آمد، اما فرصت آشنایی با شخصی منحصر بفرد و یا نزدیکی به دوستی که تازه پیدا کرده اید و علاقه ی زیادی به کسب شناخت بیشتر از او دارید را نیز برایتان فراهم خواهد کرد. این که در پایان بعضی صحبت های کسل کننده می توانید با یک نفر صحبت کنید که انگار بخشی از وجودتان است برایتان بسیار خوشایند خواهد بود. امروز در محل کارتان خودتان را برای روبرو شدن با برخی سوء تفاهم ها آماده کنید. به جای قهر کردن بهتر است برای طرف مقابلتان توضیح بدهید که دارد اشتباه می کند!

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

یکی از دوستانتان با ایده شروع یک شراکت به سراغتان خواهد آمد و حتی شاید طرح اولیه یک قرارداد موقت را از قبل آماده کرده باشد. قطعا این پیشنهاد ارزش این که به آن فکر کنید را دارد، اما باید قبل از پذیرفتن هر چیزی همه جوانب را در نظر بگیرید. در هر صورت موفقیت و خوش شانسی به سراغ شما آمده اند، خواه از طریق این شراکت باشد، خواه از هر کار دیگری که خودتان تصمیم به انجام آن می گیرید. خوشبختانه از سر گرفتن کارهایتان در سال جدید و پس از پایان تعطیلات برایتان با موفقیت همراه شده و این نشانه خیلی خوبی است. امروز منتظر تماس مهمی از عشقتان باشید، این تماس به احتمال زیاد خبرهای مهمی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما امروز را با هدف و انگیزه ای تازه و روحیه ای بسیار بالا شروع خواهید کرد. جاه طلبی، پشتکار و سخت کوشی در حال حاضر می توانند نتایج خیلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشند و خیلی زود پاداش خود را خواهید گرفت. پس از یک تعطیلات طولانی مدت شما چنان قوی، آماده و از لحاظ جسمانی سالم هستید که می توانید کوه ها را هم جابجا کنید. اکنون همچنین زمانی فوق العاده برای برداشتن قدم بعدی در رابطه عاطفیتان می تواند باشد. شاید فاصله ای که به خاطر تعطیلات بین شما و شخصی که دوست دارید به وجود آمده بود این موضوع را به شما ثابت کرده باشد که بدون او نمی توانید زندگی کنید و یا شاید هم کاملا برعکس، فهمیده باشید بدون او خوشحال تر هستید!

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اگر این اواخر به فکر بازگشت به درس و دانشگاه و گرفتن یک مدرک تحصیلی بالاتر بوده اید اکنون بهترین زمان برای آغاز این روند است. موفقیت و خوش شانسی به خواست خودتان و از طریق افزایش مهارت هایتان به سراغتان آمده اند و اگر اقدام های لازم را انجام دهید قطعا موفق خواهید بود. سفری کاری که مدت ها پیش قرار بوده انجام دهید بالاخره دارد فراهم می شود و موفقیت های بسیاری را نیز برای شما و تیمی که با آن کار می کنید به همراه خواهد داشت. امروز نگرانی هایی که در مورد مسائل مالی دارید ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و از این می ترسید که تا زمان دریافت حقوق بعدیتان مجبور به تحمل فشارهایی باشید، اما با کمی برنامه ریزی و بودجه بندی حتما موفق خواهید بود.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اگر در فکر خرید یک خانه جدید بوده اید اکنون زمانی فوق العاده برای این کار است، حداقل می توانید دست به کار جستجو شوید. نگران کمبود منابع مالی نیز نباشید، فعلا ستاره شانستان با شما همراه است و بالاخره از یک راهی پول لازم برای این کار را در عین ناباوری فراهم خواهید کرد. هر گونه سرمایه گذاری که اکنون انجام دهید برای شما موفقیت آمیز خواهد بود، به ویژه سرمایه گذاری هایی که در زمینه املاک و مستغلات انجام شوند. بعدازظهر امروز سعی کنید با دوستی که در مدت تعطیلات از او دور بوده اید دیدار کنید، به احتمال زیاد هر دوی شما پس از این مدت طولانی حرف های زیادی برای گفتن به هم دارید و یک شام دوستانه فرصت خوبی برای گفتن این حرف ها است.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز برای اینکه به برنامه ی عادیتان تنوعی بدهید و کارهای جالبی را در برنامه ی روزانه تان جای بدهید مجبور نخواهید بود راه دوری بروید. رسیدگی به حیاط خانه تان و یا همکاری با همسایه هایتان برای جمع آوری کمک های خیریه برای نیازمندان می تواند خیلی هیجان انگیزتر از آن چیزی باشد که انتظارش را دارید و احساس رضایت قابل توجهی را برایتان به همراه داشته باشد. همچنین در مکالماتی که در حین انجام این کارها با اطرافیانتان خواهید داشت بحث های جالبی پیش خواهند آمد که ایده های الهام بخشی را برای شما به همراه خواهند داشت. درست پشت در خانه تان دنیایی از تجربه های تازه و هیجان انگیز در انتظارتان است، این فرصت را از دست ندهید!

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز گوش کردن به آنچه قلبتان به شما می گوید منطقی ترین کار ممکن خواهد بود. شاید در ظاهر همه چیز دارد خیلی خوب پیش می رود و توجه به احساس منفی و نگران کننده ای که شما را در بر گرفته است برایتان سخت و حتی نفرت انگیز باشد، اما با وجود اینکه منفی نگری کار خوبی نیست، امروز به شما توصیه می شود که به نگرانی های درونی خود توجه بیشتری داشته باشید و اگر قلبتان به شما می گوید کاری را انجم ندهید و یا قبل از تصمیم گیری در مورد موضوع خاصی تحقیقات بیشتری را انجام دهید بهتر است به آن گوش کنید! وقتی پای مسائلی به این مهمی در میان است کمی احتیاط و دست به عصا پیش رفتن ضرری برایتان نخواهد داشت.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اینکه افراد مختلف علایق و سلیقه های متفاوتی داشته باشند کاملا طبیعی است و هر کسی بر اساس نوع شخصیتش نیازهای خاص خود را دارد، اما امروز شما باید سعی کنید در خانه و یا محل کارتان تعادل و هماهنگی را بین نظرات مختلف برقرار کنید. شاید دو نفر در مورد یک موضوع مشخص نظراتی کاملا برعکس هم داشته باشند، اما این دلیل خوبی برای درگیری و دعوا بین آنها نمی تواند باشد. به جای درگیر شدن با دیگران سعی کنید با آنها کنار بیایید و بقیه را هم به کنار آمد با هم تشویق کنید. شاید مجبور باشید در این راه برخی خواسته های خود را قربانی کنید، اما در پایان روز هم خودتان و هم اطرافیانتان احساس آرامش و راحتی خواهید داشت.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز شما خیلی خوب می دانید چه می خواهید و تکلیفتان با خودتان مشخص است. شما می توانید خیل راحت تصمیم بگیرید که چیزی را دوست دارید یا دوست ندارید و می توانید با کمی تفکر تصمیمات خود را به صورت کاملا منطقی توجیه کنید. در این شرایط خرید لباس، انتخاب یک خانه ی جدید و یا تصمیم گرفتن در مورد اینکه از خواستگارتان خوشتان می آید یا خیر برایتان کار ساده ای خواهد بود. به آنچه قلبتان به شما می گوید خوب گوش کنید و خیالتان راحت باشد که دچار پشیمانی نخواهید شد. امروز صبح شاید کمی احساس تنبلی کنید، اما اگر با خودتان قرار گذاشته اید که صبح ها ورزش کنید تحت هیچ شرایطی برنامه تان را کنسل نکنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مژده راد

      سلام خسته نباشید ممنون بابت فال خوبتون
      امروز 18 فروردین است ،نوشتید 19,
      روز خوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج