۸۴۸۷۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اوضاع رقبای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

بعد از گرفتن تنها دو امتیاز در هفته اول و چهار امتیاز در هفته دوم، حالا همه فوتبالدوستان ایرانی خواهان این هستند تا سه نماینده کشورمان در این هفته از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند تا شانس خوبی برای صعود به دور بعدی داشته باشند.

فرهیختگان: بعد از گرفتن تنها دو امتیاز در هفته اول و چهار امتیاز در هفته دوم، حالا همه فوتبالدوستان ایرانی خواهان این هستند تا سه نماینده کشورمان در این هفته از دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند تا شانس خوبی برای صعود به دور بعدی داشته باشند.

هر سه تیم ایرانی در این هفته ‌باید در خارج از ایران به میدان بروند. سرخابی‌های پایتخت رو در روی دو تیم قدرتمند عربستانی قرار می‌گیرند و باید در زمین ثالث کار خود را به سرانجام برسانند. ذوب‌آهن نیز در امارات به مصاف میزبان خود الوصل خواهد رفت. در ادامه نگاهی به آخرین وضعیت سه حریف نمایندگان ایران می‌پردازیم.

الوصل امارات

تقریبا الوصل، شرایطی مشابه با ذوب‌آهن را در لیگ امارات دارد. آنها در این فصل نتوانسته‌اند فروغ همیشگی را داشته باشند. زردپوشان فعلا در جدول ۱۴ تیمی رتبه نهم را مال خود کرده‌اند. نه شانسی برای کسب سهمیه فصل بعد از لیگ قهرمانان آسیا دارند و نه شرایط‌شان آنچنان بحرانی است که خطر سقوط تهدیدشان کند. الوصل ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۳۷ بار دروازه‌اش باز شده است.

کایو و لیما دو ستاره اصلی تیم به حساب می‌آیند که روی هم دو‌سوم گل‌های این فصل الوصل را وارد دروازه رقبا کرده‌اند. الوصل در لیگ قهرمانان آسیای این فصل ابتدا در خانه با تک‌گل فابیو لیما از سد النصر‌عربستان گذشت اما در گام دوم با پنج گل مغلوب الزورای عراق شد تا هم‌اکنون با سه امتیاز پایین‌تر از ذوب‌آهن باشد. نماینده شناخته‌شده فوتبال امارات در چهار بازی اخیر خود سه شکست داشته و باید دید چه عملکردی مقابل شاگردان علیرضا منصوریان خواهد داشت.

الهلال‌ عربستان

قدرترین تیمی که در این هفته به مصاف نمایندگان ایرانی می‌رود الهلال عربستان است. یکی از پرافتخارترین و با‌سابقه‌ترین تیم‌های قاره‌کهن که در نقل‌و‌انتقالات این فصل، فعالیت فوق‌العاده زیادی داشت و ستاره‌های گران‌قیمتی را به خدمت گرفت. هلالی‌ها با این حال در چند بازی اخیر خود عملکرد پرنوسانی داشته‌اند. آنها بعد از یک تساوی و یک باخت، در دو دیدار اخیر خود به دو پیروزی سخت با نتیجه ۳بر۲ دست پیدا کرده‌اند و دومین پیروزی درحالی رقم خورد که با دو گل عقب بودند.

آبی‌پوشان عربستانی به‌تازگی صدر جدول را در لیگ حرفه‌ای این کشور از دست داده‌اند. آنها بعد از باخت ۳بر۲ مقابل النصر به رده دوم سقوط کردند و حالا با ۶۰ امتیاز تیم دوم هستند و با تیم صدر جدولی یک امتیاز فاصله دارند. تنها چهار هفته تا پایان مسابقات باقی‌مانده و تیم زوران مامیچ همچنان از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است. آنها چهار روز بعد از رقابت با استقلال خود را برای یک مسابقه حساس مقابل الاهلی مهیا می‌کند.

الهلال بهترین خط حمله لیگ عربستان را با ۶۱ گل زده دراختیار دارد. آنها البته در فاز دفاعی آنچنان پرقدرت نبوده‌اند و می‌توان به باز کردن دروازه‌شان امیدوار بود. الهلال هم‌اکنون با ۶ امتیاز، صد در صد امتیازات این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را مال خود کرده است. این تیم بعد از شکست یک بر صفر العین در استادیوم هزاء‌بن‌زاید با نتیجه ۳بریک میهمان خود الدحیل را از پیش رو برداشتند و حالا در قطر به دیدار شاگردان وینفرد شفر می‌روند.

الاهلی عربستان

رقیب همیشگی سرخ‌پوشان تهرانی این‌بار در یک وضعیت نه‌چندان فوق‌العاده به دیدار آنها خواهد رفت. الاهلی دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد و تمام تلاش آنها این است تا از التعاون و الشباب سبقت بگیرند و با کسب عنوان سوم، سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان را به دست بیاورند.

شاگردان خورخه فوساتی در اولین بازی این فصل با دو گل از سد السد گذشتند و چشم‌ها را خیره به خود کردند اما در دومین گام، در عین ناباوری با یک گل به میزبان خود پاختاکور ازبکستان باختند تا حالا با سه امتیاز در رده دوم جای بگیرند. الاهلی دو بازی آخر خود را پیش از جدال با پرسپولیس برده و هیچ گلی هم نخورده است و همین مساله شاید در روحیه آنها تاثیر مثبتی داشته باشد.

سبز سفیدها قبل از اینکه تیم‌های الشباب و الفهیا را شکست دهند با نتیجه عجیب ۵ بر۴ به الرائد باختند. آنها یکی از عجیب‌ترین دیدارهای این فصل از رقابت‌های لیگ عربستان را تجربه کردند. در شبی که ابتدا باخت ۲برصفر را با برد ۴بر۲ عوض کردند اما در ادامه سه گل دریافت کردند و با نتیجه ۵ بر۴ شکست را پذیرا شدند.

الاهلی در فاز هجومی تیم ترسناکی بوده و سومین خط‌حمله قدرتمند را مال خود کرده است اما در کارهای دفاعی استحکام لازم در بین بازیکنان این تیم به چشم نمی‌خورد. باید دید شاگردان برانکو می‌توانند اولین برد خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دشت کنند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج