جاباما
۸۴۸۸۱۲
۲ نظر
۵۲۶۱
۲ نظر
۵۲۶۱
پ

چانگان سی اس ۸۵؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی

چانگان سی اس ۸۵ (Changan CS۸۵) جزو نخستین کراس اوور‌های کوپه جذاب بازار چین محسوب می‌شود. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

وب‌سایت گجت نیوز: چانگان سی اس ۸۵ (Changan CS۸۵) جزو نخستین کراس اوور‌های کوپه جذاب بازار چین محسوب می‌شود. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

چانگان سی اس ۸۵؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی

مدتی است کراس اوور‌های کوپه توسط خودروسازان آلمانی به بازار‌های جهانی عرضه می‌شوند که به دلیل محبوبیت زیاد این خودروها، سایر خودروسازان جهان نیز پا به این عرصه گذاشتند. خودروسازان چینی که همواره در صنعت خودرو با پیشرفت چشمگیری به جلو حرکت می‌کنند، از این فرصت استفاده کرده و گام بزرگی در تولید کراس اوور‌های کوپه برداشته‌اند. چانگان سی اس ۸۵ نمونه‌ای از شاهکار خودروسازان چینی در عرصه تولید خودرو‌های کراس اوور محسوب می‌شود. در ادامه مشخصات و امکانات این کراس اوور را بررسی می‌کنیم.

چانگان سی اس ۸۵؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی

بررسی چانگان سی اس ۸۵

طراحان با استفاده از زبان طراحی جدید شرکت چانگان نمای جلویی این خودرو را طراحی کرده‌اند که البته در نمای عقبی شاهد الگو گرفتن از محصولات بی ام و هستیم. به طور کلی استایل بیرونی زیبا و هماهنگی در خودرو چانگان سی اس ۸۵ دیده می‌شود و این خودرو را در ردیف کراس اوور‌های زیبا و جذاب قرار می‌دهد. چانگان در طراحی این کراس اوور کوپه از کراس اوور میان‌سایز سی اس ۷۵ الگو گرفته شده است که این مدل نیز در سال گذشته به‌روزرسانی شده است.

چانگان سی اس ۸۵؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی

طول خودرو چانگان سی اس ۸۵ حدود ۴.۷۲ متر است و از مدل سی اس ۷۵ حدود ۷ سانتی‌متر کشیده‌تر است. عرض این خودرو ۱.۸۴ متر و ارتفاع آن نیز ۱.۶۶ متر است که در مقام مقایسه با سی اس ۷۵، حدود ۵ میلی‌متر باریک‌تر و حدود ۳۰ سانتی‌متر کم‌ارتفاع‌تر است. فاصله محوری کراس اوور کوپه چانگان سی اس ۸۵ حدود ۲.۷۰ متر بوده که نسبت به سی اس ۷۵ حدود ۵ میلی‌متر بیشتر است.

مشخصات فنی

چانگان سی اس ۸۵ در دو مدل با موتور‌های بنزینی متفاوت به بازار عرضه می‌شود. اولین موتور این خودرو یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو است که قدرتی معادل ۱۸۰ اسب بخار تولید می‌کند و موتور دوم نیز یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با توانایی تولید ۲۳۵ اسب بخار قدرت است. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

چانگان سی اس ۸۵؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی

خودرو چانگان سی اس ۸۵ قابل قیاس با بی ام و ایکس ۴ یا مرسدس بنز GLC نیست، اما این کراس اوور کوپه چینی در نوع خود خودرویی بسیار مناسب به‌شمار می‌رود که یک خودروساز چینی توانسته است آن را تولید کند. قیمت این خودرو از ۱۴۰ هزار یوآن معادل ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار شروع شده و به ۲۰۰ هزار یوآن برابر با ۲۹ هزار و ۵۰۰ دلار نیز می‌رسد. اگر این خودرو را با با بی ام و ایکس ۴ مقایسه کنیم، این خودرو آلمانی با قیمت ۷۱ هزار و ۷۰۰ دلار در بازار چین عرضه می‌شود.

چانگان سی اس ۸۵؛ آشنایی با کراس اوور کوپه جذاب چینی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      bmw x4

      پاسخ ها

      • ستایش

        دقیقا زدی تو خال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج