۸۴۸۹۰۸
۱۱ نظر
۵۰۱۱
۱۱ نظر
۵۰۱۱
پ

خانواده فرماندار پلدختر کجا سکونت دارند؟

فرماندار شهرستان پلدختر درباره شبهه‌آفرینی برخی‌ها مبنی بر عدم حضورش در شهر حین بروز سیل، گفت: از کسانی که این شایعات را در فضای حساس کنونی دامن می‌زنند، دعوت می‌کنم به شهرستان پلدختر بیایند و ببیند ماشین شخصی فرماندار کجاست؟ خانواده‌اش کجا سکونت دارند؟ آیا جزو آخرین کسانی نبودند که از خطر سلاب نجات یافتند؟

میزان نوشت: فرماندار شهرستان پلدختر درباره شبهه‌آفرینی برخی‌ها مبنی بر عدم حضورش در شهر حین بروز سیل، گفت: از کسانی که این شایعات را در فضای حساس کنونی دامن می‌زنند، دعوت می‌کنم به شهرستان پلدختر بیایند و ببیند ماشین شخصی فرماندار کجاست؟ خانواده‌اش کجا سکونت دارند؟ آیا جزو آخرین کسانی نبودند که از خطر سلاب نجات یافتند؟

نعمت‌الله دستیاری درباره شبهه‌آفرینی برخی‌ها مبنی بر عدم حضور فرماندار در زمان بروز سیل در شهرستان پلدختر گفت: متاسفانه افرادی پیدا می‌شوند که تنها کارشان، تشویش اذهان عمومی است.

وی ادامه داد: از کسانی که این شایعات را در فضای حساس کنونی دامن می‌زنند، دعوت می‌کنم به شهرستان پلدختر بیایند و ببیند ماشین شخصی فرماندار کجاست؟ خانواده‌اش کجا سکونت دارند؟ آیا جزو آخرین کسانی نبودند که از خطر سلاب نجات یافتند؟

دستیاری با بیان اینکه مردم شهر همه رویدادها را به چشم خود دیده‌اند، افزود: متاسفانه برخی افراد هستند که مسائل را با عینک بدبینی و تخریب می‌نگرند و می‌خواهند فرماندار را تخریب کنند؛ اما مهم این است که با تدبیر و اقدامات فرماندار و سایر همکاران در دستگاه‌های اجرایی و امدادی در این سیل بنیان افکن، خون از دماغ کسی نیامد و خدارا شکر تلفات جانی در شهرستان پلدختر نداشتیم.

فرماندار پلدختر تصریح کرد: نصف شهر پلدختر را آب برده، اما کسی جان خود را از دست نداده است. مگر می‌شود ستاد بحران تشکیل و فرماندار در آن حضور نداشته باشد؟ پس ستاد بحران به ریاست رئیس اداره مالاریا! تشکیل شده است؟ همه جلسات ستاد بحران، صورتجلسه دارد و مستند سازی‌ها انجام شده است. در سرکشی‌هایی که در زمان سیل و پس از آن داشته ایم فیلم و عکس تهیه کرده‌ایم.

وی افزود: دو دختر و همسرم جزو آخرین افرادی بودند که در زمان بروز سیل شهرستان پلدختر، از طریق پشت بام، از محل بروز سیلاب خارج شدند. منزل و تمام وسایل زندگی بنده زیر آب است، خانواده‌ام نیز در روستایی سکنی گزیده اند؛ این حرف‌ها و حواشی فلج کننده است.

دستیاری درباره تجهیز و اختصاص سوله‌های امن برای اسکان مردم قبل از بروز سیل در شهرستان پلدختر نیز گفت: قبل از بروز سیل با پیش بینی وضعیت هوا، تعدادی کمپ در نظر گرفته و تجهیز شدند. سالن ورزشی سپاه پاسداران و تعاون روستایی، دبیرستان ادب، سالن و کلیه مدارس در حاشیه مراکز امن بخشی از این مراکز بودند.

فرماندار پلدختر بیان کرد: در شهرستان پلدختر، عشایر زندگی می‌کنند، آن‌ها به خاطر نوع زندگی خود عادت ندارند در آپارتمان زندگی کنند لذا متاسفانه یک نفر هم به این کمپ‌ها نیامد و اخیرا همین سالن تعاون روستایی را جمع و تبدیل به محل جمع آوری کمک‌های مردمی کردیم. زمانی که مردم به کمپ‌ها نمی‌آیند این دیگر تقصیر فرماندار نیست.

وی تصریح کرد: در حالی شایعه عدم حضور بنده در شهر در زمان سیل را مطرح می‌کنند که در زمان هشدار برای سیل، خودم با فرمانده نیروی انتظامی برای تخلیه ضلع غربی شهرستان، حکم دادستان گرفتیم و خانه به خانه رفتیم تا افراد را از خانه‌ها تخلیه کنیم، آخرین فرد هم یک جانباز بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ali

      همش دروغه

      پاسخ ها

      • BBBBBBBBBB

        ایشان پیش ترامپ هستن نزدیک نیاگارا

    • خورخه

      خواستم به فرماندار بگم اگه کسی نمرده پس مرحوم یاسین جوادی و اون پیرمرد پیرزن تو کوی سازمانی که تو سیل خفه شدن جزو آمار حساب نمیشن؟!!!!!

    • ....

      از یکی یا دو روز قبل اعلام خطر شده بود. قرار نیست که زن و بچه فرماندار بمیرند تا ما بگوئیم باریک الله. اتفاقا اگر با شعور و عاقل باشدبایستی زن و بچه اش را راهی می کرد و خودش به کارهای مردم می رسید. مردم هم بایستی حداقل اسباب و فرش را روی پشت بام می بردند.
      یک ساعت کافی بود برای این کار. بی احتیاطی خیلی بد است و بایستی منصف باشیم.

      پاسخ ها

      • ایرانی

        بعضیا دیگه واقعا دنبال حاشیه سازی هستن.زندگی فرماندار هم زیر آب رفته.یعنی باید میذاشت زن و دختراش خفه بشن تا بهش بگن آفرین

      • دونالد ترامپ

        حالا یه فرماندارهم کم بشه با دو دخترش اتفاقی نمیوفته

    • بدون نام

      اصلا تو خوبی و همه بدند!!

    • بدون نام

      متاسفانه بعضی هاازنظرفکری خیلی عقب مانده هستند خوب فرمانداذبنظرشماحق نداره ازخانواده اش محافظت کنه اتفاقادرستش این بودکه اول زن وبچه اش رابه محل امنی بفرسته که باخیال راحت وبدون دغدغه به امورمردم بزسه من اصلا اهل انجانیستم وایشان رانمی شناسم ولی درستش همین است

    • بدون نام

      اگر نمی توانیم کمک کنیم بهتر است سکوت کنیم ولی حق نداریم دیگر هم وطنمان را که خالصانه کمک می کنند مسخره کرده و همه را دروغگو خطاب کنیم . می دانم نیتتان خیر است پس همه کمک کنیم و وقت برای انتقاد زیاد هست ولی الان وقتش نیست . پس همه با هم " یا علی "
      دوست آن که گیرد دست دوست
      در پریشان حالی و درماندگی

    • بدون نام

      چکار داری؟ مگر زن وبچه فرماندارهم فرماندار هست؟ ادعا های دیگربجا کنیدهموطن .

    • بدون نام

      قرارنیست خانواده فرماندارگروگان دم سیل باشه بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج