۸۴۹۴۲۶
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

اسلامیان: از آقای فردوسی‌پور گلایه دارم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حل مشکلات فوتبال را منوط به پرداخت حق پخش فوتبال توسط صداوسیما دانست.

خبرگزاری تسنیم: محمود اسلامیان با اشاره به روندی که برای انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی طی می‌شود، گفت: انتظار جامعه و دوست‌داران فوتبال و تیم ملی این است که کسی را به عنوان جانشین کی‌روش انتخاب کنیم تا نتایجی که او گرفته است و ما الان در رنکینگ فیفا تیم ۲۱ دنیا و اول آسیا هستیم، ادامه داشته باشد.

این را که در حال حاضر ما در چه جایگاهی هستیم، آمار می‌گوید. یک زمان ما از خودمان حرف می‌زنیم که خوب نیست، ولی این آمار را فیفا اعلام کرده است. الان هم آقای تاج در حال بررسی گزینه‌هاست و به زودی در ماه جاری نام سرمربی تیم ملی انتخاب و اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: آقای تاج بعد از بررسی شرایط مربی مدنظر، نام آن را در هیئت رئیسه اعلام خواهد کرد تا اعضا هم نظرشان را در این باره اعلام کنند. البته باید بگویم با توجه به فرصتی که بود عجله‌ای برای انتخاب مربی نداریم و فرایند انتخاب باید با دقت طی شود. ما یک مشکل اساسی در فوتبال داریم که می‌تواند مشکلات مالی‌مان را حتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی حل کند و آن هم موضوع حق پخش تلویزیونی است. در حال حاضر عمده مشکل فدراسیون همین موضوع است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب که پرداخت حق پخش از سوی صداوسیما ۷۰، ۸۰ درصد مشکلات مالی فدراسیون و در کل فوتبال کشور را حل می‌کند، عنوان کرد: الان خیلی از استان‌ها به مانند فارس و لرستان هستند که تیمی در لیگ برتر فوتبال ندارند. لرستانی که هم‌اکنون چند بازیکن مانند بیرانوند و وحید امیری در تیم ملی دارد. این نشان می‌دهد استان لرستان دارای استعداد‌های زیادی است و اگر در آن سرمایه‌گذاری شود (که می‌تواند از حق پخش باشد) شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در آن خواهیم بود.

اسلامیان همچنین تصریح کرد: تمام دنیا مسئله حق پخش را اجرایی کرده‌اند و ما هم نمی‌توانیم راه دیگری برویم. اگر تلویزیون حق پخش را ندهد کاسه همان کاسه و آش هم همان آش خواهد بود. بالاخره دولت و مجلس باید این موضوع را حل کنند. نمایندگان مجلسی که در هر مسئله فدراسیون دخالت می‌کنند موضوع حق پخش را هم پیگیری و حل کنند، اگر موضوع حق پخش حل شود تحول بزرگی را شاهد خواهیم بود و اگر حل نشود با همین وضعیت فعلی مواجه خواهیم بود. یعنی ۷۰ درصد درآمد‌ها را نداریم و هرگونه تجارت مالی هم نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی با ارائه راه حل دیگری برای تیمداری درست در فوتبال خاطرنشان کرد: باید برای هر استان یک کمپانی یا کارخانه اسپانسر شود. ما ۳۰ استان داریم، اما ۲۰۰ کمپانی بزرگ هم داریم که ۳۰ مورد از آن‌ها برای اسپانسری ۳۰ استان برای فوتبال کفایت می‌کند. جدا از حق پخش، این راه می‌تواند مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال کشور را حل کند. راه دیگری وجود ندارد. رسانه‌ها هم باید کمک کنند. من تعجب می‌کنم چرا کارشناسان درباره موضوع حق پخش تلویزیونی حرفی نمی‌زنند؟!

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: حتی از آقای فردوسی‌پور هم گلایه دارم! او چرا برای یک بار هم شده موضوع حق پخش را در برنامه ۹۰ مطرح نکرد؟! حتی یک بار هم دیدم مهدی مهدوی‌کیا در این باره صحبت کرد. الان بزرگ‌ترین چالش بحث حق پخش است. فوتبال موضوعی است که ۸۰ میلیون نفر روی آن حساسیت دارند و به غیر از فوتبال چگونه می‌توانیم تا حدی مردم را خوشحال کنیم که به خیابان‌ها بریزند و شادی کنند؟ پس باید مشکلات پیرامونی آن را حل کنیم.

اسلامیان تأکید کرد: شاید در فوتبال کشور ۵۰ مشکل داشته باشیم، اما مسئله اصلی همین حق پخش تلویزیونی است. اگر این مشکل حل شود بسیاری دیگر از مشکلات به مانند انتخاب سرمربی تیم ملی هم به راحتی حل می‌شوند. بعد از فتح خرمشهر مردم خیلی شاد بودند. به آن اندازه شادی از مردم را فقط در موفقیت‌های فوتبال دیدم. موفقیت‌هایی مانند صعود به جام جهانی و پیروزی در این رقابت‌ها باعث شد مردم خوشحال شوند و با وجود تمامی مشکلاتی که داشتند به خیابان‌ها بیایند، اما الان می‌بینید که دولت و مجلس به این مقوله کم‌توجهی می‌کنند. آن‌ها یک بار بنشینند و موضوع حق پخش را برای همیشه حل کنند.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های تلویزیونی گفت: کاری را که احسان علیخانی در تلویزیون انجام داده است، می‌توان در فوتبال هم کرد تا استعداد‌ها کشف شوند. همین قطر چطور قهرمان جام ملت‌ها شد؟ یک مدرس فوتبال را هفت هشت سال آورد و در مدارس استعداد‌ها را کشف و روی آن‌ها کار کرد و در نهایت با جمعیت دو سه میلیونی قهرمان آسیا شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: اگر موضوع حق پخش حل نشود حتی خریداران استقلال و پرسپولیس برای اینکه هزینه‌ای که می‌کنند برگشتی ندارد بعد از دو سه سال کار را رها می‌کنند. متأسفانه کارشناسان هم که وقتی به تلویزیون می‌روند در مورد حق پخش صحبت نمی‌کنند، چراکه می‌ترسند اگر در این ارتباط صحبت کنند دیگر به برنامه‌ای دعوت نشوند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همین شماها زیر آب عادل را زدین چون رسواتون کرد

    • بدون نام

      چون مثه شما دزد نبوده کنارش زدید امثال فردوسی پورو مهران مدیری حذف نمیشن توقلب مردمن کاری کنیدازکشوربرن خاک توسرتون بااین مدیریتتون

    • بدون نام

      ایشون بخاطر مطرح کردن همچین مسائلی مورد لطف دشمنان قرارگرفتن.

    • بدون نام

      تو عددی نیستی که از فردوسی پور گله کنی مت خور

    • خاسر

      بارها،بارها من خودم شنیدیم که اقای فردوسی پور از عدم پرداخت حق پخش فوتبال صحبت و کلی هم گله میکردندوحتی اعلام میکردند بعضی از تیم ها مثل سیپیدرودرشت را که حامی درست حسابی نداردرا مستحق دریافت حق پخش می دانستند چون پول برای رفتن به تبریز رانداشتند،این اقایون بازهم دارندکاری میکنندکه اقای فردوسی پور به تلوزیون برنگردد تلاش انها برای خراب کردن عادل ادامه دارد.در ضمن تو ایران ،صدا،سیما از نیروهای مسلح ما هم قدرتمندتر است کسی مگه می تواندمدعی دریافت پول به هرعنوان از صدا،سیما بشود حتی اگربحق باشد،حتی اگراقای فردوسی پور هم گفته باشد.

    • علی سمیعی

      بنده خداروکله پاش کردن رفت

    • آرش خان

      بروبابا دلت خوشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج