۸۴۹۲۶۳
۱۱ نظر
۵۰۴۶
۱۱ نظر
۵۰۴۶
پ

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

اکسسوری یکی از مهمترین بخش‌های استایل شماست، از این رو نباید آن را نادیده بگیرید. در واقع شما می‌توانید به کمک اکسسوری ها، زیبایی ظاهرتان را تکمیل کنید. اما چه اکسسوری برای شما مناسب است. هر فصل مد‌های مخصوص به خود را دارد که بهار ۲۰۱۹ نیز از آن مستثنی نیست.

برترین ها: اکسسوری یکی از مهمترین بخش‌های استایل شماست، از این رو نباید آن را نادیده بگیرید. در واقع شما می‌توانید به کمک اکسسوری ها، زیبایی ظاهرتان را تکمیل کنید. اما چه اکسسوری برای شما مناسب است. هر فصل مد‌های مخصوص به خود را دارد که بهار ۲۰۱۹ نیز از آن مستثنی نیست. برترین برند‌های جهان به تازگی از اکسسوری‌های بهاره ۲۰۱۹ رونمایی کردند. اگر دوست دارید که با جدیدترین اکسسوری‌های بهاره برای خانم‌ها آشنا شوید و مطابق مد روز پیش روید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

گردنبند چند لایه

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

یکی از مد‌های بهار ۲۰۱۹ گردنبند‌های چند لایه است. بدین ترتیب شما می‌توانید از گردبند‌هایی که بلند و چند لایه هستند استفاده کنید یا این که خودتان چند گردنبند را با هم بیاندازید. در این صورت، اولین چیزی که در ظاهر شما به چشم می‌آید، گردنبندتان است. از آنجا که این مدل گردنبند‌ها شلوغ و توی چشم هستند، بهتر است که لباس تان را ساده انتخاب کنید تا خیلی شلوغی آن توی ذوق نزند.

گوشواره‌های منگوله دار

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

یکی از مدل اکسسوری‌های پرطرفداری که از سال گذشته ترند شد و هنوز هم هواداران خود را دارد، زیورآلات منگوله دار است. گوشواره، گردنبند و دستبند‌های که منگوله‌هایی رنگی از آن آویزان است، می‌تواند بسیار در ظاهر شما جلب توجه کند. از آنجایی که این ترند کمی اسپورت و غیر رسمی ست، بهتر است که آن را با لباس‌های کلاسیک و رسمی به تن نکنید. زیورآلات منگوله دار برای استایل اسپورت شما بهترین انتخاب خواهند بود.

دستبند‌های کاف

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

اگر نمی‌خواهید از گردنبند یا گوشواره استفاده کنید، می‌توانید با یک دستبند کاف پهن تمام چشم‌ها را به سمت خود جلب کنید. شما می‌توانید دستبند‌های کاف ساده یا طرحدار را در هر رنگی که می‌پسندید، از نقره‌ای گرفته تا طلایی و رز گلد، انتخاب کنید.

کیف‌های بافت

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

پارسال تابستان، کیف‌های حصیری روی مد بودند، اما در بهار و تابستان ۲۰۱۹ ما شاهد کیف‌های بافت از حصیری گرفته تا بافتنی و قلاب دوزی و غیره... هستیم. اگر شما هم هنر بافندگی دارید، از همین حالا دست به کار شوید. این مدل کیف در عین سبکی و راحتی، استایل متفاوتی نیز به شما خواهند داد.

زیورآلات طرح گل

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

تعجبی ندارد، طرح گل، چه در لباس باشد چه در زیورآلات، همیشه در فصلی، چون بهار تبدیل به ترند می‌شود. بهار ۲۰۱۹ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر به فروشگاه‌ها سری بزنید می‌بینید که گوشواره، گردنبند، گل سر و هر اکسسوری زنانه دیگری با طرح گل، روانه بازار شده اند. این مدل اکسسوری‌ها به استایل شما ظرافت و زنانگی خاصی می‌بخشند.

طرح‌های دریایی

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

اگر به طرح‌های گل علاقه‌ای ندارید، می‌توانید به سراغ طرح‌های دریایی که امسال مد شده اند، بروید. طرح هایی، چون صدف، گوش ماهی، مروارید یا حتی لنگر روی کیف، کفش و جواهرات زنانه خودنمایی می‌کنند. اگر می‌خواهید که استایلی متفاوت داشته باشید و در جمع بدرخشید، ما این طرح‌های دریایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هدبند

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

چند سالی ست که از هدبند‌ها خبری نبود، اما بهار امسال، بار دیگر شاهد این اکسسوری جذاب هستیم. یکی از خوبی‌های هدبند این است که می‌تواند مو‌های شما را مرتب و آراسته نشان دهد، حتی اگر در واقعیت چنین نباشد. شما می‌توانید با توجه به لباسی که به تن دارید، طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

پر

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

ما شاهد تزیین لباس‌ها با پر در سال ۲۰۱۸ بوده ایم، اما بهار امسال نه تنها لباس، بلکه اکسسوری‌های مختلفی از کیف و کفش گرفته تا دستبند و گردنبند‌هایی که با پر تزیین شده اند را نیز به مراتب می‌بینیم. اکسسوری‌های تزیین شده با پر ظرافت خاصی را به ظاهر شما می‌بخشند.

عینک آفتابی بزرگ

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

اگر چه طی سال‌های قبل عینک‌های کوچک و باریک مد شده بودند، اما امسال عینک‌های بزرگ جای آن‌ها را گرفتند. البته این مدل عینک به هر فرم صورتی نمی‌آید، از این رو بهتر است که قبل از خرید آن را روی صورت تان امتحان کنید و نظر دیگران را بپرسید. اگر به صورت تان نیامد، می‌توانید مدل دیگری را امتحان کنید.

عینک آفتابی مدل گربه‌ای

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

اگر عینک آفتابی بزرگ به صورت شما نمی‌آید، می‌توانید این مدل عینک را که سایز نرمالی دارد امتحان کنید. عینک‌های مدل گربه‌ای تقریبا به هر فرم صورتی می‌آیند. خوبی این مدل آن است که در طرح‌ها رنگ‌های هیجان انگیز طراحی شده و شما می‌توانید زیباترین مدل را به سلیقه خود امتحان کنید. عینک‌های رنگی انتخاب خوبی برای فصلی، چون بهار خواهند بود.

اکسسوری‌های عجیب

جدیدترین اکسسوری‌های زنانه، بهار ۲۰۱۹

یکی از مد‌های عجیب بهار ۲۰۱۹، اکسسوری‌هایی با طرح‌های عجیب و غریب هستند. به عنوان مثال شما قاشق، چنگال، گیره رخت و هر وسیله دیگری که به ذهن تان می‌رسد را ممکن است روی اکسسوری‌ها بیابید. اگر شخصیت شما به گونه‌ای ست که دوست دارید متفاوت از دیگران باشید و جلب توجه کنید، مطمئنا این مد را خواهید پسندید.

منبع: ۰plusstyle

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ک

      خوب که به تصاویرنگاه کنی ونگاه بی روح این مانکن هاروبه دقت نگاه کنی،احساس پوچ بودن به آدم دست میده!

      پاسخ ها

      • ر

        اره واقعا

      • سحر

        انگار بی جونن.

    • بدون نام

      فقط چنگال هر جا هم دعوا شد بدرد میخوره

    • بدون نام

      کلا هر چی غربتی هست رو مطرح کرده بودیدد

    • ایرانی

      وااای خدای من ازاین افتضاح تر مگه میشه!مگه داریــــم!!؟؟؟؟

    • بدون نام

      اینهانوعی برده های جنسی درخدمت شرکتها هستندکه هدفشون فقط مصرف گرایی درجامعه های هدف وتجارته!حتی درهمون کشورهایی که موادآرایشی میسازندخود شون استفاده نمی کنندو فقط صادرمیکنندبه مردم خاورمیانه که مقام اول درزمینه موادآرایشی روداره ازجمله ایران

    • بدون نام

      مانکنهانوعی برده های جنسی درخدمت شرکتها هستندکه هدفشون فقط مصرف گرایی درجامعه های هدف وتجارته!حتی درهمون کشورهایی که موادآرایشی میسازندخود شون استفاده نمی کنندو فقط صادرمیکنندبه مردم خاورمیانه که مقام اول دراین زمینه وموادآرایشی روداره ازجمله ایران

    • رضوان

      یکی از یکی بد تر و زشت تر!

    • bita rezaie

      خیلی خوشگلن

      پاسخ ها

      • bano

        واقعا به نظرت خوشکلن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج