۸۴۹۰۶۰
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

بطحایی: تلخی‌ها را به شیرینی تبدیل کنیم

وزیر آموزش و پرورش با جمعی از مدیران‌کل، مسئولان سابق آموزش ‌و پرورش و همچنین کارکنان حوزه ستادی در نمازخانه ساختمان مرکزی این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایلنا: وزیر آموزش و پرورش با جمعی از مدیران‌کل، مسئولان سابق آموزش ‌و پرورش و همچنین کارکنان حوزه ستادی در نمازخانه ساختمان مرکزی این وزارتخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید محمد بطحایی در این دیدار ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو و حلول ماه شعبان گفت: از تلاش همه فرهنگیان در سال ۹۷ تشکر و برای همگی در سال جدید آرزوی موفقیت می‌کنم؛ همچنین قدردان تلاش‌های بی‌وقفه همه فرهنگیان حوزه ستادی در همه سطوح در سال گذشته هستم.

وی افزود: ضمن آنکه آرزوی سلامتی تندرستی برای همه فرهنگیان دارم، امید است در سال ۹۸ با همت همه فرهنگیان، تلخی‌ها به شیرینی و تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آبنبات چوبی پخش کنید

    • بدون نام

      آقای بطحایی شما خودت برای ما فرهنگیان فهیم ثابت کرده ای هر وعده ای که دادی اجرایی کردی شم واقعا وزیر با کفایتی هستی تاریخ مانند شما را به یاد ندارد خسته نباشی .فقط کاری که می خواهی انجام بدی رسانه ای نکن .فرهنگیان باید به خودشان ببالند با داشتن وزیر ی چون شما

    • ارکوین

      شما بفرما به آن نوبت بی معرفت بی وجدان بفرما که بی معرفتی و بی انصافی هم حدی دارد .خدا تو بی معرفت را هر چه سریعتر از سر ما بردارد

    • معلم

      جناب وزیر از تعارف کم کن و برمبلغ افزا ، شما و همکارانت درآن وزارتخانه نتوانسته اید مطالبات معوق یکساله معلمان را پرداخت نمایید انتظار دارید سال 98 به کام فرهنگیان شیرین باشد ؟
      تورا خدا شعار دادن و عوام فریبی را بس کنید انصاف داشته باشید و ازدروغگویی بپرهیزید ( هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که نمک بگندد!!!!!!!!! )

      پاسخ ها

      • سردرگم

        ماکه سی سال خدمت کردیم یکمان همیشه گرو دوبود جناب وزیر من دبیربازنشسته هنوزهم مستاجرم کدام شیرینی هنوزهم دوندگی میکنم الان هم داستان تورم گرانی وسیل وکوفت وزهرمارزندگی را صدبرابر تلخ کرده پس کی ما اب خوش بنوشیم بطحایی جان لطفا ازشعارکم کن و برعمل افزا .

    • بدون نام

      ای کاش امثال شما شیرینی زندگی مردم را به تلخی تبدیل نمیکردید

    • بدون نام

      بستنی نمیدی جات مثل اینکه خیلی گرمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج