۸۴۹۲۴۲
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سعید آقاخانی:‌ می‌گفتند نباید به تلویزیون برگردی

سعید آقاخانی با بیان اینکه تهران دیگر بافت زیبایی ندارد و از لحاظ قصه به تکرار رسیده است، گفت: دوست داشتم لوکیشن کردستان را برای کار انتخاب کنم.چراکه علاوه بر بکر بودن منطقه، کار کردن با آدم‌های ساده آنجا نیز، فضاسازی بهتری را برای ما فراهم می‌کرد.

ایلنا: سعید آقاخانی با بیان اینکه تهران دیگر بافت زیبایی ندارد و از لحاظ قصه به تکرار رسیده است، گفت: دوست داشتم لوکیشن کردستان را برای کار انتخاب کنم.چراکه علاوه بر بکر بودن منطقه، کار کردن با آدم‌های ساده آنجا نیز، فضاسازی بهتری را برای ما فراهم می‌کرد.

سعید آقاخانی:‌ می‌گفتند نباید به تلویزیون برگردی

سعید آقاخانی (کارگردان و بازیگر سریال نون.خ) در پاسخ به این پرسش که باتوجه به معرفی خطه کردستان در این سریال که می‌تواند سبب ازدیاد سفرهای مردم به این منطقه شود، چقدر نشان دادن جاذبه‌های اقلیمی و گردشگری نقاط مختلف ایران دغدغه شخصی شما بوده است، گفت: از ابتدا به این موضوع فکر کردم و برایم از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. چراکه احساس می‌کنم همه چیز تهران لو رفته و دیگر خیلی بافت زیبایی ندارد.

وی افزود: در حال حاضر نماد شهر تهران، یک برج بتونی ۳۰۰، ۴۰۰ متری شده و قصه‌پردازی در آن خیلی سخت شده و به تکرار رسیده است. به همین دلیل در کار قبلی هم به سراغ ساخت سریالی در مشهد رفتم و حال نیز خودم دوست داشتم این لوکیشن را برای کار انتخاب کنم. چراکه علاوه بر بکر بودن منطقه کار کردن با آدم‌های ساده آنجا نیز، فضاسازی بهتری را برای ما فراهم می‌کرد.

این بازیگر در ادامه درباره ایفای نقش در تلویزیون که بعد از مدت‌ها با سریالی به کارگردانی خودش اتفاق افتاده است، بیان کرد: اولین بار بود که در کار خودم بازی می‌کردم. به طور کلی باید بگویم که حرفه بازیگری به این صورت نیست که خودتان طراحی کنید و برای بازی تصمیم بگیرید. اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود، قطعا در آثار کارگردانان دیگر تلویزیون هم بازی خواهم کرد ولی اگر با پیشنهاد خوبی مواجه نباشم، نمی‌پذیرم.

وی همچنین درباره باورپذیر بودن شخصیت نورالدین خانزاده در مجموعه نون.خ و دیگر کاراکترهایی که تا به حال آنها را بازی کرده توضیح داد: همه بازیگرها تلاش می‌کنند که در واقع به آن کاراکتری که قرار است بازی کنند، نزدیک شوند. معمولا وقتی کار ۱۵ قسمت است، کم‌کم نقش بهتر می‌شود و جا می‌افتد. به نوعی باورپذیر بودن نقش بیشتر به تجربه بازیگر مربوط می‌شود و نمی‌توانم بگویم که این کار فرمولی دارد که براساس آن اگر انجام شود، نقش باورپذیر خواهد شد. درباره بازیگری خیلی چیزها هست ولی برای من بیشتر تجربه کارهایی که در این مدت انجام دادم، کمک‌کننده بوده است.

آقاخانی در پاسخ به این پرسش که با توجه به موفقیت در ایفای نقش در دو ژانر کمدی و درام، به عنوان بازیگر ترجیح می‌دهد که در کدام ژانر بیشتر فعالیت کند، گفت: به شخصه اگر نقش خوبی به من پیشنهاد شود، ژانر آن برایم تفاوتی نمی‌کند. خیلی از دوستان به من می‌گفتند حال که در سینما کار می‌کنی، نباید به تلویزیون برگردی، ولی به واقع برای من خیلی مهم نبود. مهم این بود که این نقش را دوست داشتم و فکر می‌کردم که می‌توانم با آن مردم را سرگرم کنم.

وی همچنین در پاسخ به صحبت‌هایی که درباره شباهت فرمی مجموعه نون.خ با پایتخت مطرح می‌شود، اظهار کرد: شاید به این خاطر که لهجه در کار استفاده شده این تصور به وجود آمده است. ولی این دو مجموعه هیچ ارتباطی به هم ندارند.

این کارگردان در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که آیا پایان‌بندی سریال از این جهت باز گذاشته شده تا زمینه‌ای برای آغاز سری دوم این مجموعه باشد، گفت: ما برای اینکه پایان خوبی را برای سریال انتخاب کنیم به این صورت عمل کردیم ولی پایان قصه باز بوده و ظرفیت ۱۰۰ قسمت دیگر هم برای این مجموعه وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب آقاخانی رامن‌خیلی دوست دارم.آدم صادق وسلامتی هستند

      پاسخ ها

      • صادقی

        احسنت بر این بازیگر وعرض خسته نباشید می گویم به بازیگران این مجموعه

    • farhadzand

      چاکر ن.خ .
      ای کاش همه الف ن ب د س ها.....
      مثل تو بفکر مردم وپول مردم بودند
      خدا قوت مشتی

    • بدون نام

      شما بهترینیی

    • بدون نام

      عالی بازی کردی .ممنون

    • shohrehandy

      اقاخانی واقعا اقاست مثل عادل فردوسی پور دوسش داریم

    • بدون نام

      تشکر از آقای سید آقاخانی با کارخوبش
      توخدا مردم شاد کنید
      همیشه در کنار خانواده محترمت سلامت باشی

    • بدون نام

      تشکر از آقای سید آقاخانی با کارخوبش
      توخدا مردم شاد کنید
      همیشه در کنار خانواده محترمت سلامت باشی

    • گودی

      دم جناب آقا خانی ، سیروس میمنت ، سروش صحت ، مجید صالحی ، رضا عطاران گرم ... خیلی خاطرات خوبی باهاشون داریم ! همچنین خشایار الوند که زود رفت و برادران بی رقیب قاسم خانی

    • P-A

      سریال خیلی عالی بود، انشاءالله از این نوع سریال ها که علاوه بر جنبه سرگرمی و طنز آن باعث شناخت بیشتر مردم مناطق ایران از همدیگر و همبستگی ملی می‌شود بیشتر ببینم. دستتان درد نکند

    • شاپور

      سریال نون خ بسیارجذاب ودلنشین بودودست آقاخانی دردنکنه که توتعطیلات عیدباغصه های زیادی که درارتباط باتورم وگرانی های سرسام آور و هموطنان سیل زده داشتیم،دلمان راشادکردوخنده برلبهایمان نشاند.من همه قسمتهاش رونگاه کردم تشکرمیکنم ازآقاخانی وکلیه عوامل سریال نون خ وبرای تک تکشون آرزوی سلامتی وخیر دارم.همتون رو دوست دارم خدانگهدارتان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج