۸۴۹۰۲۰
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

قاسمی‌نژاد: تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است

امین قاسمی‌نژاد، وینگر تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تأکید کرد که شانس تراکتورسازی برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر بیشتر از دیگر مدعیان است.

خبرگزاری تسنیم: امین قاسمی‌نژاد، ونیگر پدیده مشهد با اشاره به نتایج پدیده در چند هفته اخیر و اینکه آنها با از دست دادن امتیازهای حساس به رده پنجم جدول سقوط کردند، گفت: امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم خیلی سخت است. ما هم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفتیم و خودمان انتظارات را از پدیده بالا بردیم. البته پدیده باید با تیم‌هایی که ۵۰ یا ۶۰ میلیارد هزینه کرده‌اند تفاوت داشته باشد، ولی با این حال تا همین جا هم نتایج خوبی گرفتیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده همچنین خاطر نشان کرد: این درست است که کارمان برای قهرمانی سخت شده، ولی تلاش می‌کنیم تا سهمیه آسیا را بگیریم و فصل جاری با اتفاقی خوب برای ما تمام شود.

قاسمی‌نژاد: تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است

وی در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم را برای قهرمان شدن بیشتر می‌داند، تصریح کرد: من تصور می‌کردم استقلال شانس اول قهرمانی است، چون هیچ تیمی به اندازه استقلال ما را تحت فشار نگذاشت. شرایط استقلال بعد از دربی تغییر کرد و احساس می‌کنم در حال حاضر تراکتورسازی شانس اول قهرمانی است.

قاسمی‌نژاد ادامه داد: ما هم می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم، ولی مقابل مدعیان قهرمانی نتایج خوبی نگرفتیم. ما به پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان باختیم و دیدارمان با استقلال هم مساوی شد. برای اینکه شانس بیشتری پیدا می‌کردیم باید در این بازی‌ها نتایج بهتری می‌گرفتیم.

وینگر تیم فوتبال پدیده شهر خودرو که در این فصل هفت گل برای پدیده به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: من مهاجم نوک نیستم و بیشتر به عنوان وینگر چپ بازی می‌کنم، اما انتظارات از من بالاست. وقتی چند هفته گل نمی‌زنم برخی انتقاد می‌کنند، ولی تلاش می‌کنم تا همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در خاتمه اظهار داشت: در نیم‌فصل اول بیشتر در موقعیت گل قرار می‌گرفتم و گل می‌زدم. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده شانس‌های بیشتری داشته باشم و تعداد گل‌هایم را بیشتر کنم. البته مسئله مهم این است که برای پدیده بازیکن تأثیرگذاری باشم و خواسته کادر فنی را در زمین پیاده کنم تا اینکه فقط گل بزنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا معلوم نیست که استقلالیه :/

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      میگم خدا میدونه قدرت و ابهت پرسپولیس قهرمان در طول فصل و بلخص در طی ۲ بازی رفت و برگشت لیگ ... اونجاشون داره میسوزه خخخ

    • بدون نام

      زرشک خواب دیدی خیر باشه پاچه خوار سقف تراکتور دوم سومه یعنی لیاقت بیشتر ندارن

    • بهزاد

      به کوری چشم پوخلیسیها

    • بدون نام

      اگه بذارن

    • بدون نام

      تو غلط کردید که تصور کردید که تیم کیسه قهرمان میشود ودر ضمن تو اگر غیب گو بودید همان نظر اول درست بود ولی چی شده که رنگ عوض کردید ومیگید سوراختور قهرمان میشه. ولی من یک چیزو فهمیدم که تو یکی از اینکه پرسپولیس باز هم قهرمان میشه سوزش شدیدی گرفتید وتا ابد این سوزش همراهت خواهد بود ای احمق بزدل وسوزش گرفته. ولی کاش میگفتید که چه عاملی باعث شده وپرسپولیسی ها چه بر سرت آوردند که دوست نداری ارتش سرخ فرمان شه. حتماً. .....

    • پ ر

      برو بابا جمعت کن شانس اول قهرمانی پرسپولیسه

    • سعید رحیمی

      آخه مورچه کله پاچش چی باشه،بازم پرسپولیس قهرمانه

    • بدون نام

      تراکتورسازی هرگز مغرور نشه، تمام بازی های باقیمانده حکم فینال دارد، فقط با قدرت تمام بازی کنه، تراکتورسازی بخاطر هواداران تیم وقدر نهادن به زحمات اشگان قهرمان بشن برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

    • تراختورچی

      یاشاسین تراختور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج