۸۴۹۲۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کار دشوار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی باید در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان برود که سه امتیاز آن اهمیت بالایی برای شاگردان برانکو دارد.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس ایران قرار است فردا (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الاهلی عربستان برود. به دلیل اینکه حریف پرسپولیس از کشور عربستان است، این بازی طبق روال سال‌های گذشته در کشور ثالث و این بار در امارات برگزار می‌شود.

شاگردان برانکو تا اینجا تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و در رتبه چهارم گروه چهارم این رقابت‌ها قرار دارند. این در حالی است که پرسپولیس به عنوان فینالیست فصل گذشته این مسابقات پا به میدان گذاشته و نتایج این تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان دور از انتظار بوده است.

پرسپولیسی‌ها بدون شک بازی سختی با الاهلی خواهند داشت. حریف عربستانی اصلا دست و پا بسته نیست و همین موضوع می‌تواند شاگردان برانکو را به دردسر بیندازد. این در حالی است که پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی احتیاج زیادی دارد و باید دید برنامه‌های برانکو برای رویارویی با الاهلی چیست.

در صورتی که پرسپولیس در این بازی ۳ امتیاز کامل را کسب نکند کارش برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا با وجود ۳ بازی باقی مانده به اما و اگر کشیده می‌شود و این موضوع برای صدرنشین لیگ برتر ایران اصلا نکته قابل قبولی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج