جاباما
۸۴۹۳۸۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

جزییات سریال تازه کارگردان «ستایش»

آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «مهربانو» ضمن تشریح جزییات این مجموعه به کارگردانی سعید سلطانی از آغاز پیش تولید آن خبرداد.

خبرگزاری مهر: آرمان زرین کوب تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی درباره اثر جدیدی که به تازگی وارد پیش تولید آن شده‌اند، توضیح داد: پیش تولید سریال «مهربانو» را از هفته دوم فروردین ماه آغاز کرده‌ایم که برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود.

جزییات سریال تازه کارگردان «ستایش»

وی با اعلام کارگردان این سریال بیان کرد: سعید سلطانی کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته خواهد شد.

تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره قصه جدیدی که در حال ساخت آن هستند، توضیح داد: «مهربانو» با نام سابق «بوم و بانو» سریالی در ردیف «الف فاخر» است که قصه آن در بازه زمانی دوره پهلوی اول روایت می‌شود.

تهیه‌کننده «مرگ تدریجی یک رویا» اضافه کرد: این قصه فضایی ملودرام دارد که در آن به تاریخ، هنر و سیاست می‌پردازد و ۳۸ بازیگر اصلی و فرعی در آن حضور خواهند داشت که البته ما فعلاً در مرحله قرارداد بستن با عوامل پشت دوربین هستیم.

وی همچنین با اشاره به پروداکشن کار بیان کرد: این مجموعه حدود ۲۰۰ لوکیشن دارد که به‌صورت پراکنده در مکان‌های مختلف است و همچنین بخشی از لوکیشن‌های آن هم در شهرک تلویزیونی ایران در نظر گرفته شده است.

این تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی در پایان درباره قصه سریال اعلام کرد: از ۳۰ قسمت حدود ۲۵ قسمت از فیلمنامه سریال آماده است و شعله شریعتی و اعظم بهروز در حال نگارش ادامه داستان هستند.

«ستایش ۳» آخرین همکاری سعید سلطانی و آرمان زرین‌کوب بوده که سال گذشته تصویربرداری آن به پایان رسید و در حال حاضر در نوبت پخش از شبکه سه سیما قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا وکیلی به مردم احترام بگذارید اگر در فلان برنامه اشکال ومشکلی هم دارد حلش کنید نه حذفش مردم احساسات باک دارند والبته نباید عدم سلیقه واختلاف نظر را با کشتن احساس وعلایق ملت عوض کرد تمام اینها را گفتم که برنامه بر بیننده نود را بخاطر خواست عده ای مخالف حذف نکنید این برنامه آنقدر برای فوتبال کشور ثمر دارد که حقایق ها را نقد می‌کند مردم عاشق حقیقتند این برنامه را اگر حذف کنید دیگر کسی تلویزیون نگاه نمی کند این هم یک حقیقت بود که سمع آنهایی که قصد حذف نود را دارند. رساندیم. از ما گفتن اگر مردم مهم ند تلویزیون باید به ملیت ومردم احترام بگذارد با کمی تامل صدا وسیما را امین مردم کنید نود را می‌خواهیم حذفش نکنید امشب روی آنتن برود من الله توفیق.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج