۸۴۹۴۱۷
۶ نظر
۵۰۱۵
۶ نظر
۵۰۱۵
پ

‌استاندار خوزستان: سد کرخه پر شد

استاندار خوزستان ‌آخرین وضعیت سدهای استان را تشریح کرد و گفت: ورودی و خروجی سد دز کاهش پیدا کرده، اما سد کرخه پر شد و باید فکری کنیم چون پایین دست تحمل این حجم از خروجی آب را ندارد.

انتخاب: استاندار خوزستان ‌آخرین وضعیت سدهای استان را تشریح کرد و گفت: ورودی و خروجی سد دز کاهش پیدا کرده، اما سد کرخه پر شد و باید فکری کنیم چون پایین دست تحمل این حجم از خروجی آب را ندارد.

غلامرضا شریعتی درباره آخرین وضعیت بحران سیل در استان اظهار داشت: ورودی و خروجی سد دز کاهش پیدا کرده ‌و ‌ کارون تا حدودی کاهش پیدا کرده است.

‌وی با بیان اینکه ورودی و خروجی کرخه همچنان ‌ثابت و بالا مانده ‌که باید فکری کنیم چون پایین دست تحمل این حجم از خروجی را ندارد، افزود: سد کرخه پر شده و باید برنامه‌ریزی کنیم بلکه بتوانیم تصمیم دیگری بگیریم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: درباره برخی شهرها از جمله سوسنگرد، بستان، رفیع، کوت سید نعیم، ابوحمیضه و حمیدیه از جنبه احتیاطی و پیشگیرانه تصمیم گرفتیم تخلیه شوند که به ساکنان مناطق در معرض خطر این موضوع اعلام شد.

وی ادامه داد: لازم است زنان، خردسالان و سالمندان محل را در این شهرها ترک کنند و جوانان هم می توانند در محل مستقر باشند که در صیانت از شهر در برابر سیلاب به ما کمک کنند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در ارتباط با اهواز و کارون در حال حاضر ۳۲۰۰ متر مکعب بر ثانیه از آن آب رد می‌شود و سیل‌بندها را تقویت کرده‌ایم با این حال در شیبان سیل بند شکسته شد و فرماندار برای احتیاط از مردم خواست شیبان را تخلیه کنند اما سیل بند در حال ترمیم است.

وی عنوان کرد: در اهواز مسئله خاصی نداریم و این آبگرفتگی هم از سد کرخه و از طریق کانال سلمان روی داده که باید جلوگیری کنیم و مدیر و کارشناسان آب و برق قول داده اند تا امشب آن را کنترل و مدیریت کنند. همچنین دستگاه های ذیربط هم برای کمک به سازمان آب و برق مامور شده اند که مشکل خاصی نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نزن باران که ایران غرق اب است .نزن باران تحملها تمام است

    • بدون نام

      به دور از جناح بندیهای سیاسی انصافا اقای شریعتی درجریان سیل عملکرد خیلی خوبی داشته اند وصادقانه خدمت کرده اند . ...مستقل ..مستقل ...

    • بدون نام

      خدا قوت

    • مهدی شاهمیرزایی

      بلایی طبیعی بوده وغیرقابل پیش بینی امیدوارم باکمک مردم ومسولین ازاین هم گذر میکنیم به امیدخدا

    • بدون نام

      اگر گذاشته بودید تونل های انتقال آب به مرکز ایران انجام بشه
      این فاجعه رخ نمی داد

      اقایون مسؤل

    • بدون نام

      جناب استاندار مراقب رفتار وگفتارتون با مردم این ولی نعمتانتان باشید مگر نمی گوئید خادم ملت هستید کمی انصاف داشته باشید وخودتان را جای آن عزیزان قرار دهید ومانند خادم رفتار کنید لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج