۸۴۸۹۳۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

رئیس پلیس تهران: ارتباطی با فرهاد مجیدی ندارم

رئیس پلیس تهران با رد شایعاتی پیرامون ارتباط خود و پسرش با فرهاد مجیدی گفت: این بازیکن فوتبال هنوز از ما عذرخواهی نکرده است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران با رد شایعاتی پیرامون ارتباط خود و پسرش با فرهاد مجیدی گفت: این بازیکن فوتبال هنوز از ما عذرخواهی نکرده است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در نشست خبری شروع سال ۹۸ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در شبکه‌های مجازی عنوان شده است او و پسرش با فرهاد مجیدی رابطه دوستانه دارند و این بازیکن فوتبال از این رابطه برای فرار کردن از قانون استفاده کرده است، اظهار داشت: من و پسرم هیچ ارتباطی با فرهاد مجیدی نداریم و حتی خود من تا به حال این بازیکن فوتبال را از نزدیک ندیده‌ام.

رئیس پلیس تهران: ارتباطی با فرهاد مجیدی ندارم

وی افزود: کار آقای مجیدی که بعد از اعمال قانون اقدام به انتشار فیلم مأمور راهور در فضای مجازی کرده است، به شدت زننده و زشت بوده و به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

سردار رحیمی با اشاره به اقدام درست و قاطعانه مأمور راهور در برابر این بازیکن فوتبال تصریح کرد: مأمور راهنمایی و رانندگی ما در حدود ساعت ۲ بامداد، ماشینی که سرعت زیادی داشته است را بدون اطلاع از اینکه سرنشین آنچه کسی است، متوقف می‌کند و طبق قانون با او رفتار می‌کند اما آن بازیکن به پشتوانه شهرتی که در زمینه ورزشی دارد فکر می‌کند مأمور نباید با او برخورد کند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: این مهم در صورتی است که حتی مأموران ما افسران و درجه داران نظامی را که اگر احیاناً تخلف کنند، توقیف و اعمال قانون می‌کنند و برای یک مأمور راهنمایی و رانندگی فرقی ندارد که طرف مقابلش (فرد متخلف) چه کسی است و با او مطابق با قانون رفتار می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما از آن مأمور راهنمایی و رانندگی به خاطر اقدام شجاعانه و قانونی‌اش تقدیر کردیم ولی تا به امروز هنوز فرهاد مجیدی از ما عذرخواهی نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب سردار رحیمی کاری به مجیدی ندارم اما رفتار شما در حمایت بی دلیل از مامورینی که با مردم بد برخورد میکنند از اون اتفاقات گشت ارشاد تا غیره باعث این میشه که یک مامور راهور شما بیاد زن مردم و با اون وضع توی اتوبان کتک بزنه چون میدونه حمایت شما پشت سرشه از وقتی شما اومدید رفتار پلیس با مردم بسیار بد شده و خود شما هم در ادبیات صحبت با مردم انگار با هاشون جنگ دارید از اون داستان دور دور کردن تا حمایت از کتک زدن دختر مردم توی پارک توسط مامور گشت ارشادتون .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرهاد مجیدی خلاف کرده به پلیس توهین کرده فیلمش رو با تمام وقاحت پخش کرده ، سردار از فرهاد مجیدی حمایت کرده که ماشینش رو روز تعطیل ترخیص کرده ، این رفتار هست که شرم آوره نه برخورد صحیح اون مامور.

    • بدون نام

      دیگه جناب سردار ما را شرمنده نفرمایید ، یکی از اقوام ما از پرسنل نیروی انتظامی هست تا الان هر جا تخلف کرده با ارائه کارت شناسایی جریمه نشده

    • بدون نام

      چون شماها باید شدیدا با ایشان بر خورد میکردید.که دیگه از این غلط ها نکنه

    • صبا

      لطفاهمینطورکه ازشون تقدیرمیکنیدبهشون گوشزد کنید که احترام وشان انسانها راهم درنظر بگیرند آنچه که فرهاد مجیدی به تصویر گذاشت قصدش فقط وفقط برخورد زشت ماموران با افرادبود تازه با مجیدی که سرشناس بود دیگه شما ببینید این آدم باافراد عادی چه برخوردی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماست مالی نکنید رفتار مجیدی زشت بود مامور فقط ازش خواست تست الکل بده نگفت بیا وسط خیابون برقص

    • محمدمعنایی

      این حرفهای بچه گانه راخبرنکنید

    • بدون نام

      ماموررشوه گیرم زیاد داریم ولی تاحالا ندیدیم برخورد بشه رفتیم شکایتم کردیم 197 اینقدرپیچوندن که بی خیال شدیم

    • بدون نام

      ازمردم طلبکارند.

    • بدون نام

      خب وقتی شما فرهاد مجیدی را به دلیل این کارش توبیخ جدی نکردید، چه انتظاری دارید که از شما عذرخواهی کند.

    • بدون نام

      آقای مجیدی بنده ی خدا مرتکب جرم شده خوب قانون میگه جریمش کن ۲۰۰ تمن واسه سرعت... ماشین خودش نبوده و مدارک همراهش نبوده ببر وسیله رو پارکینگ ... مامورهای شما حداقل ۵۰ درصد خودشون خلاف کارن... .

    • بدون نام

      برترینها الان اوضاع مردم بده انتظار داریم از سیل خبر بذارید حتی یکذره هم برامون مهم نیست فرهاد مجیدی با کی در ارتباطه حتی یک ذره

    • بدون نام

      ضعفه پلیسه که تا الان با فرهاد مجیدی برخورد نشده -ای کاش طرفه مقابل مجیدی سپاه بود تا میفهمید چه پدری ازش در میاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج