جاباما
۸۴۹۲۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راهکار پرسپولیس برای راضی کردن برانکو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام پیگیری جدی این باشگاه برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: هنوز سرمربی تیم برای بررسی پرونده امید عالیشاه چیزی را به باشگاه اعلام نکرده است.

خبرگزاری مهر: ایرج عرب در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی حساس این تیم با الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه اولین جلسه هیأت مدیره پرسپولیس برگزار شد تا اعضا برای همگرایی بیشتر در جهت اهداف باشگاه تلاش‌های خود را به کار گیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: پس از بردی که در دربی مقابل استقلال تهران کسب کردیم شرایط روحی بازیکنان تیم هم بسیار مطلوب است. خوشبختانه در بازی با پیکان هم با شایستگی به پیروزی رسیدیم تا حالا تمام تمرکز مجموعه تیم معطوف به بازی با الاهلی شود. فکر می‌کنم بتوانیم با روحیه‌ای که در تیم می‌بینم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی درباره برخورد انضباطی برانکو ایوانکوویچ با امید عالیشاه به دلیل مصاحبه اخیرش که منجر به غیبت این بازیکن در بازی با الاهلی عربستان شده است نیز توضیح داد و گفت: این مسائل درون تیمی است. قرار نیست چنین اتفاقاتی را از روند مشخص خود خارج کنیم و دنبال حاشیه جدید باشیم.

ایرج عرب ادامه داد: آقای برانکو تصمیم اولیه خود را گرفته‌اند. سرمربی تیم هستند و در حیطه اختیارات فنی خودشان اقدامات لازم را انجام داده و می‌دهند. برای اینکه باشگاه پرسپولیس بخواهد به این تخلف رسیدگی کند هنوز گزارشی از سرمربی محترم تیم دریافت نکرده‌ایم.

عرب درباره تأخیر در پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ نیز تصریح کرد: من بارها درباره این موضوع شفافیت به خرج داده‌ام. باز هم مواضع قبلی خودمان را تکرار می‌کنم. در وهله اول واقعاً خوشحالم مربی بزرگ و کار بلدی همچون برانکو در مجموعه پرسپولیس حضور دارد. او هرگز مشکلات را به هم ربط نمی‌دهد.

مدیرعامل سرخپوشان تهران خاطرنشان کرد: ما نیز واقعاً با صداقت رفتار می‌کنیم تا حداقل مجموعه تیم در جریان ریزترین مسائل هم قرار بگیرند. قصد داریم مطالبات برانکو را از محل درآمدهایی که از فیفا بابت حضور بازیکنان پرسپولیس در جام جهانی کسب کرده‌ایم در اختیار ایشان قرار دهیم.

ایرج عرب در پایان خاطرنشان کرد: صحبت‌های مفصل و کاملی هم با آقای تاج داشته‌ایم تا بتوانیم این کار را کنیم. به هر حال مشکلاتی برای ورود و خروج ارز در کشور وجود دارد که می‌خواهیم وارد این بحث نشویم تا بتوانیم پول کادر فنی را پرداخت کنیم. اگر نتوانیم در آینده نزدیک، این بدهی را پرداخت کنیم روش جدیدی را انتخاب خواهیم کرد تا بدهی خود به کادر فنی را به حداقل برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج