جاباما
۸۴۸۹۱۷
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

بازیگر باسابقه تئاتر چرا به «عصر جدید» آمد؟

فاطمه رادمنش که شب گذشته در برنامه «عصر جدید» به اجرای یک قطعه نمایشی پرداخت درباره حضورش به‌عنوان یک بازیگر باسابقه در این برنامه استعدادیابی توضیحاتی ارایه کرد.

خبرگزاری مهر: فاطمه رادمنش که شب گذشته در برنامه «عصر جدید» به اجرای یک قطعه نمایشی پرداخت درباره حضورش به‌عنوان یک بازیگر باسابقه در این برنامه استعدادیابی توضیحاتی ارایه کرد.

بازیگر باسابقه تئاتر چرا به «عصر جدید» آمد؟

فاطمه رادمنش بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر که اجرای شب گذشته‌اش در برنامه «عصر جدید» بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشت، درباره چگونگی حضورش در این برنامه استعدادیابی به خبرنگار مهر گفت: من در واقع به نوعی از طرف عوامل «عصر جدید» برای حضور در این برنامه دعوت شدم. چون یکی از دوستانِ عوامل برنامه از همکاران من است و خودش هم در برنامه شرکت کرده و جزو فینالیست‌ها هم شده بود. عوامل برنامه به او گفته بودند که اگر افراد بااستعداد و مخصوصاً بانوانی را که استعداد ویژه‌ای دارند، می‌شناسد به آن‌ها معرفی کند و به این ترتیب بود که همکارم حضور در این برنامه را به من پیشنهاد کرد.

یک تئاتری حرفه‌ای هستم اما…

وی ادامه داد: تا قبل از این من هنوز برنامه «عصر جدید» را به درستی نمی‌شناختم و تنها بخش‌هایی از آن را در فضای مجازی دیده بودم و بعد از تحقیق و بررسی به چند علت تصمیم گرفتم در برنامه حضور یابم. اول اینکه تلویزیون طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می‌گیرد. من یک تئاتری حرفه‌ای هستم و روی کار خودم تسلط دارم و مخاطبان تئاتری من را می‌شناسند اما بیشترین مخاطبی که ممکن است یک تئاتر داشته باشد زیر ۱ میلیون نفر است اما من دوست دارم تعداد بیشتری از مخاطبان هنر و کار من را چه در بازیگری و نگارش متن و چه در کارگردانی ببینند.

رادمنش درباره بازخوردهایی که نسبت به حضورش در این برنامه استعدادیابی به عنوان یک هنرمند حرفه‌ای تئاتر دریافت کرده است، بیان کرد: در اکثر «تلنت شو» هایی که در دنیا وجود دارد حدوداً نسبت حضور افراد حرفه‌ای به آماتور ۶۰ به ۴۰ است چون این افراد با تلاش خود در جامعه محدودتری شناخته و معروف شده‌اند و ورود به این برنامه‌ها باعث می‌شود طیف وسیع‌تری از مخاطبان آن‌ها را بشناسند و نامشان بر سر زبان‌ها بیاید.

در اکثر «تلنت شو» های دنیا نسبت حضور افراد حرفه‌ای به آماتور ۶۰ به ۴۰ است چون این افراد با تلاش خود در جامعه محدودتری شناخته و معروف شده‌اند و با ورود به این برنامه‌ها طیف وسیع‌تری از مخاطبان آن‌ها را می‌شناسند

وی افزود: در برنامه «عصر جدید» هم به عنوان نمونه افراد شعبده‌بازی که در برنامه شرکت کردند، همگی در حرفه خودشان اشخاص شناخته شده و معروفی هستند اما به این برنامه آمدند تا کارشان بیشتر دیده شود. البته پدیده‌های کم سن و جوانی هم داشته‌ایم که استعدادهای ویژه‌ای داشته‌اند و بدون هیچ آموزشی وارد برنامه شدند.

کارگردان نمایش خیابانی «دختران جنگ» یادآور شد: معتقدم که بیشترین جوهره و استعدادی که خداوند به من داده بازیگری است. من از سن کم وارد این عرصه شدم و سال‌ها برای رسیدن به هدفم تلاش کردم به همین دلیل هم وارد برنامه «عصر جدید» شدم که دیده شوم. من در برنامه عنوان کردم که حضور در این برنامه و دریافت چهار چراغ سفید باشکوه‌ترین جایزه‌ای بوده که دریافت کرده‌ام. با وجودی که من جایزه جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در کارنامه ام دارم اما اجرای شب گذشته یکی از بهترین اجراهای من در طول دوران فعالیتم بود و خوشبختانه بازخورد مثبتی هم از مردم و داوران گرفتم.

رادمنش درباره شکل گیری این قطعه نمایشی توضیح داد: این متن را با همکاری همسرم علی‌محمد رادمنش برای این برنامه آماده اجرا کردم. از زمانی که کتاب «۲۳ نفر» را خواندم سرنوشت اکبر دانشی و اینکه در نهایت چه بلایی به سرش آمد جزو دغدغه‌های من شد و در نهایت نیز تصمیم گرفتم قطعه‌ای در ارتباط با او را برای اجرا آماده کنم. چون من در حوزه دفاع مقدس کار می‌کنم پرداختن به شهدا مخصوصاً شهدای مهجور جزو دغدغه‌هایم است.

«عصر جدید» می‌تواند سکوی پرتابم باشد

وی متذکر شد: بر این باور هستم که همیشه افرادی بهتر از من وجود دارند و ممکن است هنوز استعدادشان دیده نشده باشد. تلاش من این بود که حضور خوبی داشته باشم و مطمئن باشید که این‌طور نبوده که بدون آموزش و با تکیه بر استعداد غریزی ام روی صحنه حاضر شوم. جوهره بازیگری در کنار تکنیک کار من را شکل می‌دهد و فکر نمی‌کنم کسی بدون آموزش و به صورت ناگهانی بتواند به عنوان یک پدیده روی صحنه برود. چرا کسی که استعداد دارد و می‌تواند خودش را نشان دهد نباید در چنین برنامه‌ای حضور یابد. منظور من این نیست که مثلاً فردی در سطح محمد اصفهانی در برنامه شرکت کند اما چرا نباید فرد که استعداد خاصی دارد و دوست دارد شناخته شود در برنامه شرکت کند.

این بازیگر تئاتر در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: این برنامه می‌تواند به عنوان سکوی پرتاب من به حساب بیاید و من از این پس با دقت و وسواس بیشتری کار خواهم کرد. همسرم برای بازی در فیلم «گلنسا» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بوستن آمریکا از نگاه منتقدان را دریافت کرد که جایزه معتبری است اما به دلیل اینکه زیاد در سینما شناخته شده نیست جایزه او بازخورد رسانه‌ای مناسبی پیدا نکرد. این مساله دردناکی است پس چرا من نباید از موقعیتی که برای دیده شدن برایم فراهم شده است، استفاده کنم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... برای گرفتن درهمی ازخلیفه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پای ۵۰۰میلیون پوله باقیش بهونس

    • بدون نام

      دستتان درد نکنه بسیار بسیار زیبا بود اجراع برنامه شما انشاءاللّه موفق باشید:

    • بدون نام

      دریک کلام بگو با پارتی بازی وسفارش, امدی چرا صغرا کبری می چینی

    • بدون نام

      ولی خیلی اجرای خوبی داشتید

    • نون خ

      یادم میاد توی برنامهnext pershian starیکی اومد که صدای عالیی داشت و مجریها ردش کردن. دلیلیش چی بود؟؟گفتن شما نیازی به اموزش نداری.شما اونقدر استاد هستی که باید بری البوم بدی بیرون.واقعا چرا هرکسی باید به خودش اجازه بده که روی سن بیاد واسه اجرا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برنامه عصر جدید عصری برای دیده شدن است بارها گفتند قصد دارند کسانی که استعداد دارند و مردم اونها رو نمی شناسند را به این برنامه معرفی کنند. این برنامه هدفش اینه اون برنامه ماهواره ای هدفش یه چیز دیگه.

    • بدون نام

      فوق العاده بود

      پاسخ ها

      • عمو رجب

        هنرمندان ایرانی همه بکنار رادمنش آمده.
        خدا و کیلی ضعف صدا و سیما روببین.
        احسان جان ما هنرمندانی داریم که این خانم
        انگشت کوچک آنها نمیشه.

      • عمو رجب

        هر کس در یک برنامه تلویزیونی دو. سه دقیقه شرکت کنه باید اینقدر بزرگ بشه؟اخرشه والله

    • بدون نام

      عصرجدید 6 ساعت ضبطه که یک ساعت و ... پخش میشه، این خانم فقط در علت آمدنش گفت مادرم استخاره قرآن گرفت و من آمدم یعنی شبکه آقای فروغی همین بخش را در تدوین صلاح دیدند ما بدانیم
      یکی از اجراهایی هم که همیشه حداقل سه چراغ مثبت می گیرد مباحث دفاع مقدس است چون داورها جرئت منفی دادن نمی کنند حتی جرئت بغض نکردن هم نمی کنند
      فقط از صداقت این خانم خوشم اومد که گفت آشناهای پشت صحنه بهم زنگ زدن بیا که خود اونا هم شرکت کردن و فینالیست هم شدن

    • بدون نام

      ولی این زنک متقلب ودلقک دیشب چیزدیگری میگفت؟ اوقبل ازاجراگفت که ننش به قرآن استخاره کرده وچون استخارش خوب آمده واوبه استخاره های ننش اعتقادداره اومده توعصرجدیداماحالاتواین مصاحبه چیزدیگری داره بلغورمیکنه،!!! نه اینم راهشویادگرفته کلاش حرفه ای

    • بدون نام

      ولی این متقلب ودلقک دیشب چیزدیگری میگفت؟ اوقبل ازاجراگفت که ننش به قرآن استخاره کرده وچون استخارش خوب آمده واوبه استخاره ها اعتقادداره اومده توعصرجدیداماحالاتواین مصاحبه چیزدیگری داره بلغورمیکنه،!!! نه اینم راهشویادگرفته کلاش حرفه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج