۸۴۹۰۷۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

«عملیات پوگبا» تازه‌ترین دستور کار در برنابئو

باشگاه رئال مادرید در آستانه جذب «ادن هازارد» هافبک تیم چلسی، توجه خود را برای کشاندن «پل پوگبا» ستاره فرانسوی منچستریونایتد به برنابئو معطوف کرد و نام آن را «عملیات پوگبا» گذاشت.

ایرنا: باشگاه رئال مادرید در آستانه جذب «ادن هازارد» هافبک تیم چلسی، توجه خود را برای کشاندن «پل پوگبا» ستاره فرانسوی منچستریونایتد به برنابئو معطوف کرد و نام آن را «عملیات پوگبا» گذاشت.

روزنامه مارکای اسپانیا روز یکشنبه نوشت: پوگبا گزینه مور نظر رئالی ها برای تقویت خط هافبک خودشان است اما با توجه به گرانقیمت بودن وی در بازار نقل و انتقالات و عملکرد قابل قبولش در اولدترافورد، به نظر نشاندن امضای مرد فرانسوی پای قرارداد به مراتب کار سخت تری از متقاعد کردن هازارد است.

با این وجود، اگرچه غول های لیگ برتر جزیره از تمایل پوگبا برای رفتن به مادرید آگاهند اما هر چه در توان دارند را برای نگه داشتن فوق ستاره خود به کار خواهند گرفت که از جمله آنها می توان به پیشنهاد تمدید قرارداد جدید اشاره کرد که یونایتدها روی میز مدیر برنامه سرشناس ستاره ۲۶ ساله خود یعنی «ماینو رایولا» قرار داده اند؛ علاوه بر این پیامی که باشگاه محض اطلاع خریداران احتمالی منتشر کرده حاکی از «فروشی نبودن» پوگبا است.

«عملیات پوگبا» تازه‌ترین دستور کار در برنابئو

در مادرید اما، بالانشینان در برنابئو با آرامش و امیدواری منتظرند تا رایولا و پوگبا با اعمال فشار بر یونایتد شرایط این انتقال را تسهیل کنند. البته بی شک آنها می دانند که برای استفاده از خدمات طعمه خود در مادرید باید دست کم 120 میلیون یورو پیاده شوند.

سفیدپوشان برای تحقق خواسته «زین الدین زیدان» سرمربی تازه وارد خود مبنی بر جذب پوگبا هر کاری که بتوانند انجام می دهند اما نه به هر قیمتی.

این در حالی است که تمایل زیدان این است که برای برپایی تور تابستانی خود با تمام خریدها و اهداف مدنظرش راهی آمریکا شود اما در عین حال این ترس نیز در وجود او رخنه کرده است که مبادا عملیات پوگبا به بن بست بخورد.

یونایتدها به هیچ عنوان تمایلی برای فروش پوگبا ندارند و بدون جذب ستاره ای در حد و اندازه های وی هرگز تن به چنین معامله ای نخواهند داد ضمن اینکه «آندر هررا» نیز در آینده ای نه چندان دور از شیاطین سرخ جدا خواهد شد و بنابراین «اوله گانر سولسشر» پیش از هر گونه توافقی بر سر انتقال پوگبا در جستجوی تقویت خط هافبک خود و جانشینی مهره های رفتنی خواهد بود.

علاوه بر این، زیدان هفته گذشته در مصاحبه ای اظهار داشت: واقعا پوگبا را دوست دارم و به شخصه او را می شناسم؛ او بازیکن متفاوتی است و به تیمش کمک های زیادی می کند؛ بازیکنان معدودی هستند که قادرند تا این اندازه در خدمت تیم باشند؛ او راه و رسم دفاع و حمله کردن را به خوبی می داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا اینو بخرش اما یک مهاجم تمام کننده لازم داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج