جاباما
۸۴۹۱۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چینی: شفر باید بهترین تصمیم را بگیرد

مربی سابق استقلال گفت: شفر باید حواسش را حسابی جمع کند و بهترین ترکیب ممکن را از داشته‌هایش انتخاب کرده و مقابل الهلال به میدان بفرستد.

خبرگزاری مهر: علی چینی ظهار داشت: قبل از هر چیز به عنوان یک استقلالی امیدوارم آبی پوشان هم در این بازی بزرگ برنده شوند تا به طور کامل از این بحرانی که در آن قرار گرفتند خارج شوند. امیدوارم مردان بزرگی که در هیأت مدیره استقلال حضور دارند همه تلاش شأن را کرده باشند تا قبل از این بازی بزرگ، تمرکز و آرامش به استقلال باز گردد.

وی اضافه کرد: الهلال تیم کوچکی نیست و آنها هم مثل استقلال در آسیا پر آوازه هستند. استقلال و الهلال روی هم چهار بار قهرمان آسیا شدند و هر دو از غول‌های فوتبال در غرب آسیا هستند.

مربی سابق آبی پوشان گفت: شفر باید همه تلاشش را بکند تا حتماً از این بازی امتیاز بگیرد. گرفتن یک امتیاز بهتر از نگرفتن امتیاز است. اگر شد هر ۳ امتیاز بازی را بگیرند که چه بهتر، اگر نشد باید لااقل یک امتیاز را بگیرند. چون همین یک امتیاز ممکن است روز آخر به کمک تیم بیاید.

چینی تاکید کرد: انتخاب ترکیب و حتی تعویض‌های استقلال در یکی دو بازی اخیر قابل نقد بود و شفر باید سعی کند اشتباهاتی که در دو بازی گذشته انجام را در این بازی از بین برده و یا به حداقل برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج