۸۴۹۲۶۸
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

عمران‌زاده: ارنج استقلال در دربی اشتباه بود

حنیف عمران‌زاده یکی از بازیکنان متعصب استقلال در گذشته است که هنوز با دقت نتایج این تیم را دنبال می‌کند.

ایلنا: حنیف عمران‌زاده یکی از بازیکنان متعصب استقلال در گذشته است که هنوز با دقت نتایج این تیم را دنبال می‌کند. وی اعتقاد دارد که استقلال می‌توانست بازنده دربی نباشد اما اشتباهاتی در ترکیب تیم وجود داشت که منجر به این اتفاق شد.

* استقلال نتوانست در دربی 89 برنده از زمین خارج شود.

استقلال بدموقع باخت. ما می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. در ۲۰ دقیقه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم. بعد از ۲۰ دقیقه، یک لحظه ترسیدم؛ گفتم نکند ما حمله کنیم، آنها گل بزنند که همین اتفاق هم افتاد. مثل آن بازی که ما ۴ بر ۲ به آنها باختیم؛ ما حمله کردیم و آنها در ضدحمله به گل رسیدند. در آن بازی که پرسپولیس را که شرایط خوبی نداشت از بحران درآوردیم.

* با این نتایج قهرمانی استقلال هم از دست رفت.

ما نباید خودمان را گول بزنیم. جبران کردن اختلاف هم‌امتیازی در جدول آن هم در هفته‌های پایانی سخت است. البته این را هم باید قبول کنیم که فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

* استقلال در این بازی یک پنالتی را هم از دست داد.

همه در فوتبال دنیا چیپ می‌زنند. حالا یا گل می‌شود یا نمی‌شود. گنده‌های فوتبال هم پنالتی خراب می‌کنند. روبرتو باجو در فینال جام جهانی هم پنالتی خراب کرد اما در عوض زیدان در فینال جام جهانی چیپ زد، توپ به زیر طاق خورد و تبدیل به گل شد. به نظرم فرشید جوانی کرد و می‌توانست از آن ضربه بهتر استفاده کند.

* بعد از این بازی هم برخی بازیکنان استقلال هم جریمه شدند و هم اخراج.

چرا باید اخراج شوند؟ ما خودزنی کردیم. مگر می‌شود بهترین بازیکن فصل استقلال یعنی فرشید باقری را اخراج کرد؟ اگر علی کریمی مصدوم بود بازهم استقلالی‌ها چنین کاری را می‌کردند؟ باقری یک حرفی را در مورد زمین تمرین زده، او را اخراج کردند.

* نظرت درخصوص مصاحبه بعد از بازی شفر چیست؟

مصاحبه‌های شفر را نپسندیدم. به نظرم به نوعی شانه خالی کردن از بار مسئولیت بود.

* قائدی هم اخراج شده است.

قائدی باید قدر خودش را بداند. من یک حرفی را به جوان‌ها بگویم و آن هم این است که اگر آنها از استقلال بروند هیچ‌جا دیده نمی‌شوند. شما نگاه کنید کریمی سپاهان جوان است و آینده‌دار اما به اندازه بازیکنان جوانی که در استقلال هستند دیده نمی‌شوند. قائدی باید بداند که هیچ بازیکن جوانی در گذشته نبوده که اینقدر تشویق شود. پس این نشان می‌دهد که او توانایی بزرگ شدن را دارد.

* شما یکی از حامیان دانشگر بودید و او این روزها مصدوم است.

دانشگر وقتی اول فصل به استقلال آمد همه از او انتقاد می‌کردند اما حالا می‌بینیم او یکی از بهترین‌های استقلال شده است. در آن بازی هم که در آسیا دچار اشتباه شد، مقصر شفر بود که او را نیمه دوم آورد. به نظر من ارنج ما هم در دربی ضعیف بود. باید پژمان را به دفاع وسط می‌آوردند و محمدی‌مهر را مثل بازی مقابل سایپا در دفاع راست استفاده می‌کردند.

* اتفاقاتی هم برای همبازی سابق‌ات مهدی رحمتی پس از دربی افتاد.

با مهدی هم‌اتاقی بودم. او وقتی قسم خواهرش را می‌خورد یعنی اینکه دروغ نمی‌گوید. خیلی از بازی‌ها را در گذشته او برای استقلال درآورده است. هواداران قبل از اینکه بخواهند قضاوت کنند باید عقبه استقلال راهم درنظر بگیرند.

* به نظرت چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود؟

به نظرم پرسپولیس و تراکتور مدعیان قهرمانی هستند. سپاهان کمی شل کرده اما حدس من این است که تراکتور امسال جام را کسب می‌کند.

* طلبت را از استقلال گرفتی؟

هنوز اتفاق خاصی در این‌باره نیفتاده است. با مباشری صحبت کردم و به او هم گفتم که به احترام استقلال و پیراهن این تیم شکایت نکردم. اگر اتفاقی در آینده نیفتد، اگر شکایت کردم ناراحت نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای عمران زاده صحبت از کدام بازی میکنی اگر منظورت به ان بازی باشد پرسپولیس در بحران نبود انروزها بهترین دوران پرسپولیس در لیگ برتر بود چه از بازی خوب کردن چه از نظر امتیازی خوبه که برای رشد کردن از گذشته درس بگیریم در این صورت است که فوتبال ما رشد میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس اگه تو اون بازی تو بحران بود چرا بعد از برد شما رفت صدر جدول فکر کنم حافظت مشکل پیدا کرده قاطی مصرف نکن

    • بدون نام

      وای ، وای . مغز نخودی زر د !

    • بدون نام

      عمرزاده شخص منفوریه و با دیدن عروسی لاکچریش نفرتم بیشتر شده چون با این اقتصاد افتضاح خیلی از مردم پول غذا هم به سختی درمیارن

    • بابا اتی

      بابا یه کاری چیزی بدین به این بابا ول نیست .تو ب حضرت عباس لااقل افاضات منگل زاده رو ننویسید خسته شدیم ..منکه اگه دیدم برترینها رو حذف میکنم ..اه اه

    • علی

      تو عشقی حنیف جان هنوزم می تونستی از خیلی ها بهتر باشی چزا رفتب

    • محند

      یکی عمران زاده رو از خواب بیدار کنه بابا بازی ۴ دو اگه ازبیرون فشار نمیاوردن به کادر فنی ۶ تا هم بیشتر میخوردید ۲ گل هم که زدید بخاطر فشار بیرونیها بود میگم عمران زاده بازی ۳ دو که خوردن ۱۰ نفره بودش یا نه ؟

    • بدون نام

      از کی کارشناس شدی

    • بدون نام

      حنیف جون لنگیا رو خوب اتیش زدی و انجایی که باید بسوزه رو خوب سوزوندی

    • بدون نام

      فوتبالیست بیسواد همینه همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج