۸۴۹۱۳۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 19 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما به طور ذاتی شخصی هوشیار، با وقار، با صداقت، جسور و منحصر بفرد هستید. شما با جذابیت فوق العاده ای که دارید به راحتی دیگران را به سوی خود جذب می کنید. شما از رویارویی با چالش های مختلف لذت می برید و به بهترین شکل ممکن به مبارزه با موانع و مشکلات می روید. شما باید سعی کنید ویژگی های اخلاقی منفی خود از جمله بی صبری، گستاخی و دمدمی مزاجی خود را کنار بگذارید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما سال بدی نخواهد بود اما باید بیشتر از همیشه مواظب تصادفات و اتفاقات غیر مترقبه باشید. شاید در ماه های آغازین سال با برخی بیماری های جزئی از قبیل سرماخوردگی و دندان درد مواجه شود، اما بقیه ی روزهای سال را با کمی دقت و مراقبت به بهترین شکل ممکن خواهید گذراند. اگر کسب و کار مستقلی دارید امسال از لحاظ اقتصادی برای شما به آن خوبی که خودتان انتظار دارید نخواهد بود و دوره های نسبتا طولانی رکود را تجربه خواهید کرد، اما اگر ولخرجی نکنید و حواستان به وضعیت مالی تان باشد با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد و مجبور به تحمل سختی نخواهید بود. تا جای ممکن از پول قرض دادن و قرض گرفتن خودداری کنید. از لحاظ حرفه ای امسال برای شما سال فوق العاده ای خواهد بود و به ویژه خانم های متولد امروز ترفیع رتبه و افزایش حقوق قابل توجهی خواهند داشت. شما خیلی بیشتر از آنچه انتظار دارید تشویق خواهید شد و پاداش خواهید گرفت. اگر متآهل هستید امسال سال شکوفایی روابط عاطفی شما خواهد بود و اگر هنوز مجرد هستید امسال به تنهایی تان پایان خواهد داد. خرداد، مرداد، مهر و اسفند بهترین ماه های سال خواهند داد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز قبل از شروع هر مکالمه ی مهمی خوب فکر کنید. هر چقدر که وقت لازم دارید به خودتان بدهید و حرف هایتان را با دقت انتخاب کنید زیرا اگر بدون فکر کردن حرفی بزنید احتمال اینکه بحث ناخوشایندی پیش بیاید بسیار زیاد خواهد بود. مکالماتی که در ساعات پایانی روز دارید خیلی بهتر از مکالماتی که در هنگام صبح دارید پیش خواهند رفت، مخصوصا اگر برای فکر کردن به خودتان زمان داده باشید. امروز در خانه و بین اعضای خانواده بحث هایی پیش خواهند آمد که هر چند تکراری و خسته کننده به نظر می رسند، به رسیدگی فوری و جدی نیاز دارند. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و مدیریت اوضاع را در دست بگیرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز شخصیت منحصر بفرد شما گرمای خاصی به مکالماتی که دارید خواهد بخشید و بدون آنکه لازم باشد نقش بازی کنید برای خود واقعیتان مورد تعریف و تمجید قرار خواهید گرفت. جذابیتی که در اصالت بی ریای شما نهفته است خیلی بیشتر از آنچه خودتان فکر می کنید دیگران را مجذوب شما می کند. امروز یکی از دوستان و اطرافیانتان نیاز دارد که شما در کنارش باشید، او نیازی ندارد که برایش کاری انجام دهید، همین که احساس کند شما را در کنار خود دارد برای او کافی خواهد بود. این کار همچنین باعث بالا رفتن اعتماد به نفس خودتان نیز خواهد شد. اگر به اندازه ی کافی برای این کار وقت دارید حمایت خود را از او دریغ نکنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز احساس نارضایتی از وضعیت فعلیتان به شما انگیزه ی تازه ای داده است تا تکانی به خودتان داده و از این رکود و بی تحرکی نجات پیدا کنید. اگر هدفتان را مشخص کرده باشید پیدا کردن مسیر درست زیاد طول نخواهد کشید، شاید در ابتدا کمی معطل شوید و حتی با برخی موانع و سختی ها مواجه شوید، اما همین که قدم های آغازین را بردارید ادامه ی مسیر برایتان هموار خواد شد. اجازه ندهید نقاط مبهمی که پیش رویتان قرار گرفته اند شما را از ادامه ی راه باز دارند. روی دانسته هایتان و آنچه خیالتان از بابت آن راحت است تمرکز کنید و مطمئن باشید که در طول مسیر راه حلی برای رفع این ابهامات پیدا خواهید کرد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز درخواست های عجیب و غریب و شاید غیر منطقی برخی از اطرافیانتان شما را به تعجب واداشته است و نمی توانید درک کنید که چطور چنین انتظاراتی از شما دارند. شما با بلوغ ذاتی و رفتار مسئولانه ای که دارید می توانید کارها و وظایف خود را به خوبی به انجام برسانید و همزمان هر جایی که امید و انرژی مثبت در دنیای اطرافتان وجود داشته باشد آن را جذب خواهید کرد. همین ویژگی های شما باعث می شوند که بتوانید خیلی خوب با دیگران کنار بیایید و حتی بی آنکه مایه ی ناراحتی عزیزانتان شوید از انجام خواسته های غیر منطقی آنها خودداری کنید. یادتان باشد که عشق و مهربانی تنها ثروتی است که هر چقدر از آن ببخشید بیشتر می شود.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز از لحظه ای که چشم هایتان را باز می کنید ذهنتان درگیر رسیدن به هدفی است که برای روزتان مشخص کرده اید، شاید حتی از همین یک روز فراتر رفته و به دنبال دست یابی هر چه سریعتر به یکی از اهداف بلند مدتتان باشید. شما آماده اید تا با سرعت تمام به سوی مقصد خود بدوید و در طول مسیر با هر چالشی که سر راهتان قرار بگیرد با قدرت و شجاعت روبرو شوید. شما از آن دسته آدم هایی هستید که وقتی چشم خود را به یک هدف می دوزند تا وقتی به آن دست پیدا نکرده اند دست از تلاش برنخواهند داشت. امروز بعدازظهر حضور در یک مهمانی یا فعالیت اجتماعی به شما این فرصت را خواهد داد تا با دوستان خود در مورد برنامه هایی که برای آینده دارید مشورت کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز چالش هایی پیش روی شما قرار گرفته اند که در نگاه اول رویارویی با آنها به نظرتان بسیار دشوار خواهد آمد. به جای اینکه تسلیم شوید بهتر است فکرتان را به کار بیندازید و به موقعیت های مشابهی که در گذشته برایتان پیش آمده اند و راه حل هایی که برای آنها به کار گرفته اید خوب فکر کنید. اطلاعات قبلی شما برای مقابله با وضعیت فعلی نیز به کاران خواهند آمد، کافی است برخی جزئیات را با توجه به شرایط موجود تغییر دهید. خودتان را باور داشته باشید و خیالتان راحت باشد که مقصد همین نزدیکی هاست. امروز از صبح که ا خواب بیدار می شوید باید یک جمله را مدام با خودتان تکرار کنید: «از بحث کردن با نادان خودداری کن!»

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید باورتان نمی شود که گذشت تنها یک روز بتواند چنین تغییر بزرگی در اوضاع ایجاد کند. اوضاع از دیشب که شما به تخت خوابتان رفتید تا صبح که چشم هایتان را باز کرده اید به میزان قابل توجهی تغییر یافته است. اطلاعات جدیدی در اختیار شما قرار گرفته اند و امکاناتی برایتان فراهم شده اند که اگر از آنها به درستی استفاده کنید می توانید برنامه هایی که برای مدت ها تصمیم داشته اید عملی کنید را همین امروز و تنها در عرض یک روز به انجام برسانید. آینده و موفقیت شما را به سمت خود فرا می خواند و هیچ بهانه ای برای تعلیل ندارید، پس از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز شیطنت شما گل کرده است و برای ماجراجویی های خود دنبال یک شریک جرم می گردید. یکی از دوستان نزدیک و عزیزانتان خیلی راحت و تنها با کمی شوخی و سر به سر او گذاشتن با شما همراه خواهد شد. شیطنت های شما معمولا برای کسی ضرری ندارند، اما در چنین روزی بهتر است حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب باشید با حرف ها و کارهایتان کسی را از خودتان آزرده نکنید. یک نفر از اطرافیانتان که شخص بسیار حساسی است ممکن است از حرف ها و کارهای شما ناراحت شود، به جای اینکه خودتان را توجیه کنید بهتر است از او عذرخواهی کنید. همه مجبور نیستند به شوخی های شما بخندند!

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز شما مجبور خواهید بود برخی کارهای اداری مرتبط با مسائل مادی را به انجام برسانید. احتمالا پای یک معامله، دریافت کمیسیون و یا یک امتیاز غیر منتظره در میان باشد. شاید مسیری که به دریافت این پول ختم می شود کمی ناهموار باشد و مشکلاتی سر راهتان وجود داشته باشند، اما این اتفاق هر چه که باشد و این پول از هر جایی که بخواهد به دست شما برسد برای شما بسیار خوشحال کننده خواهد بود و می توانید با صبوری به انتظار دریافت آن بنشینید. بد نیست این موفقیت را همراه با شخصی که دوست دارید جشن بگیرید، پس تا دیر نشده یک میز در رستوران مورد علاقه تان رزرو کنید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما آنقدر در رابطه با اتفاقاتی که در پیش هستند هیجان زده هستید که تمام نقشه های قبلی خود را فراموش کرده اید. مشکلی که در میان است تأثیراتی است که این بی توجهی شما نسبت به برنامه های قبلیتان روی اطرافیانتان می تواند داشته باشد. تغییر جهت ناگهانی شما ممکن است برای دیگران ایجاد مشکل کند و آنها را در موقعیت دشواری قرار دهد. قبل از هر کاری روی تأثیراتی که تصمیماتتان روی خودتان و دیگران خواهند داشت خوب فکر کنید و کاری انجام ندهید که بعدا باعث پشیمانیتان شود. امروز مطالعه و تحقیق در مورد موضوعاتی از قبیل فلسفه، معنویات و امثالهم برای شما اصلا راحت نخواهد بود. بهتر است این کار را برای روز دیگری بگذارید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است مجبور شوید در یک فعالیت گروهی شرکت کنید که حول موضوع خاصی می چرخد. در حین انجام این کارها با شخص منحصربفردی آشنا خواهید شد که صحبت با او ذهن شما را به خود درگیر کرده و باعث خواهد شد ایده های بسیار خوبی به ذهنتان برسد. امروز دچار دوگانگی هایی شده اید که شاید کنار آمدن با آنها برایتان دشوار باشد، از طرفی کارها و برنامه های روزانه تان به نظر خیلی دارند خوب پیش می روند، ولی از طرفی دیگر هم احساس می کنید که باید برای تعهدات و اعتقادات خودتان نیز وقت گذاشته و به آنها نیز رسیدگی کنید. لزومی ندارد که به نفع یکی بیخیال دیگری شوید، پس بین آنها تعادل برقرار کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای بسیار واضح و زیبایی که شب گذشته دیده اید ذهن شما را به خود درگیر کرده و چشمتان را به روی فرصت هایی که در اختیار دارید باز خواهند کرد. شما باید خلاقیت خود را به کار بگیرید و از این فرصت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این فرصت ها پیش از این هم وجود داشته اند، اما شما برای مدتی طولانی آنها را نادیده گرفته بودید. امروز از صمیم قلب دوست دارید تمام روابط خود با دیگران را مورد بررسی قرار داده و با هر کسی که مشکلی دارید آن را حل کنید، ولی بد نیست اول به این فکر کنید که آیا این رابطه اصلا برای شما اهمیتی دارد و به ادامه آن نیاز هست؟

فال روزانه ۱۹/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج