۸۴۸۹۷۹
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

روایت مدیران سابق استقلال از شفر

برخی از مدیران سابق باشگاه استقلال هواداران را مقصر تمدیدقرارداد شفر می‌دانند.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال استقلال با از دست دادن شانس قهرمانی و همچنین وضعیت نامناسبی که در لیگ قهرمانان آسیا دارد، روز‌های بحرانی را سپری می‌کند. از وینفرد شفر به خاطر دربی خیلی انتقاد شد و اینکه او باید علاوه بر اتخاذ تاکتیک مناسب، جلوی حواشی‌ها را هم می‌گرفت.

در صورت ادامه ناکامی‌های استقلال، قطعا فصل بعد باید اتفاقات دیگری بیفتد، اما قرارداد سال بعد وینفرد شفر به گونه‌ای است که اگر باشگاه اقدام به فسخ قرارداد کند، چیزی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان ضرر خواهد کرد. در این میان، بد نیست بدانید که مدیران پیشین استقلال که با شفر قرارداد بستند، هواداران را عامل این اتفاق می‌دانند نه خودشان را.

در روزی که استقلال در فینال جام حذفی با خونه‌به‌خونه بابل بازی داشت، شرایط برای شفر متفاوت بود، او دربی را برده بود، نیم فصل دوم رویایی با استقلال سپری کرد و همراه این تیم به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا رفت. شفر خواستار قرارداد دو ساله با افزایش چشمگیر مبلغ قراردادش به نسبت ۶ ماهه نخست بود.

در آن روزها، هواداران استقلال به شدت به باشگاه فشار وارد می‌کردند که چرا قرارداد شفر تمدید نمی‌شود. در نهایت، مدیران استقلال تن به خواسته شفر داده و پسرش هم قرارداد سنگینی به نسبت آنالیزور بودنش بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرفداری کیسه فکر کردن که شفر مثل برانکو پرفسوره نمیدونستن که فقط بلده سوت بزنه و حالا هم کلی از پول بیت المال باید بدن به ایشون به خاطر هیچ،ادم فکرشو می‌کنه مغزش سوت می‌کشه یارو 15میلیارد پول گرفته که فقط سوت بزنه

      پاسخ ها

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        کفتر باز بود وقتی کفتربازی مد نبود

      • پسر ایران

        یک کلام از مادر عروس :)))))

    • بدون نام

      یه چیز را دقت کنید، سالهاست که مدیران و مسئولین فنی و لیدرهای استقلال بصورت کورکورانه فقط از اقدامات باشگاه پرسپولیس تقلید میکنند و فکر میکنند فقط این چیزها باعث موفقیت آنهاست. جوانگرایی چشم و گوش بسته، مربی خارجی به تقلید از رقیب ، تشویق ایسلندی به تقلید از رقیب ، تشویق تیم باخته به تقلید از رقیب ، دست گذاشتن روی بازیکنانی که برانکو خواسته، حکومتی خواندن موفقیتهای آنها و کلی تهمتها و تشویق رقیبان خارجی و داخلی پرسپولیس و حتی بالابردن پرچم کشورهای دیگر همه و همه کارهایی بودند که بیشتر تمرکز خودشان را برای موفقیت تیمشون کم کرد. حالا هم با گیر دادن به شفر و رحمتی و فلان پنالتی .... اینا مشکلات استقلال نیست

      پاسخ ها

      • موسوی

        احسنت.تمام مطالب عین حقیقته که طی این سه سال در کیسه اتفاق افتاد.

      • بدون نام

        الحق اکثرتون عوضی هستین

    • تیردادآریا

      بله دیگه تیم حکومتی ونورچشم دولت همینه دیگه.چندساله گرونترین تیم تاریخ لیگومیبندن وریخت وپاش میکنن وهیچی هم نمیشن.فرداهم پاداش قهرمانی سرورشومیدن جای قراردادشوفر.

    • بدون نام

      شیشعلی خیلی بهتر سوت میزد

    • بدون نام

      ضرر اینها خدامیدونه همشه به بازیکنها هم ضرر میدادند ولی صداش درنیومده

    • موسوی

      برا تیمی مثل کیسه،این ولخرجیها عادت شده.چندین مورد حرف و میل کیسه ،در این سه سال اخیر اتفاق افتاد ،اینهم روش.کیسه ها با شعار وزیر پرسپولیسی،از وزیر باجهای زیادی گرفتن.با فسخ قرارداد شوفر،بازهم با هوچی گری و تجمع در وزارت ورزش،ی بار دیگه به وزیر بیچاره فشار میارن و پول فسخ را وزارت پرداخت میکنه.‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج