۸۴۹۳۰۲
۳۹ نظر
۵۵۴۷
۳۹ نظر
۵۵۴۷
پ

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از این سلبریتی‌ها آشنا کنیم که هر یک به نحوی با ملکه الیزابت، کیت میدلتون و حتی هنری هشتم رابطه خانوادگی دور و نزدیک دارند. حتی بیانسه، الن دجنرس و برد پیت نیز خون نجیب زادگی در رگ خود دارند، بدین ترتیب داشتن دودمان خانوادگی سلطنتی چیزی نادر نیست.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: تست‌های دی ان‌ای و سایت‌هایی مانند سایت Ancestor در سال‌های اخیر به شدت پرطرفدار شده و حتی سلبریتی‌ها نیز به تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گذشته خود روی آورده اند. اگر چه ممکن است بسیاری سلبریتی‌ها را به نحوی پادشاهان و ملکه‌های دنیای شهرت و ثروت بدانند، اما شاید باور نکنید که برخی از آنان واقعاً دارای ریشه نجیب زادگی بوده و پدران یا مادران آن‌ها از خانواده‌ای سلطنتی در نقطه‌ای از جهان بوده اند.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از این سلبریتی‌ها آشنا کنیم که هر یک به نحوی با ملکه الیزابت، کیت میدلتون و حتی هنری هشتم رابطه خانوادگی دور و نزدیک دارند. حتی بیانسه، الن دجنرس و برد پیت نیز خون نجیب زادگی در رگ خود دارند، بدین ترتیب داشتن دودمان خانوادگی سلطنتی چیزی نادر نیست.

هیلاری داف

نزدیک‌ترین سلبریتی آمریکایی به خانواده سلطنتی بریتانیا

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

هیلاری داف نه تنها دارای خون نجیب زادگی است بلکه نزدیک‌ترین سلبریتی آمریکایی به ملکه الیزابت دوم نیز شناخته می‌شود. در واقع می‌توان داف را دختر عموی ملکه الیزابت دانست و رابطه این دو از طریق الکساندر اسپات وود بوجود می‌آید که یکی از افسران ارتش بریتانیا و و دهمین نوه ادوارد سوم بوده است. حتی او به صورت غیرقانونی و نامشروع نیز دارای ریشه سلطنتی است. در واقع داف یکی از بستگان دور کاترین کار، دختر نامشروع هنری هشتم است.

بروک شیلدز

دومین سلبریتی آمریکایی نزدیک به خانواده سلطنتی بریتانیا

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

بروک شیلدز، مدل، بازیگر و چهره سرشناس دنیای هالیوود با فاصله‌ای کم نسبت به هیلاری داف دومین سلبریتی آمریکایی نزدیک به خانواده سلطنتی بریتانیا است. او نیز مانند داف دختر عموی ملکه الیزابت در هجده نسل قبل است، اما برخلاف داف در یک نقطه ارتباط خود با خاندان ملکه الیزابت را به طور کامل از دست داده است. با این وجود یکی از پدران نجیب زاده دور او هنری چهارم از فرانسه بوده و حتی یکی از بستگان او در لوور بدنیا آمده است.

رابرت پتینسون

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

رابرت پتینسون در فرانچایز موفق «گرگ و میش» (Twilight) نقش خون آشام را بازی کرده است، اما شایعاتی مبنی بر این که او با یک خون آشام در دنیای واقعی نسبت خانوادگی دارد نیز شنیده شده است. ظاهراً او ارتباط خونی بسیار دوری با ولاد خونخوار دارد که از کشتن مردمش لذت می‌برد و الهام بخش شکل گیری شخصیت دراکولا شد. او همچنین از پسرعمو‌های دور ویلیام و هری از طرف پدری است، زیرا هر دو طرف از خانواده پیکرینگ می‌آیند که روزگاری در شمال انگلیس زندگی می‌کردند.

بیانسه

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

طرفداران بیانسه همواره با عنوان «ملکه» از خواننده محبوب خود یاد می‌کنند، اما شجره شناسان اخیراً به این نتیجه رسیده اند که این واژه چیزی فراتر از یک لقب برای این خواننده است. در واقع او با فاصله ۱۲ نسل، دختر عموی ملکه الیزابت است و پدر مشترک آن‌ها نیز شاه هنری دوم است.

الن دجنرس

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

الن دجنرس یکی از دوست داشتنی‌ترین مجری‌های برنامه‌های تاک شو در جهان است و اخیراً مشخص شده که او از بستگان دور کیت میدلتون نیز هست. در واقع او با فاصله ۱۵ نسل، دختر عموی کیت میدلتون، همسر شاهزاده ویلیام است. دجنرس نه تنها از بستگان کیت میدلتون به شمار می‌آید بلکه نوزدهمین دختر عمومی ملکه الیزابت نیز هست. به لطف خانواده انگلیسی تبار دجنرس که به شاه ادوارد سوم باز می‌گردند، به نظر می‌رسد که بریتانیایی‌های زیادی در خانواده سلطنتی می‌توانند به الن دجنرس زنگ زده و او را دختر عموی خود خطاب کنند.

باراک اوباما

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

باراک اوباما، ۴۴ اُمین رییس جمهور ایالات متحده کار‌های بسیاری برای بهبود رابطه بین ایالات متحده و بریتانیا انجام داد، بار‌ها از کاخ باکینگهام دیدن کرده و گفته می‌شد که رابطه بسیار خوبی با ملکه الیزابت و شاهزاده چارلز داشته است. شاید دلیل این رابطه خوب، نزدیکی خاندان دو طرف در گذشته‌ای دور باشد. در واقع شجره شناسان می‌گویند که اوباما با فاصله ۹ نسل پسرعموی ملکه الیزابت بوده و این ارتباط را به شاه جان انگلیس مدیون است. حتی پدران او با وینستون چرچیل، برد پیت و بوش پدر و پسر نیز ارتباط خونی داشته اند.

مدونا

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

ملکه موسیقی پاپ می‌تواند ریشه‌های فرانسوی-کانادایی اش را به خاطر ارتباطش با دوشس کورنوال، کامیلا پارکر باولز، ارج نهد. والدین دور مدونا مادلین ارنارد و شوهرش زاخاری کلوتیه بوده اند که در قرن پانزدهم میلادی از آمریکای شمالی به فرانسه نقل مکان کردند. این رابطه بدین معنی است که مدونا با فاصله ۹ نسل دختر عمومی دوشس کورنوال است.

گای ریچی

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

شوهر سابق مدونا برای ارتباط با خانواده سلطنتی بریتانیا نیازی به بودن در کنار ملکه موسیقی پاپ ندارد. گای ریچی که خود بریتانیایی است رابطه بسیار نزدیکی با کیت میدلتون، دوشس کمبریج دارد. این دو از کودکی دوست بوده و با فاصله ۶ نسل دختر عمو پسرعمو هستند. ریچی و میدلتون چنان رابطه نزدیکی دارند که او یکی از معدود سلبریتی‌هایی بود که به مراسم ازدواج کیت و شاهزاده ویلیام در سال ۲۰۱۱ دعوت شده بود.

سلین دیون

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

اکنون که می‌دانیم مدونا ارتباطش با خانواده سلطنتی را مدیون ریشه کانادایی-فرانسوی خود است، جای تعجب ندارد که ملکه موسیقی فرانسوی-کانادایی موسیقی نیز دارای خون نجیب زادگی است. مانند مدونا، سلین دیون نیز از نوادگان خاندان کلوتیه است و بدین ترتیب می‌توان دیون، مدونا و کامیلا پارکر باولز را دختر عمو دانست.

برد پیت

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

از قبل می‌دانستیم که برد پیت رابطه خانوادگی بسیار دوری با باراک اوباما دارد، اما برخی از پدران برد پیت نیز افراد مشهوری بوده اند. برای مثال، شاه هنری دوم با فاصله ۲۵ نسل، پسر عموی برد پیت محسوب می‌شود. او بین سال‌های ۱۱۵۴ تا ۱۱۸۹ بر انگلستان حکومت کرده و دولت انگلستان را بازسازی نمود. اما پیت نه تنها با خاندان سلطنتی بریتانیا بلکه با خاندان سلطنتی آمریکا نیز نسبت خانوادگی دارد. دو نفر از پسرعمو‌های پیت با فاصله چندین نسل، ژنرال رابرت‌ای لی، فرمانده ارتش متفقین در جنگ داخلی آمریکا و ژنرال اندرو پیکنز از قهرمانان انقلاب آمریکا هستند.

جیک و مگی جیلنهال

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

یکی از برادران و خواهران محبوب و سرشناس هالیوود می‌توانند مدال برنز در رقابت سلبریتی‌های آمریکایی برای ارتباط خانوادگی با خاندان سلطنتی بریتانیا را دریافت کنند. بعد از هیلاری داف و بروک شیلدز، جیک و مگی جیلنهال سومین سلبریتی‌های آمریکایی هستند که بیشترین و نزدیک‌ترین ارتباط خانوادگی را با خاندان سلطنتی بریتانیا دارند. دودمان خانوادگی این دو به نوادگان شاه ادوارد سوم باز می‌گرددکه بین سال‌های ۱۳۲۷ تا ۱۳۷۷ بر انگلستان حکم می‌راند. بدین ترتیب خانم و آقای جیلنهال با ۱۹ نسل فاصله، دختر عمو و پسرعموی ملکه الیزابت به شمار می‌آیند. حتی دودمان خانوادگی این دو شامل شاه چارلز هشتم نیز می‌شود که تا سال ۱۴۷۰ پادشاه سوئد و نروژ بوده است.

کیت هرینگتون

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

کیت هرینگتون یک ویژگی مشترک جالب با شخصیت جان اسنو در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) دارد. البته که او نمرده و با جادوی سیاه به زندگی بازگردانده نشده بلکه هرینگتون دوست داشتنی ارتباطی خانوادگی با خاندان سلطنتی بریتانیا دارد. او نیز از طریق مادربزرگش از نوادگان شاه چارلز دوم است.

رُز لزلی

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

رُز لزلی نیز برای داشتن ارتباط با خانواده سلطنتی بریتانیا نیازی به همبازی و اکنون شوهر خود ندارد. او هم از طرف مادر و هم پدر خود دارای ارتباط خانوادگی به خاندان سلطنتی بوده و پدرش مرد ارشد خاندان لزلی در آبردین شایر بوده و مادرش نیز از نوادگان شاه چارلز دوم به شمار می‌آید. بدین ترتیب کیت و رُز هر دو از نوادگان چارلز دوم بوده و با فاصله‌ای دور پسر عمو دختر عموی یکدیگر حساب می‌شوند. ظاهراً روابط عجیب تارگرینی تنها به جان اسنو و دینریس تارگرین ختم نمی‌شود!

آنجلینا جولی

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

آنجلینا جولی برای جستجوی ریشه‌های نجیب زادگی خود باید به والدین مادرش توجه داشته باشد. مارچلین برنارد، مادر جولی، فرانسوی بوده و دودمان خانوادگی او به شاه فیلیپ دوم باز می‌گشت که پسر لوییس هفتم بوده است. بدین ترتیب می‌توان خانواده جولی را با خانواده ماری فرانسه که از زنان مشهور و تاثیرگذار تاریخ فرانسه بوده مرتبط دانست. ریشه فرانسوی آنجلینا جولی بدین معناست که او با فاصله ۲۶ نسل دختر عموی ملکه الیزابت دوم به شمار می‌آید و این موضوع شاید یکی از دلایل رابطه خوب او با ویندسور‌ها باشد.

تیلدا سوینتون

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

در حالی که بسیاری از بازیگران بریتانیایی ارتباطاتی خانوادگی با خانواده ویندسور دارند، اما در رگ‌های تیلدا سوینتون خون خانواده سلطنتی اسکاتلند جریان دارد. او از نوادگان مستقیم رابرت بروس، پادشاه اسکاتلندی است که روزگاری برای کنترل اسکاتلند در قرن چهاردهم با شاه ادوارد اول وارد جنگ نیز شد. این واقعه تاریخی الهام بخش فیلم «شجاع دل» (Braveheart) شد.

پاریس هیلتون

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

پاریس هیلتون به خاطر رفتارهایش شبیه یک پرنسس لوس و ننر به شهرت رسید، اما ظاهراً او نیز با خانواده سلطنتی بریتانیا ارتباطاتی خانوادگی دارد. علاوه بر نزدیک بودن از لحاظ خونی با نجیب زادگان آمریکایی، هیلتون با فاصله ۲۰ نسل دختر عموی ملکه الیزابت نیز هست. شاه هنری دوم نیای مشترک این دو محسوب می‌شود و این ارتباط نسلی از طریق پدر هیلتون، ریچارد، به دخترش رسیده است.

جانی دپ

سلبریتی‌هایی که خون نجیب زادگی در رگ‌های خود دارند

جانی دپ بیشتر به خاطر بازی در نقش کاپیتان جک اسپارو در فرانچایز «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) شناخته می‌شود. اگر چه برخی از سلبریتی‌ها به طور واقعی با دزدان دریایی قرن هفدهم میلادری ارتباطات خویشاوندی دارند، اما دپ نزدیکی بیشتری با خاندان سلطنتی بریتانیا دارد. جانی دپ نیز با فاصله ۲۰ نسل، پسرعموی ملکه الیزابت محسوب می‌شود. برای پیدا کردن اتصال خانوادگی این دو باید به ۵۰۰ سال پیش بروید. دپ از خاندان بزرگ دپس بوده که پروتستان‌هایی فرانسوی بوده و در قرن ۱۴ میلادی در انگلستان زندگی می‌کردند.

منبع: trend-chaser

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچکدوم با احمدی نژاد نسبتی نداشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ

      • بدون نام

        دنیا دست اقا زاده ها

    • بدون نام

      چرت وپرت. خون نجیب زادگی واین حرفها دیگه منقضی شده. اموزش وپرورش ادم تربیت می کنه نه خون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس ژن خوب و قبول نداری، بی انصاف، یا آقازادگی رو؟

    • بدون نام

      فاصله ۲۰ نسل و ۱۹ نسل و ..فامیل حساب میشه ؟؟!!! اینجوری که همه مردم ایران هم با هم فامیل میشن ! بعدهم اصلا چطوری میشه حساب کرد که بیست نسل قبلت به کی میرسه ؟ یعنی همه تو خونواده هاشون نسل به نسل واسه صدها سال ثبت میکنن که اجدادشون کی بودن ؟؟؟!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخواهید سادات رو هم زیر سوال ببرید؟

      • س

        والا...همه موخان خودشون رو بچسبونن به ننه الیزابت به هر طریقی...

      • بدون نام

        نه تنها همه مردم ایران با هم فامیل میشن بلکه خیلی از ایرانیها با مردم زیادی در اروپا و افریقا و چین و ماچین فامیل میشن:)

      • عسل

        اگر اینطوره که همه ی انسانها فامیل همن اخه پدر هممون حضرت ادم (ع) هست

    • رهگذر

      نجیب زاده؟ ملکه الیزابت؟ این خانواده خون مردم دنیا رو مکیده.دنیا رو چاپیده اونوقت نجیب زاده است؟ لعنت خدا بر این خاندان ( نجیب‌زاده!!!!) که هر چی میکشیم از ایناست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقا

      • بدون نام

        خاك بر سر اون مردمى كه يك خانواده بتونه خون آنها را بمكه. چنين مردمى را بايد لاى جرز مستراح گذاشت

    • بدون نام

      اینجوری که همه بازیگرا و هنرمندا خون نجیب زادگی داشتن

    • armita

      اغا منم خون سلطنتی تو رگامه

    • بدون نام

      خیلی مسخره بود

      به دنبال خودبرتربینی !!!!!!!!


      چه سودی برای بشریت داشتن اینو بگید !!!

    • رهگذر

      باز به اسب ملکه الیزابت ( نجیب زاده!!) گفتیم یابو سانسور شدیم.

    • بدون نام

      مگه نجیب زادگی به نزدیک بودن به خاندان ملکه ست بعد از قرنها گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی هنوز هم مسائل احمقانه و نژاد پرستانه در غرب رواج داره

    • بدون نام

      فكر كنم ملكه اليزابت دختر عموي منم باشه.يه بيست سي نسل اون ور تر خخخخ

      پاسخ ها

      • Sana

        خداروشكر ارتباط تون با خاندان سلطنتي رو متوجه شدين كه همشون نجيب زاده هستند برترينها جاي مناسبي نيست نداشته هاي آدم رو به رخ ميكشه من ديگه حذفش كردم

    • بدون نام

      ناصر الدین شاه عصر جدیدن هرچی نواده داشتن ول دادن تو جهان

    • بدون نام

      فقط من جزو خاندان سلطنتی نیستم انگار

    • م.م

      اول نجیب زاده رومعنی کنید بعدبگین کی نجیب زاده س

    • نرگس

      چرندیات

    • بدون نام

      بیانسه خو سیاهه اونم خودشو وصل کرده به اینا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نابغه جان یک سیاه یا سفیذ می تونه اجداد متنموعی داشته باشه.بنا بر ازمایش های ژنتیکی جد پدری پنج درصد مردم ایران از شرق افریقا اومدند

    • بدون نام

      طرف پول داده گفته گو من نجیب زادم وگرنه چطور ممکنه نصف بازیگران هالیوود با ملکه انگلیس فامیل باشن نجیب زاده فقط امام زمان

    • بدون نام

      در قرن 21و صحبت از خون نجیب زادگی چه چیزی باعث شده به یه نفر که از نسل پادشاه بگن نجیب زاده هر انسان ازاده و درستکار نجیب زاده است نجیب زاده به رفتار و کردار ،نه به خون چه مطلب مسخره ای

    • گیتا

      فقط ملکه انگلیس نجیب زاده است ،بقیه از پشت بوته ها در اومدن!
      ممکنه هر کدوم از ما به یه نقطه از جهان متصل باشیم، اروپای غربی یا آسیای جنوب شرقی ،آفریقا یا هر جایی.
      این یک آزمایش بود که توسط دانشمندان یکی دو سال پیش دیدم و این رو به اثبات رسوند، یعنی تبارت به جایی میرسه که اصلا فکرش رو نمیکنی

    • مینو

      باراک اوباما و بیانسه هر دو رنگین پوستند؛ تا همین صد سال پیشم نژاد پرستی تو دنیا غوغا میکرد؛ امکان نداره پیشینیان این افراد نجیب زاده و عضو خاندانهای سلطنتی بوده باشند چون سلطنتی ها رنگین پوستا رو تو خودشون قبول نمیکردن.
      از همینجا مشخص میشه این مطلب چرت و پرتی بیش نیست و کاملا نادرسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مال کدوم سیاره ای؟همین الانشم تو نژاد پرست ترین کشور دنیایی!!!بعدشم تا چند سال پیش ازدواج با سیاه پوست ها ممنوع بود

      • بدون نام

        خیلی از سیاهپوستهای امریکایی در نسل های گذشته شون با سفیدها در آمیختند.. از تجاوز تا رابطه پنهانی... و بعد بچه ای از این روابط بدنیا اومده.این رو از قیافه های متنوع سیاه های امریکا میشه فهمید که بعضا شبیه ایرانیها هم هسنتد:)

      • بدون نام

        شما در مورد ژنتیک بیشتر مطالعه کن.در ضمن خاورمیانه ای ها هم از نظر نژادپرستهای سفید رنگی محسوب میشن

    • بدون نام

      خزعبلاتی برای ارضای حس خود برتربینی انگلیسیها

    • بدون نام

      خب اینجوری که شما حساب کتاب کردین همه نجیب زاده از آب درمیان

    • بدون نام

      بعضی هاشون رسما گفته بودن از راه نامشروع نجیب زاده اند ،و الا. قوانین ازدواج در خاندان سلطنتی بسیار سرسخت بوده

      اینم می دونیم که واقعا تا حدی به مذهب پایبند بودن ،حلال و حرام رو رعایت می کردن بالاخره پیروان حضرت عیسی بودن .

    • نكبت زاده ها

      اينم يه چيزي تو مايه ي نكبت زاده هاي خودمونه! پادشاهان جزء نانجيب ترين مردمان دوران بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه، پادشاهان بریتانیایی بهترین بددن
        با سلطان عباس اسکل ما مقایسه نکن

    • بدون نام

      جاهلیت مدرن و جعلیات بریتانیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج