۸۴۹۴۲۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توضیحات شهرداری در مورد ایمنی خط ۶مترو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اصول ایمنی در افتتاح خط ۶ لحاظ شده است، گفت: تعداد هواکش‌ها براساس سناریوهای بهره برداری شبیه‌سازی می‌شود و ایمنی خط ۶ از لحاظ فنی و مهندس رعایت شده است.

خبرگزاری ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اصول ایمنی در افتتاح خط ۶ لحاظ شده است، گفت: تعداد هواکش‌ها براساس سناریوهای بهره برداری شبیه‌سازی می‌شود و ایمنی خط ۶ از لحاظ فنی و مهندس رعایت شده است.

محسن پورسیدآقایی در برنامه زنده تهران ۲۰ در مورد مسائل مطرح شده درباره ایمنی خط ۶ توضیح داد: از این که عده‌ای نسبت به ایمنی مترو ابراز نگرانی می کنند استقبال می کنیم اما عملیات ساخت پروژه‌ های مترو توسط شرکتی که طراحی شده است، اجرا می‌شود و قبل از مراحل بهره‌برداری توسط مشاور پروژه، پیمانکار کارفرما صورتجلسه شده و پس از بررسی مسائل ایمنی تایید می‌شود.

وی افزود: از لحاظ فنی و مهندسی هواکش ها در ایستگاه ها و میان تونل ها نصب می شود تا اگر قطار در شرایطی دود کردند، این دود در تونل باقی نماند و از طرفی که مردم حرکت می‌کنند، دود با باد مخالف به بیرون رانده شود.

پورسید آقایی با اشاره به اینکه تعداد هواکش‌ها به هدوی قطارها ارتباط دارد، گفت: وقتی هدوی قطار ۲ دقیقه بوده و همزمان ۱۰ قطار در یک خط باشند شبیه سازی ها به تناسب تخلیه دود در این شرایط صورت میگیرد.

وی ادامه داد: وقتی سرفاصله قطار ۱۵ دقیقه باشد (در خط ۶ با این هدوی آغاز به کار کرد) نوع شبیه‌سازی و محاسبات متفاوت است و حالت دم در یک ایستگاه و مکش در ایستگاه دیگر صورت می‌گیرد.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: اگر از لحاظ مهندسی شبیه سازی با هواکش ها جواب ندهد ایستگاه از لحاظ فنی بهره برداری نخواهد شد، این که ایستگاه افتتاح شده ۷ هواکش داشته باشد به سناریوی بهره برداری و سرفاصله حرکت قطار و حتی تعداد واگن های آن بستگی دارد.

وی تاکید کرد: صرف اینکه در طراحی اولیه ۷ هواکش پیش‌بینی شده است و سرویس‌دهی حتما باید با ۷ هواکش شروع شود، مهندسی نیست و قطعاً ایمنی قطارها طبق اصول مهندسی شبیه سازی و رعایت شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج