۸۴۹۱۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حسن‌زاده: استقلال به بازی مرگ و زندگی رسید

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: پیروزی مقابل الهلال می‌تواند حاشیه‌های استقلال را از بین ببرد و شکست در این دیدار بر حاشیه‌ها اضافه می‌کند.

خبرگزاری مهر: رضا حسن زاده در خصوص دیدار استقلال مقابل الهلال اظهار داشت: معتقدم این بازی برای آبی پوشان مرگ و زندگی است. نه فقط در آسیا، بلکه سرنوشت این تیم در لیگ برتر و حتی سرنوشت خیلی‌های دیگر مربوط به این تیم در گروی این بازی است.

وی اضافه کرد: تبعات شکست دربی همچنان گریبان استقلال را گرفته است که یکی از این تبعات مساوی خانگی برابر سایپا بود. حالا این تیم باید با شرایط روحی نه خیلی مناسب به دیدار الهلالی برود که در بهترین فرم خود قرار دارد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: البته اینها به این معنا نیست که حتماً الهلال برنده این بازی است. چون استقلال هم تیم بزرگی است و بارها توانسته در چنین شرایطی هم پیروز شود.

حسن زاده در ادامه بیان داشت: بعنوان مثال در سال ۷۷ که خود من در تیم بازی می‌کردم با شرایطی سخت‌تر از شرایط کنونی و با تعداد زیادی بازیکن جوان و کم تجربه باید با الهلالی بازی می‌کردیم که حتی شاید از الان شرایطش بهتر بود. خیلی‌ها فکر می‌کردند ما آن بازی را با گل‌های زیاد می‌بازیم، اما در حالی که بیشتر از یک نیمه ده نفره بازی کردیم الهلال را ۲ بر یک شکست دادیم.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: پشت پرده آن بازی و آنچه که باعث شد ما برنده بازی شویم، اتحاد و رفاقتی بود که بین بچه‌ها حاکم بود و صداقتی بود که حجازی با ما و با همه داشت. مرحوم حجازی با همه رو راست بود و عامل رفاقت بین بازیکنان تیم بود.

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: ما پیروزی‌ها و شکست‌های زیادی را در زمان مرحوم حجازی تجربه کردیم. او نه هیچگاه از پیروزی‌ها مغرور شد و نه هرگز شکست‌ها را گردن دیگران و به خصوص بازیکنان می‌انداخت. اتفاقاً برعکس. یعنی هرگاه تیم شکست می‌خورد ناصر خان مسئولیت آن را می‌پذیرفت تا فشار از روی بازیکنان برداشته شود. یکی از رازهای ماندگاری حجازی در تاریخ باشگاه استقلال همین است.

حسن زاده در ادامه گفت: در آن دوره بزرگ‌تر و کوچک‌تری در تیم معنی داشت. بزرگترها واقعاً بزرگ‌تر بودند و کوچکترها هم جایگاه خود را می‌دانستند. مربی هم در کنار صداقت و رفاقتی که با بچه‌ها داشت، آنقدر قاطع بود که هیچ بازیکنی حتی بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار جرأت نمی‌کردند خلاف خواسته او عمل کنند. در همان بازی با الهلال من دقیقه ۴۳ اخراج شدم و در رختکن از بچه‌ها خواستم تا به خاطر من هم که شده پیروز شوند. آن روز هر کدام از بازیکنان ما به اندازه ۳ نفر دویدند و تلاش کردند تا الهلال را شکست دهیم.

حسن زاده که سابقه حضور در ۳ فینال قهرمانی آسیا و یک قهرمانی با استقلال در آسیا را دارد، در خاتمه تصریح کرد: همه اینها را گفتم تا امید هواداران برای این بازی همچنان زنده بماند. امیدوارم در پایان این بازی همه هواداران استقلال خوشحال باشند و اتفاقاتی بیفتد که منجر به جمع شدن حواشی این تیم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج