۸۴۸۸۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رانش در جاده چالوس بیشتر شد

بخشدار آسارا با اشاره به رانش زمین در قسمتی از جاده چالوس گفت: این رانش در یک لاین از مسیر ایجاد شده و مشکلی برای تردد ایجاد نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: بخشدار آسارا با اشاره به رانش زمین در قسمتی از جاده چالوس گفت: این رانش در یک لاین از مسیر ایجاد شده و مشکلی برای تردد ایجاد نکرده است.

صادق کمالی با اشاره به رانشی که از روز گذشته در محدوده خرگوش‌دره جاده چالوس رخ داده است گفت: این رانش در به علت بارندگی ‌های اخیر به وجود آمده است.

رانش در جاده چالوس بیشتر شد

کمالی افزود: کارشناسان فنی راهداری در محل رانش حضور داشته و مشغول به کار هستند و امیداوریم با یک تصمیم خوب و منطقی مشکل به وجود آمده را رفع کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا رانش در این محدوده منجر به اختلال در تردد شده است یا خیر گفت: سال‌های قبل تردد از این محدوده در یک لاین و به صورت دو طرفه انجام می‌شد و خودروها از کنار هم عبور می‌کردند، پس از مدتی یک لاین اضافه شد حال که رانش در یکی از لاین‌ها رخ داده تردد مانند قبل انجام می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

بخشدار آسارا در خصوص وضعیت ایمنی محل رانش هم اعلام کرد: راهداری در حال بررسی موضوع است و اگر تشخیص داده شود که محل حادثه ایمن نیست تصمیمات لازم اتخاد می‌شود.

وی در توضیح اینکه آیا نقاط دیگر جاده چالوس هم با چنین وضعیتی مواجه است یا خیر گفت: فقط یک مورد ریزش در محدوده درده وجود داشت که فعلاً مسیر برای تردد خودروهای سبک ترمیم شده و پس از فروکش کردن آب رودخانه به طور کامل مرمت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج