جاباما
۸۴۸۹۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: در بدترین شرایط به مصاف سایپا می‌رویم

حسین فرکی،‌ سرمربی تیم فوتبال پیکان از دیدار تیمش مقابل سایپا به عنوان دربی سکوت خودروسازان یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال پیکان مقابل سایپا در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر, اظهار داشت: بازی فردا عقب‌افتاده است که متأسفانه در زمان خودش انجام نمی‌شود و تیم‌ها با شرایطی متفاوت مقابل هم قرار می‌گیرند. چند بار تاریخ این بازی عوض شد و در این تاریخ (فردا) باید برگزار شود که شاید اگر قبل‌تر برگزار می‌شد نیاز تیم ما هم برطرف می‌شد.

وی در ادامه افزود: اگر این بازی در زمان خودش برگزار می‌شد خیلی بهتر بود، اما با برگزار نشدن این بازی ما دو باخت پشت سر هم آوردیم و از این بابت آسیب دیدیم. ابتدا قرار بود این بازی قبل از سال ۹۸ برگزار شود. ما قبل از سال شرایط خیلی خوبی داشتیم و الان شرایط برای سایپا برعکس شده است. متأسفانه بازی قبل از سال جدید برگزار نشد و باز هم به تأخیر افتاد و حالا باید در بدترین شرایط به مصاف سایپا برویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه این مسابقه به نوعی دربی خودروسازان به حساب می‌آید، گفت: این بازی دربی سکوت خودروسازان است، چون دو تیم با اینکه جزو تیم‌های تاریخی ایران هستند، اما بازی آنها در سکوت و بدون هوادار برگزار می‌شود. برای همین این بازی از نگاه ما یک بازی معمولی به حساب می‌آید و نه یک دربی. البته این دلیل نمی‌شود که ما در این بازی خوب کار نکنیم. ما با سایپا سه امتیاز اختلاف داریم و می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به میزبانی ورزشگاه شهدای شهر قدس از این بازی گفت: خیلی جالب است که ما میهمان هستیم، اما در زمین خودمان بازی می‌کنیم! الان ما نمی‌توانیم در زمین خودمان تمرین کنیم و این چیز عجیب و غریبی است.

فرکی عنوان کرد: با توجه به اینکه هفته گذشته مقابل پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده‌ایم نیاز داریم که در این بازی پیروز شویم تا بتوانیم وضعیت‌مان را در جدول سروسامان دهیم. به‌هرحال با مشکلاتی که وجود دارد خیلی چیزهای دلخواه ما رعایت نمی‌شود و باعث می‌شود تیم‌ها آسیب ببینند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: در تیم‌های سایپا و پیکان بازیکنان باکیفیتی دیده می‌شوند. ما بازی‌های اخیر سایپا را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و کاملاً می‌دانیم که‌ آنها با چه تاکتیک و سیستمی به میدان می‌آیند. البته سایپا هم از ما شناخت کافی را به دست آورده است. اینکه نتیجه بازی چطور رقم می‌خورد بستگی به نفرات داخل زمین دارد که به چه شکلی از موقعیت‌های‌شان استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: پیکان در بازی رفت با سه گل مقابل سایپا به برتری رسیده است. شاید در آن مقطع سایپا وضعیت خوبی نداشته است، اما الان به نوعی رشد کرده و وضعیتش متفاوت شده است. امیدوارم در بازی فردا پیروز شویم تا بتوانیم با خیال آسوده در جدول به مسابقات‌مان ادامه دهیم و فرصتی ایجاد شود تا جوان‌های‌مان را به میدان بفرستیم، همان‌طور که در اهواز از امیر روستایی استفاده کردیم و موفق به گلزنی شد.

ما هنوز از رزاق‌پور نتوانسته‌ایم استفاده کنیم. خدابنده‌لو که در اختیار تیم امید بوده است را نیز داریم و می‌توانیم به میدان بفرستیم. ما همیشه با تیم امید همکاری لازم را داشته‌ایم و می‌خواهیم این جوان‌ها را بیشتر در ترکیب داشته باشیم تا تجربه آنها برای مسابقات آینده بالاتر برود.

فرکی درباره اینکه پیکان شانسی برای کسب سهمیه آسیا ندارد و در صورت حتمی شدن بقا در لیگ چه انگیزه‌ای برای ادامه مسابقات خواهد داشت، گفت: نباید این‌طور فکر کنیم که چون خیال‌مان از ماندن در لیگ راحت شده است، دیگر انگیزه نخواهیم داشت. الان وضعیت طوری است که سرنوشت تیم‌های بالا و پایین جدول به هم گره خورده است و برای همین باید با جدیت مسابقات‌مان را ادامه داده و بازی جوانمردانه را در دستور کار قرار دهیم، همان‌طور که استقلال خوزستان همین کار را کرد و در هفته گذشته تا لحظات پایانی از حریفش جلو بود، ما هم همین‌طور تلاش می‌کنیم تا خودمان را به نیمه بالای جدول برسانیم.

وی افزود: به‌هرحال در هفته‌های آینده فضایی ایجاد می‌شود که ما می‌توانیم از جوان‌های‌مان استفاده کنیم و به آنها میدان دهیم، هر چند که این بازیکنان کیفیت بالایی دارند و می‌توانند همپای سایر نفرات بازی کنند. ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا خدایی نکرده تیمی از نتیجه ما آسیب نبیند. ما در بین تیم‌های بالای جدول با تراکتورسازی بازی داریم که مطمئناً با تمام توان مقابل این تیم بازی خواهیم کرد. ان‌شاءالله همه‌ی تیم‌ها نیز همین نگاه را به مسابقات‌شان داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره مشخص نشدن سرمربی تیم ملی گفت: اگر راجع به این موضوع صحبت نکنیم بهتر است، اما امیدواریم هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج