جاباما
۸۴۹۰۲۸
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

حق فسخ را هم به شفر داده‌اند؟!

پس از ناکامی مقابل پرسپولیس و اتفاقاتی که به تبع آن رخ داد، شایعه برکناری قریب‌الوقوع وینفرد شفر مطرح شده و حضورش در جلسه هیئت مدیره نیز به منزله اولتیماتوم به او اعلام شده است.

خبر ورزشی: گفته می‌شود اگر استقلال مقابل الهلال مغلوب شود، عمر حضور وینفرد شفر آلمانی در استقلال به اتمام خواهد رسید و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت هدایت استقلال را برعهده خواهد گرفت! ادعایی که البته حداقل در شرایط کنونی چندان با منطق اقتصادی جور درنمی‌آید، اما ظاهراً قضیه فراتر از این حرف‌هاست و کار حتی به فصل آینده هم کشیده شده است، طوری که الان دست مدیران کنونی استقلال در پوست گردو قرار گرفته است.

حق فسخ را هم به شفر داده‌اند؟!

حق فسخ برای شفر

مدیرعامل و هیئت مدیره کنونی استقلال هیچ نقشی در تمدید قرارداد وینفرد شفر نداشتند، چون این اتفاق بهار سال گذشته رخ داد و مدیران فعلی در آن مقطع کاره‌ای نبودند، ولی حالا تبعات آن با صاحب‌منصبان کنونی است، چون مسئولیت پذیرفته‌اند و نمی‌توانند از زیر بار آن شانه خالی کنند. جدا از بحث رقم قرارداد، نکته قابل تأمل اینجاست که حتی حق فسخ قرارداد هم به شفر داده شده و دست مربی استقلال برای ماندن یا رفتن از این تیم به معنای واقعی کلمه باز است (حداقل اینکه به مراتب بازتر از استقلالی‌هاست). این حق فسخ یکی از دردسر‌های بزرگی است که اگر تیم نتایج خوبی نگیرد، آبی‌ها باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

فراتر از ترکمنچای

اگر شفر با استقلال خوب نتیجه بگیرد که هیچ، اما اگر این اتفاق نیفتد تازه اول دردسر‌های مدیران باشگاه است، چون از طرفی باید جواب انتظارات هواداران را بدهند و از طرف دیگر اگر بخواهند شفر را کنار بگذارند باید میلیارد‌ها تومان پول بدهند. داستان به این شکل است که عده‌ای از اطرافیان باشگاه معتقدند قراردادی که بهار سال گذشته میان شفر و استقلال منعقد شده در واقع چیزی فراتر از ترکمنچای است! قراردادی که مدیران دیگری آن را بسته‌اند، ولی حالا سایر افراد باید پاسخگوی تبعاتش باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      چرا ناراحت و نگران قرار داد هستید؟؟

      وزیر و فدراسیون براتون پولشو جور میکنن اصلا بفکر نباشید ...
      همونطور که پول کلی بازیکن خارجی و داخلی رو براتون جور کردن ...

    • بدون نام

      میگن فضول را بردند جهنم گفت هیزمش تره
      آقای فضول وینفردشفر هم علم فوتبالی خوبی داره هم علم اخلاق که اگر نتونست نتیجه بگیره با این تیم فسخ قرارداد کنه با رضایت طرفین .

    • بدون نام

      صد رحمت به ترکمنچای

    • بدون نام

      این همه پول بیت المال میلیارد میلیارد پول به دلار و یورو باید بریزن جیب چه کسانی پر بکنن که اخرش چی بشه؟یه مشت افردا نالایق و ناکار آمد گذاشتن در راس یه تیم با قرارداد میلیاردی جوری هم قرار داد بستن که در هر صورت باید به یه اجنبی پرداخت بشه.این میلیار میلیار پول را کاش میدادن به جون ها برن سره زندگیشون. با این پول ها چندین جوان میتونست بره سر زندگی.
      مملکت صاحب نداره یه تیم میاد یه نیم فصل بالای30تا بازیکن انچنان میلیاری میگیره که چی بشه؟میخوایم قهرمان نشن.تو را خدا نکنید این کارها را اون از اختلاستون اینم از این کارهاتون.دیگ بیشتر از این ظلم این ملت ستم دیده نکنید

    • بدون نام

      یعنی خاک برسر این کیسه تنان که به جزپول خراب کردن کاری بلد نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل دفعه های قبل دولت جور تیمهای خودش(لنگ و کیسه)رومیکشه.تا بوده همین بوده بیت المال در خدمتشون هست

    • بدون نام

      فقط فتحی

      پاسخ ها

      • اس اس

        اون سیب زمینی یه جای تمرین نمیتونه برا استقلال جور کنه بهتر گم شو بره افراد با لایق بیان پشت میز کار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج