۸۴۹۲۸۰
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تراکتور می‌تواند یک رقیب جدی برای پرسپولیس باشد

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر معتقد است که تراکتورسازی در این فصل می‌تواند یک رقیب جدی برای پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی باشد.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی با اشاره به وضعیت فعلی نساجی و شش هفته پیش رو تا پایان لیگ برتر گفت: بازیکنان ما در بازی با سپاهان نمایش بسیار خوبی داشتند و حالا خودمان را آماده بازی با ماشین‌سازی می‌کنیم. در این بازی محمد آبشک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. خوشبختانه بازیکن مصدوم هم نداریم. تلاش ما این است که محمد عباس‌زاده بازیکن وفادار نساجی هم هر چه زودتر به آمادگی کامل برسد تا از این بازیکن استفاده کنیم. هدف ما این است که جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم و اگر در پایان لیگ در نیمه بالای جدول باشیم، کار مهمی انجام داده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر فضای اجتماعی استادیوم تبریز فضای مثبتی باشد، قطعاً تراکتورسازی می‌تواند یک رقیب جدی برای پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی باشد. در ضمن بازی مستقیم تراکتورسازی و پرسپولیس که در تبریز برگزار می‌شود، تعیین‌کننده است.

سرمربی پیشین تراکتورسازی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند بازی‌های تراکتورسازی نسبت به پرسپولیس و سپاهان آسان‌تر است، تصریح کرد: برای قهرمان شدن شرایط جدول و برنامه بازی‌ها هم مهم است. طبیعتاً بازی‌های تراکتورسازی ساده‌تر است و روی این مسائل می‌توان تحلیل کرد.

جلالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه گزینه ایرانی بهتر است یا خارجی، گفت: مهم‌تر از انتخاب سرمربی، این است که ابتدا یک برنامه بلندمدت برای تیم ملی توسط فدراسیون ترسیم شود و در این برنامه طبیعتاً اهداف هم مشخص می‌شود. باید یک اتفاق فکر تشکیل داد و از کمک اهالی فن بهره برد. وقتی برنامه مشخص شد، می‌توان بر این اساس مربی را هم انتخاب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهنم یادگار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادگار را برای پرسپولیس جهنم میکنیم

    • بدون نام

      جهنم یادگار

    • بدون نام

      پرسپولیس شایدبتونه یه رقیب جدی واسه تراکتور وسپاهان باشه...اگه سه امتیاز بازی رفت به تراکتور میدادن الان صدر تراکتوربود وپرسپولیس وارد بحران میشد وچندبازی دیگر میباخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داور خط کش همراش نبود بعدش هم اگه منطق فوتبالی داشته باشی میدونی که پرسپولیس خیلی ازداوری ها ضرر کرده وتراکتور بدون افتخار اصلا قابل مقایسه باپرسپولیس پرافتخارترین تیم لیگ داخلی نیست پس بامنطق حرف بزن

    • عادل

      والا بازیهای تراکتور سخترازدیگر رقباست

    • بدون نام

      پرسپولیس مثل کیسه و شله زرد نیست که ببازه.پرسپولیس واقعا یک تیم یکدسته.چون مربی ای داره که نمیراره تیم به حاشیه بره.بازیکناشم باتمام وجودشون بازی میکنن.تراکتورم اکه خوش شانس باشه بتونه یه مساوی بگیره در نهایتش

      پاسخ ها

      • reza

        چرتپولیس به کمک داوری ده امتیاز جلو افتاده وگرنه الان باید تو میانه های جدول دست و پا میزد .اما عیبی نداره منتظر این تیم تو تبریز هستیم تا خوب جرش بدیم

    • بدون نام

      یاشاسین تراختور

    • بدون نام

      لنگ که عددی نیست

    • بدون نام

      مثل بازی با ماشین سازی میبریمتون
      شک نکنین
      هر چی بیشتر کری بخونین،تیممون منسجمتر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج