۸۴۹۱۴۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فاطمی: استقلال همیشه از گروه صعود کرده است

امشب دو نماینده کشورمان باید از هفته سوم لیگ قهرمانان به مصاف حریفان خود بروند.

فرهیختگان: امشب دو نماینده کشورمان باید از هفته سوم لیگ قهرمانان به مصاف حریفان خود بروند. استقلال بعد از کسب یک امتیاز از دو بازی قبلی خود از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف الهلال عربستان در دوحه می‌رود و ذوب‌آهن با کسب ۴ امتیاز از دو دیدار گذشته از ساعت ۲۰:۱۰ در امارات میهمان الوصل خواهد بود.

این دو دیدار درحالی امشب برگزار می‌شود که استقلال برای بقا در گروهش چاره‌ای جز بردن الهلال ندارد و ذوب‌آهن هم درصورت اخذ ۳ امتیاز مسابقه به صدر گروه تکیه می‌زند. برای بررسی وضعیت دو نماینده کشورمان در بازی‌های امشب سراغ بازیکن اسبق این دو تیم رفتیم. در ادامه گفت‌وگو با فراز فاطمی را می‌خوانید.

استقلال سال جدید را خوب شروع نکرد و امشب با شرایط بحرانی به مصاف الهلال می‌رود. ارزیابی‌تان از این دیدار چیست؟

دربی و اتفاقاتی که حین بازی و پس از آن افتاد، برای تیم حاشیه ایجاد کرد و از شرایط آرمانی‌ای که در اسفندماه داشتند، آنها را دور و دچار بحران کرد که البته باید کادرفنی و تیم مدیریتی استقلال هرچه سریع‌تر این حواشی را از تیم جمع کنند اما به هرحال استقلال در آسیا همیشه از گروهش صعود کرده است.

درست است این تیم با حریف قدرتمندی مثل الهلال بازی دارد اما استقلال باشگاه بزرگی در آسیاست. اگر در بازی امشب نتیجه لازم را بگیرد، می‌تواند با روحیه مناسب هم به لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان برگردد. اگر امشب ببازد، کار برای صعود سخت خواهد شد.

پس از دربی و اتفاقاتی که در آن بازی رخ داد، هجمه‌ای علیه مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی به راه افتاد و هواداران این دو بازیکن را مقصر باخت در دربی و ناکامی در رسیدن به صدر جدول می‌دانستند. نظر شما در این رابطه چیست؟

مهدی رحمتی زحمات زیادی در این سال‌ها برای استقلال کشیده است. با توجه به تجربه‌ای که او دارد مثل مربی داخلی می‌ماند که می‌تواند به تیم کمک کند. اگر رحمتی در زمین دخالتی هم کرده، قطعا برای موفقیت تیم این کار را انجام داده یا شفر از او خواسته است. با توجه به شناختی که از رحمتی دارم می‌دانم او کاری را سرخود انجام نمی‌دهد. درخصوص فرشید اسماعیلی هم بالاخره انسان جایزالخطاست و او در یک لحظه یک تصمیم احساسی‌ گرفت. او اشتباه کرده اما نباید به فکر نابودی‌اش باشیم.

این تیم پس از بازگشت از قطر باید به مصاف مدعی لیگ، یعنی سپاهان برود. تیم شفر مقابل مدعیان این فصل نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند. چقدر برای استقلال در این بازی شانس قائل هستید؟

سپاهان تیم قدرتمندی است. تیمی که امیر قلعه‌نویی مربی آن است و سال‌ها در استقلال هم مربیگری کرده است. بازی خیلی سختی است؛ به دلیل اینکه هر دو تیم شانس قهرمانی دارند. شرایط خوب تیم‌ها در آن بازی تعیین‌کننده تیم پیروز میدان است.

کمی هم درخصوص ذوب‌آهن صحبت کنیم. شرایط این تیم در لیگ قهرمانان نسبت به استقلال و حتی پرسپولیسی که فرداشب بازی دارد، بهتر است. نظرتان درمورد بازی امشب ذوب‌آهن و الوصل امارات چیست؟

ذوب‌آهن پس از صعودی که در پلی‌آف این رقابت‌ها داشت و توانست کامبک بزند، در مرحله گروهی هم در دو دیدار گذشته خوب نتیجه گرفته و مقابل النصر عربستان هم توانست یک کامبک دیگر بزند. در لیگ برتر هم نسبت به اول فصل که منصوریان آمده بود، شرایط بهتری این تیم دارد. ذوب‌آهن در بهترین شرایط به مصاف الوصل می‌رود و می‌تواند با دست پر به اصفهان برگردد.

تجربه منصوریان در آسیا به کمک ذوب‌آهن آمده و برای تیمی که برای درخشش آن شانس کمتری قائل بودند حالا شانس صعودش از دیگر نمایندگان ما بیشتر است!

بله. منصوریان با تیم‌های نفت تهران و استقلال در آسیا حضور داشته و با تجربه بالا در ذوب‌آهن هم عملکرد خوبی داشته و تیم او یکی از شانس‌های صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است.

ارسلان مطهری جزء خوب‌های تیم منصوریان در بازی‌های اخیر بوده؛ بازیکنی که دوباره در ذوب‌آهن احیا شد. نظرتان درباره این بازیکن چیست؟

مطهری آمادگی خیلی خوبی دارد و گل‌های حساسی برای ذوب‌آهن زده است. منصوریان در نفت تهران هم مربی مطهری بوده و این مساله به بازیکن می‌تواند کمک کند تا زودتر با تیم اخت پیدا کند. مطهری می‌تواند روند گلزنی‌اش را مقابل الوصل هم ادامه بدهد چون در بهترین شرایط فوتبالی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه هر شکستی بحرانه چرا چرت و پرت میگی خوب یه بازی یا یکی برنده میشه یا مساویه

    • بدون نام

      بله

    • بدون نام

      دست برداربه قول قعله نوعی.....رحمتی هرچه باخت بد.بوده مقعصر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج