۸۴۹۳۸۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

دستور خروج مردم از مناطق پر‌خطر خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به ‌رها‌سازی آب از سدها گفت: ‌تاکنون به نحوی مدیریت شده ‌شهرهای حوزه آبریز کرخه درچار آبگرفتگی نشوند، اما چون با تهدید مواجه‌ایم‌ خواستار تخلیه‌ زنان‌، خردسالان و سالمندان از مناطق پر‌خطر هستیم.

خبرگزاری تسنیم: استاندار خوزستان با اشاره به ‌رها‌سازی آب از سدها گفت: ‌تاکنون به نحوی مدیریت شده ‌شهرهای حوزه آبریز کرخه درچار آبگرفتگی نشوند، اما چون با تهدید مواجه‌ایم‌ خواستار تخلیه‌ زنان‌، خردسالان و سالمندان از مناطق پر‌خطر هستیم.

غلامرضا شریعتی با اشاره به این‌که ورودی آب در کرخه همچنان به رقم بالای ۲۰۰۰ است، اظهار داشت: آب‌هایی که در حال رهاسازی از سد است مدیریت می‌شود و به نحوی عمل شده که تاکنون شهرهای حوزه آبریز کرخه درچار آبگرفتگی نشوند، اما چون با تهدید مواجه هستیم در شهرهایی اعلام تخلیه داده شد که جدا خواستار تخلیه زنان، خردسالان و سالمندان هستیم.

وی افزود: حوزه آبریز کرخه مثل قبل است و در حال رصد هستیم و در اهواز و آبریز کارون دبی رودخانه در حال افزایش است که در حال حاضر دبی ورودی کارون در مقطع اهواز ۳۲۰۰ مترمکعب برثانیه است، رقم قابل ملاحظه‌ای است و در حال مدیریت هستیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: امروز در شیبان به علت شکستن سیل‌بند فرماندار دستور تخلیه صادر کرد و تلاش هستند‌ سیل بند ترمیم شود و سیل بند دوم نیز احداث شود برای رعایت احتیاط لازم دستور تخلیه صادر شد.

وی گفت: آب‌گرفتگی ورودی اهواز به علت حجم آب زیاد کرخه در بالاتر از حمیدیه از کانال شهید چمران به کانال حمیدیه در ۵۰ کیلومتری است که مشکلاتی را برای ما پیش آورد اما قسمتی از آن منحرف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط مواظب سدها باشید که منافقین خرابکاری نکنن که فاجعه اندر فاجعه خواهد شد و جمع شدنی نیست . بخدا که سدهای کرخه و دز نبودن تازه قیامت رو میدیدند ملت . حالا حفاظتشون مهمه مهمه مهمه

      پاسخ ها

      • لنگی کبیر

        متوهم

    • بدون نام

      فقط مواظب سدها باشید که منافقین خرابکاری نکنن که فاجعه اندر فاجعه خواهد شد و جمع شدنی نیست . بخدا که سدهای کرخه و دز نبودن تازه قیامت رو میدیدند ملت . حالا حفاظتشون مهمه مهمه مهمه

    • بدون نام

      معلومه سیل و کنترل کردید چقدر وقیح هستید

    • بدون نام

      آبادان هم هست؟

    • بدون نام

      اگه شماها مدیریت بلد بودید که این وضع کشور نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج